Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ten siłownik możesz wykorzystać do pracy pługiem. Podłączasz tylko jedną stronę i podnosi jak złoto tą sekcją która ma ciśnienie.

A jeżeli tłok siłownika już przepuszcza olej bo tak też może być to podłącz ten drugi i ubytek będzie szedł z powrotem do skrzyni.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Przy siłowniku jednostronnego działania dopinasz do gniazda nr 1 i np.drugi siłownik jednostronnego działania dopinasz do gniazda 2.

Opublikowano

Jeżeli dam wajchę w dół to olej leci i to dosyć mocno ,ale gdy zakręcę do siłownika to nic,nie robi ciśnienia.

Nie mam już pomysłów co to może być, jutro coś będę kombinował

Opublikowano

Więc masz nieszczelność na wyjściu z rozdzielacza do króćca który wystaje z plecaka do którego jest przykręcony przewód od szybkozłączki.

Tam są dwa uszczelnienia i pewnie jedno nie trzyma i olej przy ciśnieniu tamtędy ucieka.

Odkręć śrubę co trzyma przewód od szybkozłączki, a potem ten króciec i szukaj oringów.

Tak przynajmniej mi się wydaje. Może ktoś jeszcze potwierdzi.

Opublikowano

Dobrze prawi @mtracz, spróbuj wykręcić te wyjścia rurkowe na 24czy 27klucz pod siedzeniem, tam bedzie o-ring, i bez zdejmowania plecaka się obejdzie, ale z drugiej strony to jest wkręcone na gwint, gwint musiał by być zerwany by tyle oleju uciekło, ale mi chodzi po głowie jeden z kilku zacinających się zaworków w rozdzielaczu, o którym dokladnie mi ciężko pisać w moim stanie :D jutro pomyślę :D

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie, ja twierdzę że to nie przez nieszczelnośc, na tych wyjściach,to wina rozdzielacza lub cięgieł w środku i trzeba plecak ruszyć żeby wiedzieć co jest, własnie tam jest oring i przycesane na fest śrubą do rozdzielacza, mogło by być rozszczelnione jakby ktoś grzebał i uszkodził oringa na bank to nie to.

Opublikowano

No witam wszystko już się wyjaśniło ,był luz na ronczce i nie otwierało do końca rozdzielacza.

A mam takie pytanie jeszcze, gdy podnośnik sam opada to jest wina uszczelniaczy

Opublikowano

Chciałbym uszczelnic walek skretny w C360, w katalogu zaobaczylem i kupilem juz 4 odpowiednie oringi. Da sie je wymienic z zewnatrz - poprzez te zaslepki po bokach, czy trzeba caly plecak zdejmowac?

 

Czy te 4 oringi zalatwia sprawe - cieknie na walku po lewej i prawej stronie plecaka, czuc tez luz na walku (przy zaslepkach zakrecanych na 2 sruby) i cieknie tez z walka na srodku plecaka - przy uchwycie lacznika centralnego.

Opublikowano

Na wałku skrętnym z prawej i lewej strony plecaka pod pokrywkami na dwie śruby wymienisz spokojnie. Na środku gdzie jest łącznik już nie. Trzeba zdejmować i rozbierać plecak. Luzem się nie przejmuj. Sam wałek skrętny jest osadzony w wieloklinie i zawsze będzie miał jakiś luz. Tuleję do której jest włożony uszczelnisz oringami a ona sama nie powinna jako tako mieć luzów.

  • Like 1
Opublikowano

Wpadłem ostatnio na pomysł elektrycznego sterowania podnośnikiem w C 360

 

Mam zamiar zrobić to tak że będzie po kolei:

sterownik obrotów silnika 12v, przełącznik opuszczania szyb, wyłącznik krańcowe (rozwierane) i silniczek od wycieraczek z Fiata CC 900. Na silniczku będzie mała zębatka rowerowa a na dźwigni większa zębatka. Regulator i inne rzeczy będą w puszce na błotniku (całość będzie miała wyłącznik główny i własne bezpieczniki oraz diody sygnalizacyjne i może też będzie wentylatorek do chłodzenia regulatora obrotów). Przycisk do regulacji wysokością będzie na podłokietniku który przyspawam do siedzenia, jest to leprze rozwiązanie ponieważ na wybojach nie skacze Ci ręka na przycisku który jest na błotniku lecz jest jak w nowych traktorach gdzie panel sterujący jest ruchomy razem z siedzeniem. Będzie też możliwość przejścia na sterowanie manualne przez rozpięcie małego sprzęgu między zębatką a silnikiem.

 

Co wy na ten pomysł? :)

Opublikowano

Tak zastanawiałem się takie coś też zrobić.Nasz kolega z forum wstawił filmik jak takie coś wygląda:

 

 

 

Właśnie wpadłem na pomysł po tym jak obejrzałem film proroka ale ja chce to trochę inaczej zbudować żeby było bardziej dopracowane tak jak napisałem w poprzednim poście.

Opublikowano

Jeśli zrobisz jak napisaleś będzie dobrze.

Kolega z filmu robiąc prototyp nie mógł ustrzec sie kilku blędów które ty dobrze chcesz wykluczyć tj: krańcówki które zabezpieczą układ, oraz odpowiednia przekladnia zmniejszająca dzięki której będzie możliwy dokladniejszy wybór pozycji podnośnika. Dzwignia będzie poruszać sie wolniej, ale precyzyjniej.

A regulatorem obrotów planujesz w czasie pracy zmieniać szybkość działania czy będzie to nastaw stały?

Może po prostu dobrze dobrać przekładnie i nie utrudniać sobie życia?

Opublikowano

A regulatorem obrotów planujesz w czasie pracy zmieniać szybkość działania czy będzie to nastaw stały?

Może po prostu dobrze dobrać przekładnie i nie utrudniać sobie życia?

 

Przekładnia będzie ale regulator to dobra sprawa ponieważ mogę zmienić sobie prędkość w takim zakresie jak chce.

Regultator zamierzam kupić taki http://allegro.pl/regulator-sterownik-obrotow-silnika-12-24-v-dc-12v-i2824063365.html

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem zrobił mi mechanik rozdzielacz tzw. wymienił 2 oringi na takim zaworku co jest z tyłu rozdzielacza i teraz mam problem bo założyłem dekiel i podnośnik ledwo co podniósł się do góry i nie chce opuscic zdjąłem go z powrotem wyjąłem rozdzielacz i przykręciłem do cylindra nalałem oleju i wsadziłem tłok ale niestety ruszam dźwignią przy rozdzielaczy co podnosi nawet ten wałek całkiem wyjąłem i pchałem tłok a on nie chce puscić oleju co mam zrobić? jak odkręcę ten zaworek z tyłu rozdzielacza to tam zaczyna lecieć olej ale nie leci tam gdzie powinien nie wiem czy mechanik mógł założyć ten zawór inaczej albo co mam z tym zrobić?

 

 

chodzi mi o ten zawór po prawej stronie rozdzielacza na klucz 24 przykręcany i tam jest sprezyna ten zaworek i chyba zas ale ten zaworek nie chce mi wyjsc z co mi podpowiecie? bo już nie wiem4529_big.jpg

Edytowane przez danielhaker
błędy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v