Zaloguj się, aby obserwować  
tomcio1

wibracje w proximie

Polecane posty

wlodiw    2

kolego spróbuj takiego tematu jak pisał Ferdek przełóż prawą na lewą, rozmawiałem dzisiaj specjalnie z wulkanizatorem i on też tak radził. Ile już jeździsz na tych oponach i opisz dokładniej w jakim są stopniu zużycia, bo jeśli są nowe to przekładanie ma sens, ale jak już są nieźle podtarte to one już są ułożone i wtedy trzeba szukać innej przyczyny. Być może jest któraś źle założona i nierówno weszła czy doszła do felgi, obejrzyj je dokładnie. Ja mam w swoim znowu taki temat, że jak trochę dłużej postoi to sztywnieją mi opony szczególnie w zimie i na początku jazdy trochę szarpie mi ciągnikiem , ale po kilometrze -dwóch przestaje, takie to czeskie opony diagonalne, za twarde.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    2
kolego spróbuj takiego tematu jak pisał Ferdek przełóż prawą na lewą, rozmawiałem dzisiaj specjalnie z wulkanizatorem i on też tak radził. Ile już jeździsz na tych oponach i opisz dokładniej w jakim są stopniu zużycia, bo jeśli są nowe to przekładanie ma sens, ale jak już są nieźle podtarte to one już są ułożone i wtedy trzeba szukać innej przyczyny. Być może jest któraś źle założona i nierówno weszła czy doszła do felgi, obejrzyj je dokładnie. Ja mam w swoim znowu taki temat, że jak trochę dłużej postoi to sztywnieją mi opony szczególnie w zimie i na początku jazdy trochę szarpie mi ciągnikiem , ale po kilometrze -dwóch przestaje, takie to czeskie opony diagonalne, za twarde.....

ciagnik ma juz cztery lata i tylko 700mth wiec opony to sa jak nowe mozna sprobowac z tym przelozeniem! ale mnie jeszcze wlasnie meczy bardzo sztywne zamocowanie kabiny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

coś tam kiedyś w poradniku pisali jak był problem z tymi wibracjami w nowych zetorach to że poduszki były zasztywne to czymś smarowali czy wd40 traktowali czyzmieniali nie pamiętam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    2
coś tam kiedyś w poradniku pisali jak był problem z tymi wibracjami w nowych zetorach to że poduszki były zasztywne to czymś smarowali czy wd40 traktowali czyzmieniali nie pamiętam

to wd to niewiem czy cos pomoze wydaje mi sie ze sa za sztywne te poduszki! kidys na skladnicy w kaliszu ogladalem to nowa proxime plus i jak zlapalem za raczke od wchodzenia to zabujala sie sama kabina a nie tak jak u mnie caly ciagnik!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Słuchaj o, ile sie orientuję to możesz je poluzować na gwincie, bo przez poduchę idzie śruba która to wszystko trzyma do kupy. Spróbuj poluzować je wszystkie o tę sama liczbę obrotów, a tak wogule to sprawdź czy są równomiernie dokręcone. Kiedyś kolega luzował je w 5211 bo chciał żeby kabina mu bardziej sie bujała i lepiej amortyzowała. Mi sie wydaje, ze u mnie tez jest za sztywno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

A może mozna jakoś ulepszyć amortyzację kabiny inne poduszki lub coś w tym stylu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    2

poluzowalem te poduszki i nawet jest niezla poprawa moze warto bylo by sie postarac o inne bardziej elastyczne poduchy np od tej Plus! ciekawe ile moga kosztowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Pytanie czy w proximie plus te poduszki są naprawdę bardziej elastyczne....... Bo ja jakoś w to nie wierzę. Może po prostu nie były tak ściągnięte i ktoś myślał, że są bardziej elastyczne. Czy teraz po poluzowaniu kabina ci się lekko wychyla, ale popatrz w taki sposób aby kabina lekko się bujała, ale bujanie nie przenosiło sie na ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    2
Pytanie czy w proximie plus te poduszki są naprawdę bardziej elastyczne....... Bo ja jakoś w to nie wierzę. Może po prostu nie były tak ściągnięte i ktoś myślał, że są bardziej elastyczne. Czy teraz po poluzowaniu kabina ci się lekko wychyla, ale popatrz w taki sposób aby kabina lekko się bujała, ale bujanie nie przenosiło sie na ciągnik.

nie buja sie wcale nie wiem czy w proximie plus sa takie same czy nie ale napewno sa lepsze bo sam to sprawdzalem i cos w tym musi byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tvt    0

To silnik dostaje wibracji

sprawcie swoje ciagniki na postoju cyz pryz obrotach ok 1300 kabina nie wibrujne a silnik trosyke nie regularnie pracuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    2
To silnik dostaje wibracji

sprawcie swoje ciagniki na postoju cyz pryz obrotach ok 1300 kabina nie wibrujne a silnik trosyke nie regularnie pracuje

na postoju nic sie nie dzieje i w polu tez jest ok tylko podczas jazdy po utwardzonej drodze!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1
na postoju nic sie nie dzieje i w polu tez jest ok tylko podczas jazdy po utwardzonej drodze!

 

J-D kolegi dokładnie tak samo reaguje :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radar    0

w proximie te wibracje są od pewnej blachy którą wystarczy przykręcic wkretem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    2
w proximie te wibracje są od pewnej blachy którą wystarczy przykręcic wkretem

o jaką blache chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj