Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Większość ludzi tych kulek nie smaruje a co zmniejsza  ich zużycie  przede wszystkim wycieranie.U mnie były smarowane i też luz jest nadzwyczajnej jakości stali tam nie ma.Też lubie miec zrobione na tip top żeby luzy na całym tuzie były po kasowane

Opublikowano

 Chyba Ja o czym innym - mam na myśli luz na frezach - wałek -ramiona .

Opublikowano (edytowane)

Teoretycznie tych kul nie powinno się smarować. Do nich dostaje się ziemia i robi się z tego pasta ścierna. Jak wpadnie sama ziemia wyleci dość szybko. Inna sprawa materiał. Mam cbm i elegancki przykład aż pofatygowałem sie do garażu. Dwie kule kupione w sklepie, producent nieznany nawet nie wiem czy obie robił ten sam. Nigdy nie smaruje bo to tylko pogarsza sprawę. jedna zero zużycia świeci się jak psu kulki a druga ma wżery, wytarcia, wygniecenia. Wywale ją bo niszczy haki.

https://zapodaj.net/82be1deb08148.jpg.html

 

Co do ramion skręcenie nic nie pomoże zacisną się na obudowie plecaka i nic poza  tym. To normalne że wieloklin który przenosi obciążenia, szarpie nim raz z tej raz z innej strony w końcu się wyrobi. To zużycie i tyle.

Gdyby miały inną konstrukcję, były zaciśnięte na osi podnosnika z zerowym luzem nic takiego nie miało by miejsca.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Hmmm tylko tak i tak dostaje pył podczas robót prac polowych a potem pył robi polerkę i nie wiem  czy też nie ściera i mam wrażenie  że działa jak papier ścierny.Smaruje od pewnego czasu  i wgnieceń nie mam  kulka jest jak po lewej a nawet lepiej błyszczy  ale ogólnie masz raczej rację podeśle  foto kiedy tam jak byś chciał.

Opublikowano

 W 30-ce się skręca i luzu nie ma , a tu nie ma jak ścisnąć :unsure: .  No nic , dalej nie drążę - dalej się będzie tak jeździć B) .

Opublikowano (edytowane)

Po zmontowaniu podnośnika zaciął się w górnym położeniu i nie opada nawet po zgaszeniu silnika. Pompa cały czas wyje. Jaka przyczyna? Czy mogę jakoś spuścić olej z korpusu bez zdejmowania plecaka żeby ramiona opadły?

Edytowane przez Rayman
Opublikowano

witam mam problem z podnosnikiem wymieniłem pompe i zawór bo strasznie słabo podnosił nawet samej wciagarki nie chciał podnieść  teraz po wymianie wciagarke podnosi dosc fajnie ale jak podepne wyciagarke i zapne drzewo to podnosi troche i potem słychac jakiś chałas jak  by pompa wyła i nie podniesie wyciagarka waży jakies 400kilo i drzewo też nie jest jakies spore wiec dalej cos podnosnik jest słaby ma ktos jakies pomysły co moze byc grane

Opublikowano

jak sprawdzic cisnienie ?? podpiać manometr pod wyjscie pod przyczepe i kiprować ?? a jak bedzie ok to czego szukac u góry rozdzielacz czy cos innego ??

 

Opublikowano

Dokładnie tak. A jesli jest ok to masz do sprawdzenia rozdzielacz, możesz profilaktycznie wymienić wszystkie oringi w nim, cylinder czy nie jest pęknięty i wymienić uszczelnienie tłoka, zawór bezpieczeństwa siłownika czy jest szczelny, połączenie rozdzielacza z siłownikiem czy jest szczelne.

Opublikowano

Panowie nowy cylinder, tłok, pierścienie. Podnośnik opada bardzo szybko. Kilka sekund i maszyna na ziemi. Jaka przyczyna? Przed naprawą było tak samo. Dodatkowo dźwignia sterowania ma "krótki zasięg działania".

Opublikowano

Seweryn zawór bezpieczeństwa tłoka nowy. Czyli uważasz że rozdzielacz? A co z tym mechanizmem sterującym ? Wymienić cały?  Koszt ok 1600 zł.

Opublikowano

Mechanizm przejrzyj dokładnie ruszając ramionami podnośnika i dźwignią sprawdź czy rolki nie spadają z półksiężycy i czy porusza suwakiem rozdzielacza jak należy. Możesz sprawdzić szczelność sprężonym powietrzem. Zanim odkręcisz podnośnik przesuń dźwignie wyboru trybu pracy na maxa do tyłu i sprawdz czy jest poprawa.

Opublikowano

Panowie nowy cylinder, tłok, pierścienie. Podnośnik opada bardzo szybko. Kilka sekund i maszyna na ziemi. Jaka przyczyna? Przed naprawą było tak samo. Dodatkowo dźwignia sterowania ma "krótki zasięg działania".

A pompa podnosnika też może puszczać 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v