wenicjusz

Members
  • Ilość treści

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

2 obserwujących

O wenicjusz

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. W tym cały problem że to nie 844 ale 844S. A to inny rzadszy silnik.
  2. Problem nie tkwi w ciągniku. problem tkwi w porze roku. Na jesieni wszyscy szukaja drzwi które zniszczyli wiosna i latem.
  3. Jest to przeróbka silnika d-50 na d-240 ( wtrysku posredniego i swiec Żarowych na wtrysk bezpośredni i świecę płomieniową) Mocy nie da się określić - gdzieś między 65 a 82 km Prawdopodobnie od mtz 82 jest głowica, wtryski , pompa wtryskowa i tłoki z korbami. Kwestia tego czy jest wał od d-50 - bez przeciwwag czy mtz 82 i silnik d-240 oraz tego czy jest zamontowane koło zamachowe od d-50 ( ciężkie) czy od d-240 (lekkie) Co do rejestracji to w Pl ok 20% tego co w dowodach rejestracyjnych nie pokrywa się ze stanem faktycznym
  4. przy pompie jest zawór regulujący cisnienie to 1 trop. a 2 trop to ten nowy orbitrol - jesli był tańszy od 1000 zł to podróba, poszukaj używki oryginału. sprawdzałeś sprzegiełko pompy - czasem frez się zuzyje i pod ciśnieniem roboczym potrafi pzeskakiwać.
  5. LAMPY TYLNE LED SĄ OSOBNO , to nie światło cofania tylko halogeny robocze, trójkąt jest z plastiku więc ciężko żeby zardzewiał.
  6. oczywiście oryginalne serwo na czerwonym oleju - kręci się 1 palcem, gruby dach mam w 2 egzemplarzu ładnie wyglAda ale do pracy lepszy jest niski - wieksza możliwość otwarcia i nawiewu powietrza, Klimy zakładać nie będę na pewno - myslę że to przerost formy nad treścią. Szybka skrzynia to pomyłka - za mało mocy - mam 1014 de luxe na gospodarstwie - nie ma biegów do pola przez szybka skrzynię. 1614 z szybką skrzynią - to ma sens We wszystkich 3 moich Ursusach żółw działa - wszystkie to wersje exportowe - de luxe- tam żółw-zając działa zawsze.
  7. Witam Właśnie skończyłem remont Ursusa C-3110 de luxe (C-385 + silnik perkins) Wprowadziłem kilka subtelnych modyfikacji Proszę o opinie i rady bo właśnie zaczynam remont 2 sztuki. Będę wdzieczny za dobre pomysły jeszcze 2 zdjęcia
  8. Przepraszam - żle przeczytałem model (wydawało mi się ze 133.14)
  9. brzmi jak przednie łożysko skrzyni, ale pewnie tez popękał mosiężny pierścień hamujący synchronizator
  10. o jakiej blokadzie mówicie - dx 140 nie ma blokady mostu - za stary typ napędu apl 3052 ZF Podaj prosze dokładne rozmiary opon przód i tył - moze tu jest przyczyna, przystawka do dx 140 to tania cześć - w życiu nie męczyłbym się roku z tym
  11. szukasz jeszcze - można zadzwonić. 517-578-199
  12. znalazłeś? czy szukasz dalej - bo powinienem mieć coś takiego na warsztacie.
  13. tego nie da się zdiagnozować na forum. najrozsądniej wymienić rozdzialacz z zaworem - nie jest to droga operacja - myslę że 300 zł.
  14. Raczej wysprzęglik niż pomka, a układ nie jest zapowietrzony? przejrzałeś przewody z płynem? masz z lewej strony okienko rewizyjne - na 4 śruby 6. odkręć zobacz czy łozysko oporowe pracuje i czy słoneczko sprzęgła nie ścieło.
  15. Kolega wcześniej był blisko to landini 6500 nie 6550 ale to szczegół. Generalnie problem raczej będą synchronizatory lub widełki, ale wykluczyć nie można któregoś łozyska . poszukiwanie czegoś na forum Landini to strata czasu - nikt chyba ze "wróż Maciej" nie zgadnie co w twojej skrzyni siedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj