Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cytat

 

Mój waży 5010 kg ze mną i pełnym bakiem paliwa ( z przodu ma 530 kg)

A odnośnie hamulców to też miałem problem z tym łapaniem koła, zwłaszcza lewego W pewnym momencie tak zblokowało że cięzko było go przełamać żeby puściły Przy każdym naciśnięciu pedału hamulca blokowało i stawiało ciągnik niemal w poprzec Przyjechał mechanik, rozebrał, zakupiłem całe komplety tzn. : dociski i tarcze te szare nazywane jako oryginalne Oczywiście wszystko w miarę doczyszczone, a kulki troche nasmarowane miedzianym smarem Mechanik mocno hamulców nie dociągał Przejechałem się, kilka razy przyhamowałem na piachu czy równo biorą i ok ale... Postał może z 1,5 tygodnia bo akurat zimą mało jest używany Odpalam, jadę naciskam i ma ochotę trochę blokować właśnie to lewe koło Oczywiście kilka przyhamowań, trochę się rozgrzeją i działa Ale bądz tu madry i zgadnij czemu tak się dzieje... zobaczymy po dłuższym użytkowaniu

Opublikowano

w moim tez łapie ale jak dłużnej stoi nieużywany,ale kolejne naciśniecie juz jest ok ,wiec nie grzebie póki co 

sprawdziłem w instrukcji swojego ,masa eksploatacyjna 3950 +/_ 100kg ,a na wadze ma 4450 kg z kompletem obciążników z przodu

Opublikowano

Lekko koroduje i łapie. Spróbujcie taki patent , na czas postoju, nacisnąć i zablokować pedała hamulców, np. deską o kierownice . Jak mocno docisnę, to blokowanie jest mniej uciążliwe. 

20170214_161428.jpg

Opublikowano

Panowie mam pytanko ten bęben od blokady  kręci się podczas jazdy ciągnikiem , składam to ustrojstwo a raczej próbowałem bo nie mogę załapać tej drugiej tarczy , w efekcie nie mogę dosunąć  bębna  do obudowy  hamulców.

Opublikowano

Z reguły wchodzi, trzeba się pobawić, a jak jest uparte  to składam blokadę na półosi.  Z tym przymarzaniem to jakieś mikro ryzyko jest , pewnie  taki jak z ręcznym.

Opublikowano

Wyjmował ktoś resztę z ukręconego wałka hamulca ręcznego? Jak najlepiej wyjąć? Słyszałem, że trzeba wyjąć wałek  od strony blokady i w tedy da się z tamtej strony wybić. To prawda?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Theprzemo205
      Witam i z góry dzieki za odpowiedz. A więc najprawdopodobnej pojawi się na gospodarstwie belarus 82. Chciałbym aby ten ciagnik ciągal prase belujaca tylko on ma jedno stopniowe sprzęgło więc jak prasować kości trawe itp. Może ktoś mi wytlumaczy ?
    • Przez asus921
      Witam
      Jest kilka tematow na temat przerobki WOM na szeroka i waska tasme, tylko nie do konca jest to moim zdaniem wytlumaczone.
      W sklepach te normalne bebny raz maja opis 44mm, a raz 46mm, tez to dziwne, ze co sklep to inny wymiar. 2x 46mm = 92mm czyli te nowsze bebny 56mm + 36mm powinny pasowac, a w innych sklepach znowu te standardowe bebny opisuja, ze maja 44mm czyli gdzies nam zginely 4mm na calosci. 
      Moje pytanie, czy napewno bez problemu do starszego womu wejda dwa bebny 56mm + 36mm ?
      Drugie pytanie, ktos pisal, ze jeden z bebnow mozna stoczyc bez problemu na te 36mm, prawda? Bo ten hamujacy to jest razem z tymi satelitami jako jedna czesc, tak? Niczym sie nie rozni ?
      Trzecie pytanie, czy cos oprocz bebnow i tasm musze kupic? Jedni pisali, ze tylko to, drudzy, ze te jarzmo wom z satelitami tez trzeba kupic. 
      Czwarte pytanie, Czy jest w ogole sens to przerabiac czy ktos poleci innny patent, np. nacinanie bebna czy cos innego. A moze jakos te powierzchnie lekko "podrapac" zeby byla bardziej chropowata, a nie gladka.
      Sytuacja wyglada tak, ze odkad chodzi z prasa pasowa, najpierw byly podciagane tasmy i to chyba jeszcze oryginalne, troche pochodzilo i poslizg, pozniej zamowilem nowe tasmy i dlugo nie pochodzilo i teraz juz dwa razy bylo podciagane i jest naprawde zle...
      Poratuje ktos madrym sposobem jak ten WOM przywrocic do zywych, bo na ciagnik nie mozna narzekac, ale ten WOM i prasowanie to wiecej stresu niz to warte i juz ktorys raz musze usluge szybko zalatwiac, bo ciagnik nie zrobi roboty.
    • Przez JumperTomek
      Działanie podnośnika i wyjść hydraulicznych naraz to objaw uszkodzonego rozdzielacza pod fotelem, czy ten przy kierownicy tez może być walnięty ?
      Dosyć szybkie opadanie podnośnika to wina rozdzielacza, czy uszczelnień w siłowniku ? Z rozdzielacza pod kierownicą jest mokro.
      Gdy dam dźwignie koło fotela na maksa do tyłu to pompa zaczyna wyć
      Jest ktoś z okolic Częstochowy kto ogarnia hydraulike w mtz ?
      Lepiej wywalić rozdzielacze i dać nowe czy bawić się z tymi starymi ?
    • Przez Zefir
      Witam , otóż jakiś czas temu zakupiłem fendta 311 lsa i zastanawiam się czy nie posiada ona wyjścia na hamulce hydrauliczne przyczepy , gdyż ma  nie parzystą liczbe wyjść   hydraulicznych co w jego wypadku wynosi 3 pary plus ta jedna która jest zamontowana bardziej z boku niż na tym panelu co są umiejscowione tamte  . I nasuwa mi się pytanie czy to nie jest wyjście hamulców hydraulicznych , mógłby ktoś wyjaśnić jak to rozpoznać lub do czego one może służyć ? 
    • Przez MariuszKlim
      Cześć
      Szukam używki: ładowacz TUR do tego ciągnika, ktoś może wie z jakich ciągników pasować będzie taki rozstaw/mocowań tura? małe przeróbki mogą być
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v