Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ta śruba to korek a pod nim jest śruba regulacyjna do ustawiania prawidłowego położenia dzwigni na drążku skrętnym względem rozdzielacza.

 

Czyli mogę go śmiało wykręcić i założyć podkładkę albo dorobić uszczelkę bo coś mi tamtędy olej ucieka..

 

Tak przy okazji...ze dwa lata temu wymieniałem uszczelniacze na tłoczysku.Dotoczyłem wtedy dodatkowy rowek na pierścień uszczelniający... Teraz znowu przydało by się zaglądnąć do podnośnika i tak myślę czy nie dołożyć jeszcze jednego pierścionka albo z tworzywa albo metalowego...zależy na co będzie miejsce... Co o tym myślicie?

 

Przy okazji zaglądnął bym do rozdzielacza...Czy samemu można sobie poradzić z wymianą uszczelnień w rozdzielaczu? Te uszczelniacze można dostać od ręki?

Opublikowano

Tak kpl. naprawczy jest dostępny i koszt to pare złoty także bez najmniejszego problemu powinieneś go dostać. A z tym rowkiem na pierścień w tłoku yo chyba już lekkie przedobrzenie.

Opublikowano

Witam. Mam taki problem z podnośnikiem, ze nie podnosi mi wysoko tylko tak do około 20 cm odległości wieszaków od krawedzi błotników i z pługiem jest to za mało. Przed regeneracją podnośnika podnosił prawie do samych błotników. Oprócz tego wszystko działa prawidłowo. Co może być tego przyczyną, czy coś źle złożyłem. Cały uchwyt dzwigien sterujących podnośnika jest ustawiony w skrajne tylne położenie.

Opublikowano

Wszystko wskazuje na to że przy zakładaniu ramion założyłeś je trochę za nisko na frezie. Opuść ramiona i odkręć śruby na wale na którym są ramiona i przestaw je trochę wyżej i wtedy spróbuj podnieść, powinno być ok.

Opublikowano

Jest jest. Odkręć korek i zobaczysz nakrętkę 8 na 13 klucz. I tam jest drut na śrubokręt, wkręcając go zmniejszamy wysokość podnoszenia a wykręcając zwiększamy, tylko trzeba uważać żeby za wysoko nie ustawić bo każdy chyba wie czym to grozi.

Opublikowano (edytowane)

Rozmawiałem z gościem co regeneruje podnośniki i mówił że nie ma tam takiego czegoś, znaczy się śruba cociaż bardziej korek jest bo ją widać ale że nie robi się tam nic takiego.

Edytowane przez ursus55
Opublikowano (edytowane)

No przecież jest wajha podnoszenia góra dół głębiej itd obok wajhy od kiprowania przyczep i docisku i tej małej aluminiowej wajhy od siły docisku, i to tym regulujemy podnoszenie ramion a skok tłoka jest cały czas taki sam, według wersji kolegi @marcinowicki87 reguluje się tą śrubą skok tłoka że albo się mocniej wysuwa albo mniej no chyba że nie zrozumiałem jego wypowiedźi?

Edytowane przez ursus55
Opublikowano

No właśnie zwiększając skok tłoka zwiększamy wysokość podnoszenia. Tylko jak napisałem musimy to zrobić delikatnie żeby nie przesadzić bo tłok może rozwalić podnośnik jak przesadzimy. Można też zmienić przestawienie ramion na frezie tak jak pisałeś ale też nie zawsze to pomaga bo wtedy na przykład mogą nam nie opuszczać się zbyt nisko. Sam bedę w sobotę u gościa regulował wysokość podnoszenia bo kupił ciągnik i mu nisko podnosi.

Opublikowano

Wykręcałem i wkrecałem tą śrubę i nic się nie zmienia w wysokości podnoszenia ramion. Chodzi o to, że maksymalnie niżej podnosi o ok 20 cm niż przed remontem . Wiadomo, że dzwignia regulacji wysokości jest max tylnym położeniu .

Opublikowano

Tą wajchą to ja wiem tylko chciałem się upewnić że moze jest taka regulacja.trudno założe ogranicznik na wajchce bo jak na max posniose siewnik to mi błotniki gnie.

Opublikowano

Nie musisz zakładać ogranicznika. Należy obrócić w przód cały kołnierz po których przesuwa się dzwignia co ograniczy jej ruch w tylne max połozenie. Trzeba znaleźć srubę jest pod spodem tej rurki do której przymocowany jest kołnierz poluzować ją i delikatnie obrócić kołnierz do przodu.

Opublikowano

kolego marcinnowicki87 nie wprowadzaj w błąd tą srubą 8 i srubokrętem sie nie reguluję sie wysokości podnoszenia tylko do regulacji siłowego

No też mi się tak właśnie wydaje, dlatego coś mi nie pasowało z tą wysokością podnoszenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v