Skocz do zawartości
Rabar

Renault Ares 550 - ehr nie wyłącza pompy hydraulicznej

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Renault
Rabar    0

Witam, potrzebuję pomocy.

Przełączając klawisz ehr w pozycję "podnoszenie", po dojściu ramion podnośnika do pozycji zadanej np. 95, nie wyłącza się pompa, słychać po ciągniku jak dusi silnik. Muszę szybko przełączyć w pozycję niżej "stop" gdyż boję się żeby czegoś nie roztrzaskało. Co może być przyczyną?, elektrozawór na rozdzielaczu, czujnik położenia podnośnika?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian3005    45

Chyba raczej czujnik lub kabelek się przetarł od czujnika lub się odłączył, bo czujnik ma za zadanie rozłączyc elektrozawór, a skoro nie rozłancza to coś jest z elektryką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rabar    0

Na czym polega ta kalibracja, napiszcie więcej. Chodzi tylko o głębokość?. Adrian1978 pisze a "później dalej". Jest jeszcze coś do czego trzeba zajrzeć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    39
Napisano (edytowany)

 Tak robi się w MF 3080 ,,ENR jest w to samo ,co Reni 

1 Odpalamy MF sadzamy tam kogoś żeby sprawdzał czy starczy już czy nie . Nie jest to obowiązkowe bo sami możemy chodzić i spr. Nie włączamy an razie podnoszenia.
2 Idziemy z tyłu szukamy przy wyjściu ramienia prawego z tego "korpusu " od skrzyni czujnika dochodzą do niego bodajże 2 kabelki lub jeden nie pamiętam .
3 Klucz na niego chyba 32 czy coś podobnego ( może 36) i lekko kręcimy bo to jest zależne od odległości czujnika - jego wykręcenia.
4 Ruszyć ten czujnik z centymetr może dwa i sprawdzać jak w jedną str nie da rezultatu to w drugą musi - jak nie wkręcanie to wykręca

 

Edytowano przez JANCZAK1176

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

coś mi się zdaje że jak nikt tam nie grzebał to kalibracja polegająca na wkręcaniu i wykręcaniu tu nie pomoże. Pewniejsze jest tu brak połączenia z czujnikiem lub jego awaria.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    412
Napisano (edytowany)

W sumie nawet nie wiadomo czy ta regulacja pozycyjna działa czy tylko ma 2 położenia: dół i do nieskończoności bo jest to przeciążenie choć już jest max.

W instrukcji napraw zalecają użycie przyrządu wpinanego szeregowo w wiązke przy sterowniku  i zmierzenie oporności dla czujnika pozycji miedzy pinem 5-7: 48 omow 5-6:24 om oraz 7-6: 24 om

Po nszemu i bez przyrządu to odepnij kostke przy czujniku i szukaj tych wartości między stykami a jak nie znajdzeisz to 670zł w zęby i zgłosić się do kolegi Agrotech1111

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez TomekLOP
      Witam
      W mojej 103,54 nisko podnosi podnośnik pytałem innych to max podniesiony ma 105cm mój podniesie tylko na 85cm podnosząc rękami za ramiona podnośnika osiągnę te 105cm, gdzie szukać problemu może są jakieś zawory krańcowe źle poustawiane. Chyba że jest jakaś regulacja przy dźwigni do podnoszenia. Podnośnik zwykły mechaniczny bez ehr.
      Dodaje filmik jak to wygląda: 
       
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
×