Rabar

Renault Ares 550 - ehr nie wyłącza pompy hydraulicznej

Polecane posty

Rabar    0

Witam, potrzebuję pomocy.

Przełączając klawisz ehr w pozycję "podnoszenie", po dojściu ramion podnośnika do pozycji zadanej np. 95, nie wyłącza się pompa, słychać po ciągniku jak dusi silnik. Muszę szybko przełączyć w pozycję niżej "stop" gdyż boję się żeby czegoś nie roztrzaskało. Co może być przyczyną?, elektrozawór na rozdzielaczu, czujnik położenia podnośnika?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian3005    49

Chyba raczej czujnik lub kabelek się przetarł od czujnika lub się odłączył, bo czujnik ma za zadanie rozłączyc elektrozawór, a skoro nie rozłancza to coś jest z elektryką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

fachowo to zabrzmiało :-) wkręć go trochę i obserwuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabar    0

Na czym polega ta kalibracja, napiszcie więcej. Chodzi tylko o głębokość?. Adrian1978 pisze a "później dalej". Jest jeszcze coś do czego trzeba zajrzeć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43
Napisano (edytowany)

 Tak robi się w MF 3080 ,,ENR jest w to samo ,co Reni 

1 Odpalamy MF sadzamy tam kogoś żeby sprawdzał czy starczy już czy nie . Nie jest to obowiązkowe bo sami możemy chodzić i spr. Nie włączamy an razie podnoszenia.
2 Idziemy z tyłu szukamy przy wyjściu ramienia prawego z tego "korpusu " od skrzyni czujnika dochodzą do niego bodajże 2 kabelki lub jeden nie pamiętam .
3 Klucz na niego chyba 32 czy coś podobnego ( może 36) i lekko kręcimy bo to jest zależne od odległości czujnika - jego wykręcenia.
4 Ruszyć ten czujnik z centymetr może dwa i sprawdzać jak w jedną str nie da rezultatu to w drugą musi - jak nie wkręcanie to wykręca

 

Edytowano przez JANCZAK1176

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

coś mi się zdaje że jak nikt tam nie grzebał to kalibracja polegająca na wkręcaniu i wykręcaniu tu nie pomoże. Pewniejsze jest tu brak połączenia z czujnikiem lub jego awaria.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054
Napisano (edytowany)

W sumie nawet nie wiadomo czy ta regulacja pozycyjna działa czy tylko ma 2 położenia: dół i do nieskończoności bo jest to przeciążenie choć już jest max.

W instrukcji napraw zalecają użycie przyrządu wpinanego szeregowo w wiązke przy sterowniku  i zmierzenie oporności dla czujnika pozycji miedzy pinem 5-7: 48 omow 5-6:24 om oraz 7-6: 24 om

Po nszemu i bez przyrządu to odepnij kostke przy czujniku i szukaj tych wartości między stykami a jak nie znajdzeisz to 670zł w zęby i zgłosić się do kolegi Agrotech1111

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj