Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

masz nakrętkę z tyłu dzwigni klin i nie zabezpieczenie tylko oring uszczelniający jak ci ktoś tego nie zaspawał to wyjdzie bez problemu gorzej z dzwignią od wywrotu żeby ją wymontować musisz zdjąć podnośnik bo w środku jest dzwignia na klinie i skręcona śróbą

Opublikowano

masz nakrętkę z tyłu dzwigni klin i nie zabezpieczenie tylko oring uszczelniający jak ci ktoś tego nie zaspawał to wyjdzie bez problemu gorzej z dzwignią od wywrotu żeby ją wymontować musisz zdjąć podnośnik bo w środku jest dzwignia na klinie i skręcona śróbą

 

 

Tak nakrętkę zdoiłem klina nie można wyjąc bo jest zabity do końca, dźwignia mi się już odłamała od pozostałości i reszta została zabita klinem teraz ma problem żeby ruszyć...

Opublikowano

Moja wizja jest taka przyspawać do tego co zostało porządny płaskownik z wywierconym otworem na środku i tak żeby wystawał z obu stron i wtedy młotek i uderzać po końcach wystającego płaskownika i musi iść, podważać, ruszać, kombinować może zejdzie tylko uważać żeby tej ośki ze środka nie wyrwać bo może być z tym różnie, a jak ruszy to cofnąć i jest szansa że wyciągniesz klin bo raczej do końca go nie wybijesz bo rowek wpustowy na dalszej części ośki jest nie wyrobiony i klin nie zejdzie. Napewno kiedyś był tam luz na wpuście bo jest bardzo mały i szybko sie wyrabia i ktoś zastosował i nabił na chama dorobiony klin po to żeby porządnie trzymało. Najlepiej jak możesz zrób zdjecie jak to wygląda łatwiej było by coś poradzić.Mam jeszcze jeden pomysł jak to zdjąć ale najpierw spróbuj tego.

Opublikowano

Moja wizja jest taka przyspawać do tego co zostało porządny płaskownik z wywierconym otworem na środku i tak żeby wystawał z obu stron i wtedy młotek i uderzać po końcach wystającego płaskownika i musi iść, podważać, ruszać, kombinować może zejdzie tylko uważać żeby tej ośki ze środka nie wyrwać bo może być z tym różnie, a jak ruszy to cofnąć i jest szansa że wyciągniesz klin bo raczej do końca go nie wybijesz bo rowek wpustowy na dalszej części ośki jest nie wyrobiony i klin nie zejdzie. Napewno kiedyś był tam luz na wpuście bo jest bardzo mały i szybko sie wyrabia i ktoś zastosował i nabił na chama dorobiony klin po to żeby porządnie trzymało. Najlepiej jak możesz zrób zdjecie jak to wygląda łatwiej było by coś poradzić.Mam jeszcze jeden pomysł jak to zdjąć ale najpierw spróbuj tego.

 

 

Boje się ze jak zacznę spawać to się nagrzeje i uszczelniacze puszcza i będzie ciec olej jutro pokombinuje z tym spawaniem... rozbierales to juz kiedys Radekk??

Opublikowano

Tak rozbierałem to bo właśnie wymieniałem ta dzwignie bo też była przytarta i luz na klinie był spory . Tylko jakoś poradziłem sobie bez spawania, ale dzwignie miałem w całości i podwarzałem wkrętakami i zeszło. Drugi sposób na zdjecie tego moze i na 100% skuteczny było by przyspawać ten płaskownik tylko wcześniej wywiercić 3 otwory w nim ten na ośke i dwa po bokach fi 10 możliwie najbliżej środka ale tak żeby szło włożyć tam śruby conajmniej fi 10 i dorobić drugi taki sam płaskownik o tym samym rozstawie otworów i na środku lekko nawiercić wiertłem prowadzenie dla końcówki oski przełożyć śruby i nakręcić nakrętki i równomiernie skręcać obie strony. I zobaczyć czy schodzi jeżeli spaw nie puści to powinno zejść. Chyba że przyspawasz do tego co zostało inną dzwignie i będzie śmigać. Myślę że jasno wyjaśniłem w razie jakiś wątpliwości pytaj.

Opublikowano

Tak rozbierałem to bo właśnie wymieniałem ta dzwignie bo też była przytarta i luz na klinie był spory . Tylko jakoś poradziłem sobie bez spawania, ale dzwignie miałem w całości i podwarzałem wkrętakami i zeszło. Drugi sposób na zdjecie tego moze i na 100% skuteczny było by przyspawać ten płaskownik tylko wcześniej wywiercić 3 otwory w nim ten na ośke i dwa po bokach fi 10 możliwie najbliżej środka ale tak żeby szło włożyć tam śruby conajmniej fi 10 i dorobić drugi taki sam płaskownik o tym samym rozstawie otworów i na środku lekko nawiercić wiertłem prowadzenie dla końcówki oski przełożyć śruby i nakręcić nakrętki i równomiernie skręcać obie strony. I zobaczyć czy schodzi jeżeli spaw nie puści to powinno zejść. Chyba że przyspawasz do tego co zostało inną dzwignie i będzie śmigać. Myślę że jasno wyjaśniłem w razie jakiś wątpliwości pytaj.

 

 

dzieki wielkie za cenne rady!!!!

Opublikowano

Odkręć obie rurki od zewnętrznej hydrauliki i wykręć końcówki które są wkręcone do podnośnika. Tam powinny być miedziane uszczelki, sprawdz ich stan jak trzeba wymień na nowe. Poza tym między rozdzielaczem a obudową jest duża prostokątna uszczelka ona też może być zużyta. Chociaż nie powinna robić takiego wycieku bo nie ma ona kontaktu z olejem pod ciśnieniem.

Opublikowano

Mi chodziło o to gdzie ma podłączony powrót. Jak jest przeciek między łącznikiem rurki hydrauliki zewnętrznej a rozdzielaczem w miejscu gdzie jest miedziana podkładka, a oringi na tym łączniku są dobre to może właśnie na ośce tej dzwigni wyciskać olej.

Opublikowano

To Olej w pokrywie musi ci cieknąć cały czas a nie tylko przy opuszczaniu tura. Rozdzielacz w ciągniku masz ustawiony i zablokowany w położeniu tłoczenie na jedno z gniazd i powrót oleju w ogóle nie idzie przez rozdzielacz ciągnika. Ale dla pewności sprawdz podkładki o których pisałem wcześniej.

Opublikowano

Cześć.

U mnie cieknie z wału podnośnika i wałka skrętnego. Nie wiecie jak się do tego zabrać i co wymienić? I mam jeszcze pytanie odnośnie regeneracji rozdzielaczów. Nie wiecie, gdzie można zregenerować rozdzielacz lub podnośnik w podlaskim?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v