Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

  witam, 

jestem szczęśliwym posiadaczem tego ciągnika:) odkąd przekroczył moja bramę coś się dzieje bardziej lub mniej uciążliwego. Może wymienię: 

1) Pierwszym i chyba najpoważniejszym jest skrzynia tz. 2 zakres ma problem z wejściem na swoje miejsce. Pojechał na serwis i nie zrobiono nic oprócz tego ze rozebrano- złożono skrzynie. Jedyna zmiana są wycieki oleju ze wszystkich odkręconych dekli.

2) Hamulce ciągle się zapowietrzają, wymieniono uszczelniacze pompy i jest lepiej ale po krótkim użytkowaniu czuć że pedał hamulca robi się miękki.

3) Przy porannym uruchomieniu silnika przez okres ok. 4-5 sekund nie gaśnie kontrolka olejenia. Wymieniono czujnik, ale nic to nie dało.

4) Gdy umyje ciągnik zapalają się światła stopy i uruchamia przedni napęd.

5) Ubywa płyn chłodniczy.

6) Gdy ciągnik pracuje i się rozgrzeje to zacina się wspomaganie.

7) Ostatnim czasem zdarzyło się nawet ze zapowietrzył się zbiornik paliwa. i trochę wciągną się do wewnątrz.

 

  Jeśli ktoś z Was ma takie lub inne problemy z tym ciągnikiem to proszę piszcie pomoże mi to w naprawach. Dodam ze ciągnik jest jeszcze 6 tygodni na gwarancji i chciałbym to naprawić w ramach tej gwarancji. Tłumaczenia serwisu są różne zazwyczaj takie żeby mnie zbyć, to ''sie nie da'', '' tak musi być'', a czas upływa na moja nie korzyść. Z góry dziękuje i liczę na pomoc i podpowiedzi.

Opublikowano

Nie wierzę by serwis cokolwiek zrobił widać jak bardzo nie kompetentny. Spróbuj może zadzwonić albo napisać do case bezpośrednio na centrale. Ewentualnie faktycznie sprzedaj bo to samo się nie naprawi a może dojdą nowe niespodzianki. Swoją drogą napisz gdzie go kupiłeś?

Opublikowano

A ile ma mh?

 

260mth

Silnik tak, to norma  w  nich. 

Po myciu  w moim włączają się awaryjne, jak wyschnie to  wszystko wraca do normy,

Jak mógł się zbiornik jak zapowietrzył się, brakło paliwa?

Ale ze skrzynia nie masz problemu?

Jeśli chodzi o zbiornik to był 1/2 pełen i wypaliłem to, gdy chciałem dolać paliwa usłyszałem syczenie, po odkręceniu korka zaczął nabierać powietrza i się prostować. Dzisiaj będzie serwis może coś stwierdzi, to pewnie korek.

Opublikowano

Kolego na Twoim miejscu poszedl bym do dobrego prawnika ktory napisalby pismo w Twoim imieniu do tego serwisu. Co ta serwis ktory nie potrafi naprawic ciagnika i jeszcze te teksty ze tak to powinno byc maja usunac usterki i tyle jezeli nie wstanie to niech wymienia ciagnik na sprawny sa os tego odpowiednie przepisy. Wspolczuje Tobie nie wyobrazam sobie kupic ciagnik i miec takie problemy najwazniejsze zebys nie dal sie oni licza ze odpuscisz az gwarancja minie Powodzenia

Opublikowano

zgadzam się z przedmówcą Piechu. Udaj sie do prawnika powiedz wszystko co miało miejsce weż wszystkie papiery jakie Ci dał serwis bo zapewne masz kazdy papier tj. przy kazdej wizycie powinni dać ci dokument potwierdzajacy ze byli na miejscu i co robili na której jest podpis pieczęć serwisu jak i Twój.

Dobrze Ci rade nie skąp na prawnika pójdz i powiedz a następnie do CASE centrala i skarga na dilera, kupujac sprzęt za kilka set tys.  trzeba cos wymagać jakbyś chciał mieczyć sie tak jak w/w to przeciez dałbyś kupe kasy mniej i miałbyś taki sam albo lepszy stary.

Opublikowano

Takie sprawy najlepiej załatwiać z prawnikiem.

Wydasz trochę kasy ale to i tak są drobne patrząć na to ile możesz stracić jak zostaniesz z tym bublem po gwarancji.

