Rabar

Renault Ares 550 - ehr nie wyłącza pompy hydraulicznej

Polecane posty

Rabar    0

Witam, potrzebuję pomocy.

Przełączając klawisz ehr w pozycję "podnoszenie", po dojściu ramion podnośnika do pozycji zadanej np. 95, nie wyłącza się pompa, słychać po ciągniku jak dusi silnik. Muszę szybko przełączyć w pozycję niżej "stop" gdyż boję się żeby czegoś nie roztrzaskało. Co może być przyczyną?, elektrozawór na rozdzielaczu, czujnik położenia podnośnika?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian3005    48

Chyba raczej czujnik lub kabelek się przetarł od czujnika lub się odłączył, bo czujnik ma za zadanie rozłączyc elektrozawór, a skoro nie rozłancza to coś jest z elektryką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rabar    0

Na czym polega ta kalibracja, napiszcie więcej. Chodzi tylko o głębokość?. Adrian1978 pisze a "później dalej". Jest jeszcze coś do czego trzeba zajrzeć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43
Napisano (edytowany)

 Tak robi się w MF 3080 ,,ENR jest w to samo ,co Reni 

1 Odpalamy MF sadzamy tam kogoś żeby sprawdzał czy starczy już czy nie . Nie jest to obowiązkowe bo sami możemy chodzić i spr. Nie włączamy an razie podnoszenia.
2 Idziemy z tyłu szukamy przy wyjściu ramienia prawego z tego "korpusu " od skrzyni czujnika dochodzą do niego bodajże 2 kabelki lub jeden nie pamiętam .
3 Klucz na niego chyba 32 czy coś podobnego ( może 36) i lekko kręcimy bo to jest zależne od odległości czujnika - jego wykręcenia.
4 Ruszyć ten czujnik z centymetr może dwa i sprawdzać jak w jedną str nie da rezultatu to w drugą musi - jak nie wkręcanie to wykręca

 

Edytowano przez JANCZAK1176

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    160

coś mi się zdaje że jak nikt tam nie grzebał to kalibracja polegająca na wkręcaniu i wykręcaniu tu nie pomoże. Pewniejsze jest tu brak połączenia z czujnikiem lub jego awaria.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    929
Napisano (edytowany)

W sumie nawet nie wiadomo czy ta regulacja pozycyjna działa czy tylko ma 2 położenia: dół i do nieskończoności bo jest to przeciążenie choć już jest max.

W instrukcji napraw zalecają użycie przyrządu wpinanego szeregowo w wiązke przy sterowniku  i zmierzenie oporności dla czujnika pozycji miedzy pinem 5-7: 48 omow 5-6:24 om oraz 7-6: 24 om

Po nszemu i bez przyrządu to odepnij kostke przy czujniku i szukaj tych wartości między stykami a jak nie znajdzeisz to 670zł w zęby i zgłosić się do kolegi Agrotech1111

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bolek1521
      Witam. Mam pytanko chodzi o czujnik przy przystawce przedniego napędu. Gdzie on powinien być podłączony jeden kabel jest do masy a drugi leży w kabinie nigdzie nie podpięty. Ciągnik renault 110 54 wersja mechaniczna. Oraz czy ktoś mógł by poratować zdjęciem jak powinna być podpięta ta kostka od przedniej wycieraczki. Z góry dziękuję 



    • Przez 1993michal
      witam z racji zbliżających się mrozów mam pytanie. Mam Zetora 5211 i Renault 7714 od kilkunastu lat, oba ciągniki pracują na tym samym paliwie stoją w tym samym garażu. Jak wyskoczy mróz powyżej -10 Zetor odpala i pracuje normalnie a Renata odpala i po kilku minutach w odstojniku filtra paliwa robi się biało i gaśnie. jak rozgrzeje ja palnikiem to będzie chodziła. w czym leży problem ??
    • Przez materrol
      Cześć Wam
      Posiadam renie 110.54 96r. ze skrzynią 24/8 i rewersem elektro-hydraulicznym. Wszystko sprawuje się świetnie, podczas pracy w polu nie używam wgl sprzęgła, co znacznie przyspiesza pracę, a 3 półbiegi to na prawdę rewelacyjna sprawa, zwłaszcza gdy teren jest górzysty lub ziemia różnorodna. Jedyny mankament który mnie irytuje to wolna skrzynia(max.30km/h przy wypluwaniu pierścieni). Czy wszystkie skrzynie w reniach są takie wolne? Słyszałem coś, że tylko te które szły na Francje były takie. Te z Niemiec osiagały 40km/h. Może one są w jakiś sposób poblokowane? Wie ktoś coś na ten temat?
    • Przez wojtas9090
      Witam serdecznie
      posiadam ciągnik reno 155.54 od nie dawna problem wystąpił ze wspomaganie kierownicy na wolnych obrotach bardzo cięzko się kreci a po dodaniu gazu troche lepiej ale to nie jest to pompa hydrauliczna została wymieniona na nową i wszystkie fylitry hudrauliczne i nadal jest to samo może ktoś miał ten sam problem lub wie co jest przyczyną prosze o pomoc z góry dziękuje
    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość i sposób skalibrowania pół biegów w Renault Ares 640 bo trochę mi szarpie przy przezucaniu połówek..?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj