Polecane posty

LESNY44    0

  witam, 

jestem szczęśliwym posiadaczem tego ciągnika:) odkąd przekroczył moja bramę coś się dzieje bardziej lub mniej uciążliwego. Może wymienię: 

1) Pierwszym i chyba najpoważniejszym jest skrzynia tz. 2 zakres ma problem z wejściem na swoje miejsce. Pojechał na serwis i nie zrobiono nic oprócz tego ze rozebrano- złożono skrzynie. Jedyna zmiana są wycieki oleju ze wszystkich odkręconych dekli.

2) Hamulce ciągle się zapowietrzają, wymieniono uszczelniacze pompy i jest lepiej ale po krótkim użytkowaniu czuć że pedał hamulca robi się miękki.

3) Przy porannym uruchomieniu silnika przez okres ok. 4-5 sekund nie gaśnie kontrolka olejenia. Wymieniono czujnik, ale nic to nie dało.

4) Gdy umyje ciągnik zapalają się światła stopy i uruchamia przedni napęd.

5) Ubywa płyn chłodniczy.

6) Gdy ciągnik pracuje i się rozgrzeje to zacina się wspomaganie.

7) Ostatnim czasem zdarzyło się nawet ze zapowietrzył się zbiornik paliwa. i trochę wciągną się do wewnątrz.

 

  Jeśli ktoś z Was ma takie lub inne problemy z tym ciągnikiem to proszę piszcie pomoże mi to w naprawach. Dodam ze ciągnik jest jeszcze 6 tygodni na gwarancji i chciałbym to naprawić w ramach tej gwarancji. Tłumaczenia serwisu są różne zazwyczaj takie żeby mnie zbyć, to ''sie nie da'', '' tak musi być'', a czas upływa na moja nie korzyść. Z góry dziękuje i liczę na pomoc i podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tetsuya    8

Nie wierzę by serwis cokolwiek zrobił widać jak bardzo nie kompetentny. Spróbuj może zadzwonić albo napisać do case bezpośrednio na centrale. Ewentualnie faktycznie sprzedaj bo to samo się nie naprawi a może dojdą nowe niespodzianki. Swoją drogą napisz gdzie go kupiłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    267

Silnik tak, to norma  w  nich. 

Po myciu  w moim włączają się awaryjne, jak wyschnie to  wszystko wraca do normy,

Jak mógł się zbiornik jak zapowietrzył się, brakło paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dachu127    79

jak zbiornik wciąga To wina korka. nagraj film jak się zapowietrza i jak odrecasz korek i słychać powietrze. korek niech wymienia bez gadania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mich89    3

Czytam i nie dowierzam w praktycznie nowym ciagniku takie awarie!? Dobrze że coś mnie powstrzymało od zakupu... Ja bym reklamował do bólu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LESNY44    0

A ile ma mh?

 

260mth

Silnik tak, to norma  w  nich. 

Po myciu  w moim włączają się awaryjne, jak wyschnie to  wszystko wraca do normy,

Jak mógł się zbiornik jak zapowietrzył się, brakło paliwa?

Ale ze skrzynia nie masz problemu?

Jeśli chodzi o zbiornik to był 1/2 pełen i wypaliłem to, gdy chciałem dolać paliwa usłyszałem syczenie, po odkręceniu korka zaczął nabierać powietrza i się prostować. Dzisiaj będzie serwis może coś stwierdzi, to pewnie korek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piechu    43

Kolego na Twoim miejscu poszedl bym do dobrego prawnika ktory napisalby pismo w Twoim imieniu do tego serwisu. Co ta serwis ktory nie potrafi naprawic ciagnika i jeszcze te teksty ze tak to powinno byc maja usunac usterki i tyle jezeli nie wstanie to niech wymienia ciagnik na sprawny sa os tego odpowiednie przepisy. Wspolczuje Tobie nie wyobrazam sobie kupic ciagnik i miec takie problemy najwazniejsze zebys nie dal sie oni licza ze odpuscisz az gwarancja minie Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    290

zgadzam się z przedmówcą Piechu. Udaj sie do prawnika powiedz wszystko co miało miejsce weż wszystkie papiery jakie Ci dał serwis bo zapewne masz kazdy papier tj. przy kazdej wizycie powinni dać ci dokument potwierdzajacy ze byli na miejscu i co robili na której jest podpis pieczęć serwisu jak i Twój.

Dobrze Ci rade nie skąp na prawnika pójdz i powiedz a następnie do CASE centrala i skarga na dilera, kupujac sprzęt za kilka set tys.  trzeba cos wymagać jakbyś chciał mieczyć sie tak jak w/w to przeciez dałbyś kupe kasy mniej i miałbyś taki sam albo lepszy stary.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszC5    21

Takie sprawy najlepiej załatwiać z prawnikiem.

Wydasz trochę kasy ale to i tak są drobne patrząć na to ile możesz stracić jak zostaniesz z tym bublem po gwarancji.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marjanmeme    6

Jesli chodzi o wciaganie baku to korek. U mnie serwis przyjechal i zrobil mini otworek w gornej czsci korka i od tamtego czasu jest ok. Sasiad ma NH td5 to chyba co miesiac przyjezdza serwis i robi zwolnice i czujniki z ktorych leci olej. U mnie jak narazie jest ok oprocz tego korka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LESNY44    0

Jeżeli to nie tajemnica powiedz gdzie kupiłeś ciągnik?

 

Piomar Agro Techh

Jesli chodzi o wciaganie baku to korek. U mnie serwis przyjechal i zrobil mini otworek w gornej czsci korka i od tamtego czasu jest ok. Sasiad ma NH td5 to chyba co miesiac przyjezdza serwis i robi zwolnice i czujniki z ktorych leci olej. U mnie jak narazie jest ok oprocz tego korka.

 

Jaki masz ciagnik? td5 jest identyczny. A co z tymi zwolnicami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    2645

Ale przeboje, i dlatego warto wybrać ursusa, bo gdyby takie rzeczy w nim się działy to na lawetę i do Lublina postawić w poprzek bramy zakładu i pany poprawdzie bo się zjechać nie da. A tu szukaj wiatru w chindyjach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    290

Kolego Rolnik1973 jestęs chyba jakimś fanatykiem Ursusa co widze  każdy Twój post jest nawiązany do świetności Ursusa i Polskich marek tylko zauważ ze URSUS jest tylko robiony w Polsce na różnych podzespołach NIE POLSKICH. URSUS kiedyś był ciągnikiem polskiego rolnika i świetnie sie sprawdzał z tym ze cały ustrój który wowczas panował miał idee gnębienia społeczeństwa i utrudniania im życia. Technoogia w/w marki na lata '60-'70 XX wieku była jedną z lepszych ale byt takich samych maszyn od 4011 do 362 do lat '90 i zero postępu skazywał fabryke na zagłade. ahh tam szkoda gadać we wielkim skróce  jest to tak jak gospodarz przejmuje dziś gospodarstwo świetnie prosperujące a za dekadę robi sie ZACOFANY.

 

Piomar Agro Techh


 

Jaki masz ciagnik? td5 jest identyczny. A co z tymi zwolnicami?

 

nie czekaj na to co sie wydarzy tylko jak najśzybciej udaj sie do prawnika to co zapłacisz mu teraz zaprocentuje i możliwe ze bedziesz mógł ubiegać sie o zwrot pieniedzy bądź wymiane ciągnika  a jak to nie pomoże zawsze mozna postraszyc telewizją i pokazac jak firmy robią Polskiego Gospodarza w konia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Człowieku tak jak piszą przedmówcy prawnik dokumenty pismo.Swoją srogą jeśli by firma nie chciała by ingerować w ciągnik ja domagał bym się wymiany na nowy.

