Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciekawe. Nie jestem pewny czy tam się wałka nie kupuje z nadwymiarem i szlifuje pod wymiar otworu w bloku. Gdzieś ci się coś wykolebało i ciśnienie ucieka. Szczerze mówiąc to może być wszędzie.

Opublikowano

Szlif robiliśmy u nich już 2 raz i ostatnim razem było dobrze i raczej teraz też dobrze panewki dobrze też dobrane i wszystko złożyliśmy też ja powinno być bo inaczej bym ręka wału z tłokami nie obrócił. ale nikt nie wie gdzie on te ciśnienie gubi.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A jakie miał ciśnienie przed tymi remontami?

Opublikowano

podobno dawali nowe tulejki i je rozwiercali

 

korki na wale były nowe wkręcone i zaklepane żeby się nie odkreciły bo stare rozwiercone i syf z wału można było palcem wyjmować.

Opublikowano

Od 912 i cała seria w górę ma ciśnienie na obrotach biegiem luzem i temp. oleju 80 stopni 0,8at. A przy znamionowej 3,5 do 6,7. Więc jeśli mieścisz się w tych granicach to jeszcze nie ma tragedii.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Szlif robiliśmy u nich już 2 raz i ostatnim razem było dobrze i raczej teraz też dobrze panewki dobrze też dobrane i wszystko złożyliśmy też ja powinno być bo inaczej bym ręka wału z tłokami nie obrócił. ale nikt nie wie gdzie on te ciśnienie gubi.

Tylko że z tego raz się już zatarł.A rozgrzany na niskich jakie miał?

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Nie mam pomysłu jak to sprawdzić. Michę zdjąć i powietrze bić chyba do magistrali olejowej. Tam gdzie będzie najbardziej fujało patrzyć. Ale sprawdził bym profilaktycznie zaworek przelewowy i prawidłowość wskazań manometru.

Opublikowano

Dmuchaliśmy do magistrali i powietrze na panewkach uciekało tam gdzie prawidłowo powinien olej płynąc nigdzie indziej.

 

No to nie masz ciśnienia. Po zatarciu panewki był wał był w szlifie? Może skrzywiony jest i wybija którąś panewkę.

właśnie o to chodzi że ciśnienie spada. wał był w szlifie i panewki mi oni dali. jak skrzywiony by był to by oni po szlifie powiedzieli ze sie skrzywił a mówili ze tylko raz go da sie jeszcze zeszlifować

Opublikowano (edytowane)

Ja chyba szukał bym przyczyny w wale. Miskę zdjął i ocenił wzrokowo stan panewek. Tam najprędzej mogło dojść w tak krótkim czasie do zużycia i straty ciśnienia oleju.

 

Właśnie dla tego chciałem wiedzieć czy po zatarciu buł na szlifierce.

 

 

Edytowane przez seweryn20
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Od 912 i cała seria w górę ma ciśnienie na obrotach biegiem luzem i temp. oleju 80 stopni 0,8at. A przy znamionowej 3,5 do 6,7. Więc jeśli mieścisz się w tych granicach to jeszcze nie ma tragedii.

 

Zgadza się jest taka tolerancja tylko że mój ma na wolnych, rozgrzany płyn 80 stopni - 3,5 at

Opublikowano

jeśli chodzi o wał to była sprawdzana spółosiowość wału i wyszedł prosty

 

u mnie na zegarze wskazuje zero ale zobaczę jeszcze dokładniejszym zegarem sprawdzę

Opublikowano

Jak mówię pierwsze sprawdzić to co wymaga najmniej rozbierania. Panewki na wale, manometr, zawór bezpieczeństwa, połączenia skręcane pompy z magistralą wewnątrz silnika. Tak żeby nie pchać się w koszty na ślepo. Co jeszcze?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Mi zegar też zaniżał o 1 at, ale tu trochę to mi się nie podoba, dlatego pytałem czy tak było też przed tymi wszystkimi remontami.

Opublikowano

Jak mówię pierwsze sprawdzić to co wymaga najmniej rozbierania. Panewki na wale, manometr, zawór bezpieczeństwa, połączenia skręcane pompy z magistralą wewnątrz silnika. Tak żeby nie pchać się w koszty na ślepo. Co jeszcze?

Panewki na wale nowe zresztą teraz była ściągana misa to było by widać czy zatarty. manometr właśnie powinien działać ale podłącze inny. zawór też działa. rurki od pompy smok i zasilająca nie sa porysowane i idealnie się dociskają. Co sądzicie o wymianie filtra na ten PP??

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No to by ani drgnął jak by był zatarty :lol:

Opublikowano (edytowane)

niema ropy w oleju jest czysty

 

ciągnik chodzi idealnie nawet jak ciśnienie spada nawet nie kopci. A jeśli na bloku jest rysy nie widoczna to może tak ciśnienie spadać??

Edytowane przez kamcio2a

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez kwiat82cch
      Witam. Mam pytanie. Otóż tak, posiadam problem przy moim fohn deere 3140, wyciek jest pod tylnym mostem, olej kąpię z rurki na zdjęciu i pytanie brzmi, jak uszczelnic ta rurkę, co trzeba wykręcić... 


    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v