konradd

Kontrolki

Polecane posty

konradd    0

Czy ma ktoś pojęcię od czego jest ta kontrolka DF M2385 ? Zapala się w momencie przekręcenia kluczyka i potem gaśnie. Będę wdzięczny za podpowiedzi.

 

post-49309-0-64848900-1438726982_thumb.jpg

Edytowano przez konradd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konradd    0

Dzięki za podpowiedź, ale to raczej mi na ciśnienie oleju nie wyglada. Logicznie rzecz biorąc ciśnienie oleju to zbyt wqzny parametr pracy, żeby kontrola jego była w formie doróbki. Co więcej na zegarze głównym jest wskqzanie ciśnienia oleju w silniku. Chyba, że tobie chodzi o ciśnienie w układzie hydraulicznym..? Bardziej bym się sklanial do tego że to jest związane z alternatorem. Ale z dugiej strony taka kontrolka na zegarze głównym też jest..

Przy normalnej pracy świeci w momencie przekrecenia kluczyka w stacyjce i podczas pracy jest zgaszona a potem dopiero zapala się po zgaszeniu silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konradd    0

To jest silnik powietrzn..

Nie ma sensu zgadywac. Jeśli miał ktoś do czynienia z tym to niech się odezwie.
Dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

może masz tak jak u mnie w volvo czujnik awaryjności i jak masz małe obroty to się zapala jak sypiesz też włącz młócarnie na mniejszym gazie i zobacz czy miga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konradd    0

Ta kontrolka jest związana z silnikiem/alternatorem/ogólnie rozruchem. Nie ma do czynienia z mloceniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

W instrukcji w tym miejscu jest zegar od temp silnika to może zamiast niego dali dużą kontrolkę. U mnie nic nie ma, jest zaślepione.

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 1Paqvs
      Witam,prośba o pomoc pacjent Kombajn zbożowy Deutz-Fahr 1320m 6 cylindrów.
      Podczas pracy kombajnu grzeje się ostatni cylinder licząc od strony wiatraka. Chłodzony oczywiście powietrzem wszystko suche i czyste brak wycieków. Niestety nie wiem co robić. Temperatura osiąga 120 stopni Celsjusza. Reszta cylindrów ok temperatura. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Może zmienić szajbke wentylatora na mniejszą.? Jeśli tak to na jaką?
      Czy jest to normalne zjawisko ? Oczywiście wszystko regularnie nawet w ciągu dnia czyszczone z kurzu. Filtr dmuchany rów iez na bieżąco. Mam dylemat czy grzebać w cylindrze, czy może wymiana wentylatora wystarczy.
    • Przez 1Paqvs
      Witam,prośba o pomoc pacjent Kombajn zbożowy Deutz-Fahr 1320m 6 cylindrów.
      Podczas pracy kombajnu grzeje się ostatni cylinder licząc od strony wiatraka. Chłodzony oczywiście powietrzem wszystko suche i czyste brak wycieków. Niestety nie wiem co robić. Temperatura osiąga 120 stopni Celsjusza. Reszta cylindrów ok temperatura. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Może zmienić szajbke wentylatora na mniejszą.? Jeśli tak to na jaką?
      Czy jest to normalne zjawisko ? Oczywiście wszystko regularnie nawet w ciągu dnia czyszczone z kurzu. Filtr dmuchany rów iez na bieżąco. Mam dylemat czy grzebać w cylindrze, czy może wymiana wentylatora wystarczy.
    • Przez MałyRolas
      Witam. Mam problem z brakiem zasilania na zegary. Nie działa żadna kontrolka. Zauważyłem że ze stacyjki wypięty jest jeden przewód, jak podam na niego zasilanie to prąd dochodzi do wskaźnika temperatury i paliwa a kontrolki nadal nie świecą. Żarówki w zegarze ok bo go wyjąłem i sprawdziłem kontrolki podając prąd na każdy pin z osobna. Podobno część kontrolek działa po załączeniu zespołu żniwnego (ale tak tylko słyszałem) jednak takie kontrolki jak ładowanie i ciśnienie oleju powinno się palić po przekręceniu zapłonu. Może ktoś ma pomysł gdzie szukać problemu?
    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj