Skocz do zawartości
konradd

Kontrolki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
konradd    0

Czy ma ktoś pojęcię od czego jest ta kontrolka DF M2385 ? Zapala się w momencie przekręcenia kluczyka i potem gaśnie. Będę wdzięczny za podpowiedzi.

 

post-49309-0-64848900-1438726982_thumb.jpg

Edytowano przez konradd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konradd    0

Dzięki za podpowiedź, ale to raczej mi na ciśnienie oleju nie wyglada. Logicznie rzecz biorąc ciśnienie oleju to zbyt wqzny parametr pracy, żeby kontrola jego była w formie doróbki. Co więcej na zegarze głównym jest wskqzanie ciśnienia oleju w silniku. Chyba, że tobie chodzi o ciśnienie w układzie hydraulicznym..? Bardziej bym się sklanial do tego że to jest związane z alternatorem. Ale z dugiej strony taka kontrolka na zegarze głównym też jest..

Przy normalnej pracy świeci w momencie przekrecenia kluczyka w stacyjce i podczas pracy jest zgaszona a potem dopiero zapala się po zgaszeniu silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

konradd    0

To jest silnik powietrzn..

Nie ma sensu zgadywac. Jeśli miał ktoś do czynienia z tym to niech się odezwie.
Dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

może masz tak jak u mnie w volvo czujnik awaryjności i jak masz małe obroty to się zapala jak sypiesz też włącz młócarnie na mniejszym gazie i zobacz czy miga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konradd    0

Ta kontrolka jest związana z silnikiem/alternatorem/ogólnie rozruchem. Nie ma do czynienia z mloceniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203
(edytowany)

W instrukcji w tym miejscu jest zegar od temp silnika to może zamiast niego dali dużą kontrolkę. U mnie nic nie ma, jest zaślepione.

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konradd    0
(edytowany)

Temat do zamknięcia.

Edytowano przez konradd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pokorny
      Witam, w M980 przyblokawał się lewy hamulec i mocno go rozgrzało. Po ostygnięciu cieknie z cylinderka, może ktoś wie gdzie kupić komplet naprawczy ewentualnie jaki jest to nr katalogowy. Wydaje mi się, że bezie taki sam jak w bliźniaczych modelach M900, M922, M1002, M1080.
    • Przez pokorny
      Jak założyć pas jezdny na dolne koło? Jest zbyt mało miejsca od półosi i zastanawiam się czy jak rozkręcę te szpilki trzymające sprężyny to da się to złożyć w rękach. Wymieniał ktoś, poradźcie Panowie aby to sprawnie zrobić, bo młócić trzeba.
    • Przez Bartekh
      Mam problem z rozrusznikiem w m1080, a mianowicie bendix nie zawsze chce wskoczyć w wieniec, który jest na kole zamachowym, tzn. dochodzi do wieńca i się opiera o zęby. Przy przekręceniu kluczyka słychać takie stuknięcie kiedy właśnie bendix uderza w zęby wieńca. Czasami silnik uda się uruchomić po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka, wtedy rozrusznik się zazębi, a czasami nie, wtedy musze przekręcić wał silnika żeby zęby zmieniły położenie. Co może byc przyczyną? Silnik w m1080 to pięciocylindrowy deutz.
    • Przez toobek
      Witam. Mam następujące pytanie chyba w sumie do większości użytkowników kombajnów. Chodzi mi o ten łańcuch z tymi gumowymi łopatkami co transportuje ziarno do zbiornika, a konkretnie o jego napięcie. Czy ten łańcuch ma być mocno napięty czy tak aby łopatki ocierały o obudowę?
      Druga sprawa już do użytkowników M900. Czy byłby ktoś w stanie zrobić mi zdjęcie oraz podać wymiary (samej tarki) z tej klapki od kłosownika, ponieważ swoją zgubiłem a nie mogę takiej nigdzie dostać i chciałem dorobić taką tarkę (samą klapkę mam).
      Z góry bardzo dziękuję za pomoc pozdrawiam!
    • Przez beorn
      Witam,
      Mam uprzejma prośbę o podanie wskazówek dla wyjściowego ustawienia tego modelu w pszenica/jęczmień, groch oraz rzepak.
      Chodzi konkretnie o klepisko na wlocie
      Prędkość separatora obrotowego (dostępne dwie prędkości)
      Predkość DGR (mini młocarnie), również dostępne dwie prędkości
       
      Nie dysponuję instrukcją i byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.