Hart

belarus 952.3 proszę o opinie dla tego ciągnika i kilka rad osoby doświadczonej względem eksploatacji

Polecane posty

tymtus    42

+ciągnik mocny, z dużym uciągiem +komfort jakiś jest, jak weźmiesz klime to da sie jezdzic +bardzo tanie części +cena bardzo atrakcyjna -cieknie -elektryka, luzują się wtyczki -przedni panel w kabinie ogranicza widoczność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    130

chyba wady i zalety wymienił, w turze bardzo szybko sprzęgło sie zużywa, relatywnie mało pali. jesli kupowalbym ciągnik dla pracowników to tylko belarusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

Mocny uciąg , mało pali bo obroty max to 1800 , podnośnik mocny , umnie osobiscie nie ma przecieków , kabina ujdzie radia spokojnie można słuchać , w porównaniu mocą a wagą to chyba mało który jest taki , mój waży około 5 ton , chodzi z talerzówką 3 m gadzie zapotrzebowanie na moc to 115 km , a spokojnie daje rade nweet w orce , około 10 km/h


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    33

Zrobię podział wady/zalety :

 

Zalety:

-Mocny Uciąg i TUZ

-Tani w eksploatacji 

-Tani w serwisie

-Przestronna kabina

-Bardzo dobre wspomaganie kierownicy

 

Wady:

-Brak klimatyzacji

-Słabe zabezpieczenie okna dachowego i szyb bocznych (w czasie jazdy po nierównościach same się zamykają)

-Zacinający się mechanizm maski

-Słabe wyciszenie wnętrza

-Brak amortyzacji kabiny

-Nieprecyzyjna skrzynia biegów (mogą się pomylić w szczególności nie doświadczeni) można wrzucić wsteczny zamiast 3 albo 1 zamiast 2.

 

Jeżeli pomogłem proszę o strzałeczkę zieloną w górę o opisać .

Edytowano przez Valtra123

Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hart    0

dziękuję ślicznie. troszkę się uspokoilem. kupiłem ten ciągnik specjalnie dla pracownika sam nim jeździłem tylko przed zakupem i po pierwszej trasie pracownik przyszedł z kilkoma " wadami " kilka z nich udało mi się rozwiać ale męczyły mnie te niskie obroty max 1800 :) A skoro to jest normalne to jestem spokojny. Fakt komfortu tam dużego nie ma bardzo sztywny traktor i oporna skrzynia biegów :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

skrzynia biegów jest najlepsza ze wzystkich ktore belarus oferuje. użytkuje 6 rok ok 6000godzin ma maszyna i sprawuje sie elegancko .dla majsterkowicza maszyna idealna gdyż jest prosty w budowie jak cep

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    33

Nie jest taka najlepsza ta skrzynia .


Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Najlepszą skrzynie to mogą mieć 6cylindrowe modele - choć i tak jest zacofana trochę.

 

Co do wad 952.3 to dorzuciłbym jeszcze WOM - który jest praktycznie najbardziej irytującą rzeczą z całego tego ciągnika. Nie nadaje się do żadnej maszyny która stanowi jakieś większe obciążenie.

Nikt nie napisał o malowaniu tych ciągników a jest na prawdę marne, po kilku latach - w wielu miejscach złazi farba i pojawia się rdza.

Nieszczęsne plastikowe dachy które pękają.

Liche tłumiki które często po kilkunastu mth łamią się.

Elektryka(oświetlenie) również po jakimś czasie zawodzi.

 

 


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hart    0

A co możecie powiedzieć o spalaniu tego ciągnika robił analizę. Najbardziej mnie interesuje spalanie na Km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekc    65

952.2 w agregacie uprawowo siewnym w raz z przejazdami wyszło 7.5 litra na hektar


Jedyne co mnie kręci to karuzela !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj