Skocz do zawartości
lampard

Massey Ferguson 2680 Problem z hydrauliką. Pomocy!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lampard    1

Witam. Mam problem z moim ciągnikiem. Traktor został zakupiony nie dawno w dość rozsądnej cenie, ale ma on kilka mankamentów. 

Mianowicie, nie załącza się przedni napęd, na zimnym oleju wspomaganie kierownicy bardzo słabo działa. Nie załączają się szybkie biegi,

Podnośnik działa poprawnie. Dzisiaj przy orce okazało się jeszcze, że przy duzym obciążeniu ślizga się sprzegło oraz dziwnie wyje.

Zaraz po kupnie w ciągniku wymieniłem olej w skrzyni oraz filtr. Nie chciał bym wymieniać pompy, bo może się okazać, że wyrzucę pieniądze w błoto. Prosił bym o jakieś sensowne porady ewentualnie jakiś katalog do tego ciągnika lub instukcje napraw. 

 

PS Witam wszystkich forumowiczów w moim pierwszym poście. Wasze forum przeglądam juz od dłuższego czasu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pokorny    5

Witaj na agrofoto kolego. Zacznij od sprzegla, moze da sie go jescze uratowac. W zadnym wypadku nie jezdzij na silizgajacym sie sprzegle, sprobuj wyregulowac,bo nowe kosztuje nie malo. Sprawdz cisnienie na orbitrolu. Jak silnik zdrowy to mozna wlozyc z 10tys. i jeszcze pojezdzisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lampard    1

A czy te usterki nie będą ze sobą połączone? Jak olej się rozgrzeje to wspomaganie działa dobrze. Moim zdaniem pompa hydrauliki daje zbyt niskie ciśnienie, lub gdzieś jest jakaś nieszczelność. Na zimnym oleju palii się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni, kiedy olej się rozgrzewa to kontrolka gaśnie. Chciałby zmierzyć ciśnienia, tylko nie wiem jeszcze jakie powinny być w danym punkcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciagnik jak się kupuje okazyjnie to trzeba sprawdzić dlaczego jest okazja i wcześniej sprawdzić co za model czy naprawa będzie łatwa czy trudna teraz to juz się stało i trzeba inwestować co by nie było.

kolego czy to napewno sprzęgło może kosz któregoś biegu nie trzyma jak masz problemy z chydrauliką to jest możliwe za niskie ciśnienie równa sie poślizg kosza wielotarczowego i równa się glośnej pracy równiwe prawdopodobne jak samo sprzęgło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lampard    1

Masz racje z tym koszem. Tez mi się tak wydaje. W naszych ursusach ślizgał się żółw jak był niski poziom oleju, ale w tym przypadku to coś innego.

Edytowano przez lampard

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

masz problem z multii powerem tak zwany półbieg bez sprzęgła wymień olej w wspomaganiu bo polak jest uzdolniony i pewnie nalał superolu a pod wpływem temp olej jest gęsty w zimę nie ukręcisz masz nieszczelność na układzie pewnie uszczelnienia masz do wymiany od biegów czy na zimny chodzą szybkie biegi ??? ta masz 2 pompy od podnośnika masz tłoczkową a od womu napędu i biegów i wywrotu masz zębatą ale wątpię by była do wymiany bo może być wiele przyczyn uszczelnienia tarczki sklejone lub  nadszedł ich koniec lub na wałku z pierścieni zostały żyletki lub w koszyczku od tarczek uszczelnienie puściło jak wom ci chodzi ?? jak wywrot ci działa ??? najprostszy sposób wkręcić manometr na gniazdo wywrotu i sprawdzić ale nie ma co sugerować się wynikiem bo może być pompa lub nieszczelność i ci nie okaże a jak kipruję to pompa dobra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lampard    1

Kolego Volvo olej we wspomaganiu i skrzyni biegów to ten sam układ. Chciałbym żeby ktoś podpowiedział jakie powinny być ciśnienia w poszczególnych punktach,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ares5    1

witam! potrzebuje dokumentacji (instrukcja obsł. katalog części) do MF 2640. mogę udostępnić katalog do zetora 9540. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateo105    1

mozesz mi powiedziec cos wiecej na temat tego slizgania na przyspieszaczu? mam podobny problem tyle ze w mf 690 ze na wlaczonym przyspierszaczu zaczyna mi wyc cos w tylnym moscie i jak robi cos ciezkiego to na przyspieszaczu nie daje rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kubaursusmf
      Potrzebny katalog czesci do mf 565 licze na wasza pomoc!!
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie czy dostane sie tym wizjerem do hamulca wom???
      Zamierzam go wymienic czy duzo jest rozbierania w srodku??
      Nie moge znalezc w katalogu strony z hamulcem przez co pytam
      Pozdrawiam


    • Przez Emil1254
      Panowie mam wodę w oleju uszczelka dobra  głowica też sprawdzana a z tego co wiem to tam są tuleje suche i nie mam pojęcia jak olej się tam dostaje czyżby blok pekniety?  Jest jakaś firma warsztat godny polecenia w okolicach Elbląga? 
    • Przez PuZ
      Witam,
      Mam problem z ciągnikiem Ursus 2812 - jest to odpowiednik MF 235 - urwało mi tuleje WOM i przy okazji urwało cześć wałka który wychodzi ze skrzyni biegów (zaznaczyłem na dołączonym zdjęciu na czerwono) - czy dobrze myślę, że jest to wałek sprzęgłowy I stopnia?

      I żeby go wyciągnąć to w którym miejscu rozpołowić sinik - pomiędzy sinikiem i skrzynią biegów czy tez pomiędzy skrzynia biegów i tylnym mostem?
      Wymieniał już ktoś taki wałek i może się podzielić jakimiś radami?
      Z góry dziękuje i pozdrawiam

    • Przez anger30
      Witam.Mam problem z MF 235 dostaje mi się woda do oleju,przed remontem tego nie było.Na pokrywie rozrządu były wrzery ale zakleilem i dalej coś jest nie tak.Blok był pęknięty ale zaklejony na zewnątrz przed remontem tzn wymiana tłoków i tulei też był i nie ciekło.Glowuca była dawana do sprawdzenia na szczelność niby ok już nie wiem co robić.Pomozecie?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.