 

@Rolnik1973 tylko że niektórych ludzi stać na coś lepszego.Jak się psuje trudno.Ale każdy jest mądry gdy ma pieniadze

@janczar810 zgadza się wielki fan marki Ursus.Tylko ursus taki polski ze szok.Modele 4011-1634 ZETOR 2812-5714 i dalej MF.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marjanmeme    6

Ja mam 105a, wszystko to samo. Podobno zwolnice sa problematyczne tylko w ursusach mam i w zetorze i nigdy problemow nie mialem. Jak dbasz tak masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorr6441    42

Kurcze dziwna sprawa, sam mam 3 nh wszystkie TD i zero problemow zmieniam filtry oleje, leje paliwo i w pole. Przeglady robie we wszystkich co 300mth.

W TD80d mam 2700 godzin i wymienilem tylko linke od sprzegla koszt chyba ok 200zł.  drugi Td5050 1550mth z ładowaczem i nawet jednej srubki nie dokrecilem a trzeci td5 65 dopiero 400mth i tez zadnych problemow narazie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorr6441    42

gdzies po sokolowem jest 4 letni td5040 ktory ma blisko 10tys godzin i jedyne co bylo w nim robione  to sprzeglo 2 razy, ale jak chodzi w turze i na suchym to i tak wynik rewelacja, bo znam ludzi co suche robia duzo czesciej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    10

Ten wpis LESNY 44 dał mi duzo do myślenia i chyba wycofam się z tego ciągnika na rzecz zetora bo to już kolejna negatywna opinia na te ciągniki a chodzi o awarie elektryki, rewers, zwolnice .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    618

każdy ma jakieś wady. Kolega Lesny moze miał ich kumulacje. Jest na forum użytkownik, który taką samą litanie napisze ci na temat proximy. Z tego co pamiętam on tylko proxime splaci, sprzedaje i na starą renówke wymienia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lampard16
      Witam , przymierzam się do zakupu nowego  ciągnika i chciałbym usłyszeć wasze opinie ,rady na ich temat ,który byście sami wybrali i wgl . Interesuje mnie New holland T5 100 electro command i to jest główny wybór ,ale dostałem tez ofertę w bardzo podobnej cenie na Case farmalla 95c i tutaj chciałbym poznać wasze opinie na temat tych ciągników ,czy case od nh czymś się różni czy to tylko kwesta koloru ? A może polecicie jakiś inny ciągnik ,który można porównać do tych? Z góry dziękuje i pozdrawiam 😉
    • Przez roljan
      Jestem nowy na forum więc jeśli temat jest w złym miejscu to przepraszam. Witam wszystkich serdecznie. Mam problem, od kilku lat użytkuje kombajn wspomniany w tytule. Od tegorocznych żniw zaczęły się problemy. hill master przestał działać (nie można podnieść kombajnu na zawieszeniu), rura składa się i rozkłada tylko na pełnych obrotach bardzo powoli, młocarnia również uruchamia się dopiero przy pełnych obrotach (zawsze uruchamiała się na niższych obrotach), problem był również z podnoszeniem motowideł, nie ruszały nawet na pełnych obrotach chyba ,że jednocześnie wciskało się klawisz od podnoszenia podajnika pochyłego i od podnoszenia motowideł- wtedy podnosiło się je normalnie. Czy ktoś miał podobny problem? Może ktoś wie gdzie leży przyczyna lub gdzie jej szukać? dziękuję z góry za wszelkie odpowiedzi i podpowiedzi.
    • Przez artur1295
      czy to jest elektrozawor blokady tylnego mostu czy przedniego
    • Przez razorM31
      Witam
      Mam problem, mianowicie nie działa mi podnośnik w ciągniku Case 5120, nie reaguje na żadne polecenia, kontrolka non stop mruga na pomarańczowo. Jaka może być przyczyna?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.