Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tak jak wspomniał @seweryn20 też własnie planuje zmienić rozdzielacz wewnętrzny podnośnika, bo z deka za często traci ducha szczelności.

I tu mam dylemat, czy wrzucić 3 sekc. + 4 sekcyjny do ładowacza, zamontować za pompą dodatkowo trójnik do przełączania zasilania >> na podnośnik i wyjścia hydr. tylne, lub ładowacz, bo:

1) przy podłączeniu szeregowym będzie "ganiać" olej przez dwa rozdzielacze, zyskuje tutaj mniej bałaganu z podłączeniem i wężami.

2) przy użtytkowaniu rozdzielacza od podnośnika (3sekc.) np. < TUZ + maszt + chwytak > powrót oleju bedzie odbywał się przez rozdzielacz II - 4 sekc. od ładowacza, (może trójnik między tymi rozdzielaczami do kierowania powrotu oleju do zbiornika, gdy nie korzystam z ładowacza?) Wtedy nie będę montować go przed, tylko miedzy I a II rozdzielaczem.

 

<Rozdzielacz 3 sekc z sekcją pływającą> zawsze taniej niż oryginał, a komfort obsługi o niebo lepszy, do tego zawór powrotny dławiąco-zwrotny - pomocny, gdy są cięzkie maszyny na tylnym podnośniku, nic nie leci w doł jak meteoryt w ziemię.. o taki >> <Zawór regulowany>

 

3) czy zamontować jeden 6-, 7- lub 8-sekcyjny? i ograniczyć haos z aparaturą w kabinie i wokół? ;-) <Rozdzielacz 7 sekcji 650zł>

4) jak podłączyć zasilanie z pompy na zewnątrz bez rodzielacza wewnętrznego, bo tam akurat jest taka tulejka z dwoma o-ringami, czy trzeba będzie zrobić adaptację która podłączy to wszystko w całość i wyprowadzi zasilanie na zewnątrz podnośnika.

Mam nadzieję że nie namieszłem zbytnio..

Wszelkie sugestie, i rady będą mile widziane. :-)

Edytowane przez Legat997
Opublikowano

He he. Fajna robota się szykuje. Wyjście zrobisz spokojnie. Albo w miejsce rozdzielacza trzeba zrobić taka samą koche, w niej nawiercić nanał nachodzący na tulejke i wychodzący puzniej w miejscu w którym wychodzą przyłącza do hydrauliki zewnętrznej w plecaku albo poświęcić stary orygialny , rozebrać go na atomy i wszystkie otwory zaspawać prucz wyjścia na chydr. zewnętrzną i tulejke. Ewentualnie można sie jeszcze wpiąć bezpośrednio w tależ pod mostem. Ten zaworek co pokazałeś to dławik regulowany jednostronny. Znaczy w jedną strone przepływ oleju jest dławiony a w drugą ma pełny przepływ. Nie nadaje się to do tego co myślisz. Ogólnie jak kupisz wszystko uczciwej jakości to podnośnik nie ma prawa opadać. A jeśli juz koniecznie chcesz miec możliwość blokowania całkowitego powrotu oleju z siłownika podnośnika to lepiej w dostępnym miejscu założyc taki zawór

 

http://allegro.pl/zawor-kulowy-hydrauliczny-m22-500-bar-i1988816737.html

 

Duży rozdzielacz jest fajny bo prosta sprawa podłaczyć ale gdzie go upchasz w kabinie? Lepiej dwa małe zmontować elegancko pod ręką.

 

 

Opublikowano

Witam. Mam pytanie SzTyWnY o regulację tą śrubą w przy wałku skrętnym co jest w środku. Podczas wymiany uszczelnień okazło się, że się wykręciła. jak to ustawić.

Opublikowano

To ją po prostu wkręć i zakontruj spowrotem. Jeżeli nie urzywasz podnośnika w regulacji siłowej, nie pracujesz np. pługiem bez kółka podporowego to nie interesuję cię ona specjalnie. Grunt żeby tam była.

Opublikowano

no tak Panowie tylko w jakich kosztach sie zamknie ta innowacja...?? 2 tysiace? moim zdaniem to duzo... do tego trzeba by wzmacniac uklad zawieszenia... no i dociazyc przod:) ZANACZNIE. a nadal ten ciagnik ok 50 koni posiada i spartanskie warunki pracy... wydaje mi sie ze baza do takich poprawek moze byc zetor. komfort masa jakosc wykonania...

