Skocz do zawartości
lampard

Massey Ferguson 2680 Problem z hydrauliką. Pomocy!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lampard    1

Witam. Mam problem z moim ciągnikiem. Traktor został zakupiony nie dawno w dość rozsądnej cenie, ale ma on kilka mankamentów. 

Mianowicie, nie załącza się przedni napęd, na zimnym oleju wspomaganie kierownicy bardzo słabo działa. Nie załączają się szybkie biegi,

Podnośnik działa poprawnie. Dzisiaj przy orce okazało się jeszcze, że przy duzym obciążeniu ślizga się sprzegło oraz dziwnie wyje.

Zaraz po kupnie w ciągniku wymieniłem olej w skrzyni oraz filtr. Nie chciał bym wymieniać pompy, bo może się okazać, że wyrzucę pieniądze w błoto. Prosił bym o jakieś sensowne porady ewentualnie jakiś katalog do tego ciągnika lub instukcje napraw. 

 

PS Witam wszystkich forumowiczów w moim pierwszym poście. Wasze forum przeglądam juz od dłuższego czasu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pokorny    5

Witaj na agrofoto kolego. Zacznij od sprzegla, moze da sie go jescze uratowac. W zadnym wypadku nie jezdzij na silizgajacym sie sprzegle, sprobuj wyregulowac,bo nowe kosztuje nie malo. Sprawdz cisnienie na orbitrolu. Jak silnik zdrowy to mozna wlozyc z 10tys. i jeszcze pojezdzisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lampard    1

A czy te usterki nie będą ze sobą połączone? Jak olej się rozgrzeje to wspomaganie działa dobrze. Moim zdaniem pompa hydrauliki daje zbyt niskie ciśnienie, lub gdzieś jest jakaś nieszczelność. Na zimnym oleju palii się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni, kiedy olej się rozgrzewa to kontrolka gaśnie. Chciałby zmierzyć ciśnienia, tylko nie wiem jeszcze jakie powinny być w danym punkcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciagnik jak się kupuje okazyjnie to trzeba sprawdzić dlaczego jest okazja i wcześniej sprawdzić co za model czy naprawa będzie łatwa czy trudna teraz to juz się stało i trzeba inwestować co by nie było.

kolego czy to napewno sprzęgło może kosz któregoś biegu nie trzyma jak masz problemy z chydrauliką to jest możliwe za niskie ciśnienie równa sie poślizg kosza wielotarczowego i równa się glośnej pracy równiwe prawdopodobne jak samo sprzęgło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lampard    1

Masz racje z tym koszem. Tez mi się tak wydaje. W naszych ursusach ślizgał się żółw jak był niski poziom oleju, ale w tym przypadku to coś innego.

Edytowano przez lampard

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

masz problem z multii powerem tak zwany półbieg bez sprzęgła wymień olej w wspomaganiu bo polak jest uzdolniony i pewnie nalał superolu a pod wpływem temp olej jest gęsty w zimę nie ukręcisz masz nieszczelność na układzie pewnie uszczelnienia masz do wymiany od biegów czy na zimny chodzą szybkie biegi ??? ta masz 2 pompy od podnośnika masz tłoczkową a od womu napędu i biegów i wywrotu masz zębatą ale wątpię by była do wymiany bo może być wiele przyczyn uszczelnienia tarczki sklejone lub  nadszedł ich koniec lub na wałku z pierścieni zostały żyletki lub w koszyczku od tarczek uszczelnienie puściło jak wom ci chodzi ?? jak wywrot ci działa ??? najprostszy sposób wkręcić manometr na gniazdo wywrotu i sprawdzić ale nie ma co sugerować się wynikiem bo może być pompa lub nieszczelność i ci nie okaże a jak kipruję to pompa dobra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lampard    1

Kolego Volvo olej we wspomaganiu i skrzyni biegów to ten sam układ. Chciałbym żeby ktoś podpowiedział jakie powinny być ciśnienia w poszczególnych punktach,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ares5    1

witam! potrzebuje dokumentacji (instrukcja obsł. katalog części) do MF 2640. mogę udostępnić katalog do zetora 9540. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateo105    1

mozesz mi powiedziec cos wiecej na temat tego slizgania na przyspieszaczu? mam podobny problem tyle ze w mf 690 ze na wlaczonym przyspierszaczu zaczyna mi wyc cos w tylnym moscie i jak robi cos ciezkiego to na przyspieszaczu nie daje rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×