 

Opublikowano

Jesli chodzi o wciaganie baku to korek. U mnie serwis przyjechal i zrobil mini otworek w gornej czsci korka i od tamtego czasu jest ok. Sasiad ma NH td5 to chyba co miesiac przyjezdza serwis i robi zwolnice i czujniki z ktorych leci olej. U mnie jak narazie jest ok oprocz tego korka.

Opublikowano

Jeżeli to nie tajemnica powiedz gdzie kupiłeś ciągnik?

 

Piomar Agro Techh

Jesli chodzi o wciaganie baku to korek. U mnie serwis przyjechal i zrobil mini otworek w gornej czsci korka i od tamtego czasu jest ok. Sasiad ma NH td5 to chyba co miesiac przyjezdza serwis i robi zwolnice i czujniki z ktorych leci olej. U mnie jak narazie jest ok oprocz tego korka.

 

Jaki masz ciagnik? td5 jest identyczny. A co z tymi zwolnicami?

Opublikowano

Ale przeboje, i dlatego warto wybrać ursusa, bo gdyby takie rzeczy w nim się działy to na lawetę i do Lublina postawić w poprzek bramy zakładu i pany poprawdzie bo się zjechać nie da. A tu szukaj wiatru w chindyjach.

Opublikowano

Kolego Rolnik1973 jestęs chyba jakimś fanatykiem Ursusa co widze  każdy Twój post jest nawiązany do świetności Ursusa i Polskich marek tylko zauważ ze URSUS jest tylko robiony w Polsce na różnych podzespołach NIE POLSKICH. URSUS kiedyś był ciągnikiem polskiego rolnika i świetnie sie sprawdzał z tym ze cały ustrój który wowczas panował miał idee gnębienia społeczeństwa i utrudniania im życia. Technoogia w/w marki na lata '60-'70 XX wieku była jedną z lepszych ale byt takich samych maszyn od 4011 do 362 do lat '90 i zero postępu skazywał fabryke na zagłade. ahh tam szkoda gadać we wielkim skróce  jest to tak jak gospodarz przejmuje dziś gospodarstwo świetnie prosperujące a za dekadę robi sie ZACOFANY.

 

Piomar Agro Techh


 

Jaki masz ciagnik? td5 jest identyczny. A co z tymi zwolnicami?

 

nie czekaj na to co sie wydarzy tylko jak najśzybciej udaj sie do prawnika to co zapłacisz mu teraz zaprocentuje i możliwe ze bedziesz mógł ubiegać sie o zwrot pieniedzy bądź wymiane ciągnika  a jak to nie pomoże zawsze mozna postraszyc telewizją i pokazac jak firmy robią Polskiego Gospodarza w konia

Opublikowano

Człowieku tak jak piszą przedmówcy prawnik dokumenty pismo.Swoją srogą jeśli by firma nie chciała by ingerować w ciągnik ja domagał bym się wymiany na nowy.

 

@Rolnik1973 tylko że niektórych ludzi stać na coś lepszego.Jak się psuje trudno.Ale każdy jest mądry gdy ma pieniadze

@janczar810 zgadza się wielki fan marki Ursus.Tylko ursus taki polski ze szok.Modele 4011-1634 ZETOR 2812-5714 i dalej MF.

 

 

Opublikowano

Kurcze dziwna sprawa, sam mam 3 nh wszystkie TD i zero problemow zmieniam filtry oleje, leje paliwo i w pole. Przeglady robie we wszystkich co 300mth.

W TD80d mam 2700 godzin i wymienilem tylko linke od sprzegla koszt chyba ok 200zł.  drugi Td5050 1550mth z ładowaczem i nawet jednej srubki nie dokrecilem a trzeci td5 65 dopiero 400mth i tez zadnych problemow narazie 

Opublikowano

gdzies po sokolowem jest 4 letni td5040 ktory ma blisko 10tys godzin i jedyne co bylo w nim robione  to sprzeglo 2 razy, ale jak chodzi w turze i na suchym to i tak wynik rewelacja, bo znam ludzi co suche robia duzo czesciej...

Opublikowano

Ten wpis LESNY 44 dał mi duzo do myślenia i chyba wycofam się z tego ciągnika na rzecz zetora bo to już kolejna negatywna opinia na te ciągniki a chodzi o awarie elektryki, rewers, zwolnice .

Opublikowano

każdy ma jakieś wady. Kolega Lesny moze miał ich kumulacje. Jest na forum użytkownik, który taką samą litanie napisze ci na temat proximy. Z tego co pamiętam on tylko proxime splaci, sprzedaje i na starą renówke wymienia. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v