Opublikowano

Witam mam pytanie dotyczące tych wyjść hydraulicznych zewnętrznych w ursusie c-360

jak mamy przykładowo siłownik dwustronnego działania podpięty pod te wyjścia to jak damy wajchlę tą od tych wyjść hydraulicznych w górę to olej pójdzie lewym wyjściem hydraulicznym patrząc od tył ciągnika a jak damy wajchę w dół to pójdzie wyjściem prawym patrząc od tył ? dobrze mówię ponieważ kiedyś kiprowałem przyczepę i podpiąłem pod ten prawy patrząc od tył i dałem wajchę w dół i nie chciał kiprować co to mogło być?

Opublikowano

Mam mały problem, podnośnik mi nie chce podnieść a hydlaulika zewnętrzna działa bo tur podnosi, Wiecie może co może być przyczyną tego?

Z góry dzięki za odpowiedź

Opublikowano

Witam , mam problem z hydrauliką zewnętrzną w mojej 60. Mam do niej podpiętą talerzówke z siłownikiem dwustronnego działania . Chodzi o to,że gdy raz podniose talerzówke w pozycje transportową ,a potem ja opuszcze i uniose koła w pozycje roboczą to jest ok ale gdy chce te czynności powtórzyć to niestety dzieje się taka rzecz ,że przy ponownym podnoszeniu tłok jak by się blokował i oba przewody naprężają z przeciążenia tak jak by któreś gniazdo nie puszczało . Pomóżcie koledzy , co to może być za przyczyna ??? Będe wdzięczny za wszystkie rady :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

sprawdz szypkozłącza jeśli masz polskie te wkręcane to zapewne którejś kulki nie wciska i blokuje przepływ oleju ja miałem to samo z prasą belującą po podniesieniu klapy nie chciała się opuscić wystarczyło wymienić jedno gniazdko i jest wpożądku

Opublikowano

Podpinam się do posta żeby nie zakładać nowego.

Mianowicie mam problem z moim turem przy C-360 jak postoi chwile (nawet około 1 min) nie zapalony to później po zapaleniu trzeba trochę poczekać (od 30 sekund do 1 min) z przytrzymaną wajchą do podnoszenia żeby tur sie podniósł nie wiem jaka jest tego przyczyna. Spotkał sie ktoś z takim czymś może wie ktoś jak temu zaradzić będę wdzięczny za pomoc.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam mam problem z podnosnikiem w mojej 40 raz podnosi dobze na wolnych obrotach a po chwili juz nie trzeba mocno gazować żeby podniosła to samo dotyczy się wyjść zewnętrznych które podpinam do podnoszenia kosiarki dyskowej w pion.wymieniłem uszczelniacze na tłoku podnosnika i teraz nie opada bo wcześniej opadał ale nadal ma problemy z podnoszeniem. Ostatnio zapiołem agregat siewny z siewnikiem podniusł bez problemu cały agregat ale po paru cyklach podnoszenia opuszczanie zaczął mieć problemy z podnoszeniem wyjechałem na pole wyprubować jak radzi moja 40 z tym agregatem i po paru minutach znowu zaczą normalnie podnosic. Nie wiem w czym tkwi problem.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Już chyba znalazłem problem po wyjęciu pompy okazało sie że w zaworze był opiłek i puszczał olej

Opublikowano

witam.

Mam pytanie do was koledzy. też odnośnie hydrauliki zewnętrznej c 360 . zrobiłem tuza i kupiłem siłownik od mtz dwustronnego działania coś takiego

http://allegro.pl/silownik-c-100-oryginal-mtz-belarus-nowy-i2271833272.html i mam problem mianowicie dam drążek w dół w zależności jak podepnę węże to wysuwa się siłownik a jak w górę to ciśnienie się robi takie że nic z tego i nie wróci siłownik.

Co to może być może macie jakiś porady co z tym zrobić??

Myślałem że to może pompa ale wypiąłem węże z gniazd od siłownika i gdy drążek w dól to z jednego pcha olej gdy w górę to z drugiego a jak podepnę to siłownik wypycha ale gdy chce w druga stronę to zacznie wpychać i za chwilkę robi się ciśnienie i nie wchodzi dalej

jak myślicie o co to może chodzić?

Opublikowano

Witam a ja właśnie mam taki problem jak ciągnik troszkę dłużej popracuje w polu to pompa nie podnosi tak miałem jak bronowałem brony musiały na polu zostać bo za cholere nie podniosło zjechałem do domu i nie podnosiło dalej na drugi dzień bez problemu podniosła co to może być? z góry dziękuje i pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v