wenicjusz

Members
  • Ilość treści

    79
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

2 obserwujących

O wenicjusz

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Jest to przeróbka silnika d-50 na d-240 ( wtrysku posredniego i swiec Żarowych na wtrysk bezpośredni i świecę płomieniową) Mocy nie da się określić - gdzieś między 65 a 82 km Prawdopodobnie od mtz 82 jest głowica, wtryski , pompa wtryskowa i tłoki z korbami. Kwestia tego czy jest wał od d-50 - bez przeciwwag czy mtz 82 i silnik d-240 oraz tego czy jest zamontowane koło zamachowe od d-50 ( ciężkie) czy od d-240 (lekkie) Co do rejestracji to w Pl ok 20% tego co w dowodach rejestracyjnych nie pokrywa się ze stanem faktycznym
  2. przy pompie jest zawór regulujący cisnienie to 1 trop. a 2 trop to ten nowy orbitrol - jesli był tańszy od 1000 zł to podróba, poszukaj używki oryginału. sprawdzałeś sprzegiełko pompy - czasem frez się zuzyje i pod ciśnieniem roboczym potrafi pzeskakiwać.
  3. LAMPY TYLNE LED SĄ OSOBNO , to nie światło cofania tylko halogeny robocze, trójkąt jest z plastiku więc ciężko żeby zardzewiał.
  4. oczywiście oryginalne serwo na czerwonym oleju - kręci się 1 palcem, gruby dach mam w 2 egzemplarzu ładnie wyglAda ale do pracy lepszy jest niski - wieksza możliwość otwarcia i nawiewu powietrza, Klimy zakładać nie będę na pewno - myslę że to przerost formy nad treścią. Szybka skrzynia to pomyłka - za mało mocy - mam 1014 de luxe na gospodarstwie - nie ma biegów do pola przez szybka skrzynię. 1614 z szybką skrzynią - to ma sens We wszystkich 3 moich Ursusach żółw działa - wszystkie to wersje exportowe - de luxe- tam żółw-zając działa zawsze.
  5. Witam Właśnie skończyłem remont Ursusa C-3110 de luxe (C-385 + silnik perkins) Wprowadziłem kilka subtelnych modyfikacji Proszę o opinie i rady bo właśnie zaczynam remont 2 sztuki. Będę wdzieczny za dobre pomysły jeszcze 2 zdjęcia
  6. Przepraszam - żle przeczytałem model (wydawało mi się ze 133.14)
  7. brzmi jak przednie łożysko skrzyni, ale pewnie tez popękał mosiężny pierścień hamujący synchronizator
  8. o jakiej blokadzie mówicie - dx 140 nie ma blokady mostu - za stary typ napędu apl 3052 ZF Podaj prosze dokładne rozmiary opon przód i tył - moze tu jest przyczyna, przystawka do dx 140 to tania cześć - w życiu nie męczyłbym się roku z tym
  9. szukasz jeszcze - można zadzwonić. 517-578-199
  10. znalazłeś? czy szukasz dalej - bo powinienem mieć coś takiego na warsztacie.
  11. tego nie da się zdiagnozować na forum. najrozsądniej wymienić rozdzialacz z zaworem - nie jest to droga operacja - myslę że 300 zł.
  12. Raczej wysprzęglik niż pomka, a układ nie jest zapowietrzony? przejrzałeś przewody z płynem? masz z lewej strony okienko rewizyjne - na 4 śruby 6. odkręć zobacz czy łozysko oporowe pracuje i czy słoneczko sprzęgła nie ścieło.
  13. Kolega wcześniej był blisko to landini 6500 nie 6550 ale to szczegół. Generalnie problem raczej będą synchronizatory lub widełki, ale wykluczyć nie można któregoś łozyska . poszukiwanie czegoś na forum Landini to strata czasu - nikt chyba ze "wróż Maciej" nie zgadnie co w twojej skrzyni siedzi.
  14. ale nie napisałeś że regenerowałeś pompę - tylko że uszczelniałeś. więc nie widzę związku z metodologią naprawy... więc co było z wtryskami grzebane?
  15. Dziwi mnie tyle mądrych wypowiedzi a nikt nie zapytał o rok budowy? Przecież jest do 86r i po lifcie 86-89r A to bardzo różne ciągniki. Półosie przednie były zarówno smarowane kalamitką jak i z zapasem smaru, zegar zmieniał sie w tym modelu 7 razy, jeśli chodzi o hydraulikę - sprawdziłbym najpierw orbitrol - jesli jest zamiennik - trzeba wrócić do oryginału,. Hamulce w tym modelu były 4 rodzaje - uwaga na płyn który wlewasz lub ktoś wlał na "dolewkę"
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj