Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Na czym polega regulacja siłowa w c-360 ? Bo podczas orki ciągnik czasem staje mi w miejscu i kreci kołami . Coś tam wyczytałem na necie o tej regulacji ale nie za bardzo nadal wiem .

 

Ja powiem tyle, że jeśli masz luzy na cięgle, bolcach, zaczepie nie ma mowy, żebyś ładnie wyorał na siłowej regulacji podnośnika, a poza tym wg mnie berdzo ''rwie'' to ciągnik, ponieważ, gdy pług gwałtownie pójdzie w dół, to zanim podnośnik przywróci go do prawidłowego położenia, to sprzęgło i silnik już nieźle to odczują. Ja u siebie w 355 byłem zmuszony do pracy na pozycji siłowej i nie różni się ona niczym więcej, niż tylko tym, że jak np. na postoju wcisnąłeś cięgło ''w ciągnik'' to ramiona podnosiły się do góry i to jest cała różnica. Zasadniczo miało to pomagać a wg to niewypał.

Lepiej przełącz na pozycyjną i miej spokój, po co niepotrzebnie się denerwować :)

A i żeby nie było ja u siebie w 355 mam 2 pozycje, więc plecak muszę mieć nowszy.

  • Like 1
Gość Profil usunięty
Opublikowano

W 4011 na pewno była regulacja szybkości reakcji , w c 355 to raczej w pierwszych wersjach a w typowej c360 to jeszcze nie spotkałem.....

 

 

Bo w 360 nie ma,kupując nowy plecak do 4011,355 trzeba wiercić na drzwignię prędkości która wychodzi z rozdzielacza jak pisał @seweryn20,

na oryginalnych pokrywach podnośników na starych ciągnikach jest skala(niby strzałka),w tył jest na maxa a w stronę kolumny jest wolniejsze podnoszenie.

Opublikowano

Jeśli to by działało na zasadzie :

Ciągnik czuje że ma ciężko (kręci kołami zatrzymuje ) się i wtedy automatycznie sam podnosi trochę pług by przejechać a gdy robi się za lekko to go opuszcza .I nie przeszkadza w tym perz to ok .

Trochę wygórowane wymagania jak do 30 Ursusa ale moze akurat :)

Opublikowano

Jeśli to by działało na zasadzie :

Ciągnik czuje że ma ciężko (kręci kołami zatrzymuje ) się i wtedy automatycznie sam podnosi trochę pług by przejechać a gdy robi się za lekko to go opuszcza .I nie przeszkadza w tym perz to ok .

Trochę wygórowane wymagania jak do 30 Ursusa ale moze akurat :)

 

Ale o czym piszesz?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jest opór na lemiesze więc robi się tzw dżwignia na cięgnach i naciska górny łącznik na czujnik w plecaku i pług unosi bez zatrzymywania!, jeśli się nacisk zmniejsza to opuszcza,jeśli jest mokro i koła się grzebią a pług idzie lekko to siłowa nie działa

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Pierwsze foto regulacja poz. bądz sił.,

drugie to skala tempa podnoszenia,pisałem o tym wcześniej,ale nie masz wyjścia z rozdzielacza z wajchą.

Opublikowano

@seweryn20 na siłowej możesz orać na kole kopiującym.Jak ma lżej ciągnik to nie idzie za głęboko a jak ciężej to ponosi się lekko do góry.Ja u siebie tak używam na orkach pod zboża.Na kole kopiującym ustawiam koło 25 centymetrów i ogień tylko koło kopiujące przekręcasz jak najdalej z tyłu pługa a na zimówkach używam tylko regulacji pozycyjnej też na kole kopiującym.

Opublikowano

Posiadam ciągnik Farmtrac 690dt i c-360 w której skrzynia jest zalana hipolem i chcę wymienić ten olej na Texaco super uniwersal tractor oil 15w-30 którym zalany jest Farmtrac dodam ze jest to olej hydrauliczno-przekładniowy czy podnośnik c-360 będzie podnosił na takim oleju ta wymiana bardzo ułatwiła by mi pracę z przyczepą .

Opublikowano (edytowane)

Powitać! Od jakiegos juz czasu pompa w C-360 co raz slabiej podnosila urzadzenia z tylu - gdy olej w skrzyni byl juz rozgrzany (wtedy jest problem nawet z plugami), na zimnym oleju podnosil wmiare dobrze. Z ciekawosci podlaczylem zegar pod wyjcia hydrauliki zewnetrznej zeby zmierzyc cisnienie i wyszlo niecale 60 MPa - na obu wyjsciach jednakowe, Zeby skonczyc prace w polu najpierw zdjalem gorny dekiel podnosnika i wymienilem pierscienie na tloku (cylinder ma juz sporo rys wiec pewnie na dlugo to nie wystarczy) sprawdzilem tez zawor bezpieczenstwa przy cylindzre i nie przepuszcza gdy dmuchalem ustami. Teraz odkrecilem dekiel pompy, rozkrecilem pompe i sie okazalo ze jeden oring jest caly ale ciut znieksztalcony jednym bokiem, a drugiego jest tylko polowa, filtr olejowy pompy jest mocno zasyfiony, lacznik dekla pompy z korpusem mostu jest troche splaszczony i oringi tez stracily swoje wlasciwosci, zawor bezpieczenstwa - dlugi, po dmuchaniu ustami nie przepuszcza, na deklu bylo sporo szlamu olejowego, na pompie jest tabliczka i pompa jest z 86 roku, na walku napedu pompy czuc luz, pompa nie dalo sie zakrecic palcami tylko przez kombinerki - przed rozebraniem.

 

Teraz pytanie: co powymieniac i na co zwrocic uwage zeby miec juz spokoj z pompa - wymiana samych oringow w pompie wystarczy? jaki powinien byc wymiar 6 oringow montowanych pod sruby pompy i walka pompy, bo moje sa juz plaskie. Olej w skrzyni mam prawie nowy - pisze jakby co :)

Edytowane przez -U-R-S-U-S-
Opublikowano

Jak pompa ma wyrąbaną bieżnię pod igiełkami i ogólne zużycie to wymiana oringów da efekt tylko na chwilę. Jak nie miałeś ciśnienia na wyjściu zew. nie trzeba było plecaka zdejmować tylko od razu za pompę się brać. Oringi są dwa rodzaje pod śruby 9,3x2,4 i 11,3x2,4

Opublikowano

A te ogolne zuzycie pompy to jak ma dokladnie wygladac? Pytam, zeby ja dokladnie ocenic po 26 latach jej ekploatacji.

 

Plecak musialem zdjac bo nie mogl podniesc i utrzymac mocno obciazonej talerzowki - po wymianie przynajmniej lepiej trzymal i moglem spokojnie zawrocic i do domu zjechac z pola

 

Widze niezly spec jest z Ciebe w tematach hydraulicznych, dzieki :)

Opublikowano

Po tylu latach służenia pompę wywal. Nawet nie myśl o uszczelnianiu bo to nic nie da. W twoim przypadku wyciek na siłowniku i słaba pompa spowodowała opadanie podnośnika. W 60-ce pompa dobija jak podnośnik opadnie u ciebie już nie miała siły.

Nowa pompa i nowe manszety drugie tyle dzisiejszy wyrób nie wytrzyma ale chodziło jakiś czas będzie dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v