Pompa jest zwykła zębata czyli wystarczy hydrauliczno przekładniowy lotos w zielonej bańce. Zwolnica ma osobny olej przekładniowy. Korek spustowy na klucz 14
Po czasie postanowiłem się dopisać do tematu - wcześniejsze pdf były ok ale nie od silnika A6.354
One były od A6.354.4 - czyli silnik a6.354 po modernizacji.
Wiec ponawiam pytanie o serwisówkę lub po prostu momenty dokręcania i schemat dokręcania głowicy.
Pozdrawiam
Pod podnosnikie jest przykrecona ssawa na 2 sruby + jedna wspornik, jest tez oring - prawdopodobnie sruby się poluzowały - trzeba podniesc ok 15 cm w górę podnosnik i dokręcić sruby lub wymienić oring
Badziew jakich mało.
2 rodzaje
1 szrot totalny - wersja ze skrzynią biegów hydra shift
2 nie polecam wersja z manualna skrzynią .
Dlaczego?
Anglicy w kilku kwestiach postanowili wymysleć koło od nowa.
Niestety użyli do tego zbyt kiepskiego materiału i wyszedł kotlet.
Zanim wydasz tak bezsensownie swoje pieniadze sprubój najpierw znaleść do tego ciągnika cześci.
Ciągnik wart 1,50 za kg.
pozdrawiam
NIe chodzi o to czy Zetor czy Ursus
Ważne by był to ursus deluxe ( exportowa)
Lub Zetor crystal ( exportowe wersje na kraje zachodnie)
Wtedy np łozyska w skrzyni i moscie montowane Japońskie, najlepsze spasowanie..
Ważne jest tez to na jakim oleju pracuje
Mam c-362 z 1985 roku cały cas pracuje i nikt nie rozkrecał go od nowosci.
Skrzynia biegów nie wytrzyma?
Odgrzewane temat.
Mam zamontowany 6 garów Perkins 105km.
5lat chodzi, spalanie jak w zwykłej 60.
Maszyny pozostały te same
powinieneś dokładnie opisać o który wałek wom Ci chodzi - bo sa co najmniej 3 które moga się zepsuś.
A jeśli chodzi Ci o numer 9 na zdjęciu to i tak musisz zdjąć podnosnik bo wałek na końcu od srodka jest zabezpieczony nakrętką.
Dużo mocniejszy, lepszy skręt. I wiele innych zalet. Ale jedna główna wada. HYDRAULIKA. Nie polecam. Można go kupić, ale tylko świeżo sprowadzony. Nie od Polaka ten sprzedaję jak ma dość walki z hydrauliką.