Polecane posty

Gość STIG0013   
Gość STIG0013

jak fortepian? u mnie patrze na te przewody paliwowe to juz troche pekaja nie wiem czy przez ten mroz bo proxa ma dopiero 3 miesiace

Przyjęło się mówić na forterrę fortepian :D U nas też widziałem jeden ,,podejrzanie wyglądający"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

nie wiele ponad rok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cris7    0

Ja swoją mam 2 lata i dzisiaj zapaliła od razu bez krecenia dwa razy swiece podgrzałem.temp gdzie ok -18 w nocy a jak paliłem to z -15 tylko paliwo słabe i mi zaczoł filterek stawac parafina sie oddzieliła w paliwie ale miałem 10l ciepłego podgrzanego paliwa i jak dolałem to sie wymieszało i poszło a co do palenia nie narzekam az na Zetora to za dobrze hehe

Edytowano przez Cris7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    18

Mówili że Zetory ciężko palą a nas też nie zawiódł jeszcze. Jak duży mróz to 2 razy świece się podgrzeje i jakoś odpala. A na paliwo trzeba uważać niestety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mazurq    1

U mnie odpaliła odrazu poźniej chwile pochodziła i zgasła okazało się że paliwo zamarzło podgrzałem nagrzewnica przedody i poźniej odpaliła i już bez problemu ale wlałem troche tego uzdatniaczna do paliwa co by bogatsze było paliwo niestety jeszcze letnie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

dziś zdialem ten filterek  przeczyściłem i do goracej wody tam dosłownie wydzielila się parafina, a ciagniczek  pali super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    744

Palicie ciagniki na letnim paliwie i się dziwicie że Wam nie pali, albo zapalił i zgasł, a u sasiada stary Zetor pali czy c360...
A co do filterka wstępnego to montowac tylko siatkowy. Nigdy papierowy (materialowy) tak jak ten z linku powyżej. I kosztuje on aż 21 zeta? W motoryzacyjnym za 7 złoty takie sprzedają :D

Edytowano przez ZYLA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)

?

Edytowano przez mieszko-123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    5371

pierwszy jest za darmo


sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    744

Już dokładnie nie pamiętam bo było to 4 lata temu. Coś koło 450zł i drugie tyle płyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

robiłem pierwszy przegląd dokładnie rok temu koszt 1480 zł razem z dojazdem, nie ma przeglądów darmowych chyba że podczas negocjacji ceny zostało coś takiego ustalone i masz przegląd darmowy ale nie wydaje się mi raczej coś do ciągnika dokładają typu radio, koguta a o przeglądach nikt nie pamięta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomacha001    5
Napisano (edytowany)

to za co tyle płaciłeś mnie skasowali 1400 zł 

Edytowano przez tomacha001

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darecki99    2

Jak u was działa reduktor zima.Ja w swojej powerce mam w mroźne dni problem żeby przeskoczyć z terenowych na szosowe , a latem było ok. czy ten typ tak ma dodam ze mam tylko 80 mtg i rzadko ozywałem reduktor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)

?

Edytowano przez mieszko-123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszalu    2

Ja mam od nowości 3 pary wyjść i na wszystkich mi się blokuje, tak przynajmniej mi się teraz wydaje. Na pewno jest po jednej blokadzie na dodatkowych sekcjach.

Strasznie drogo płacicie za przeglądy. Mnie 3 przegląd gdzie były wymieniane wszystkie oleje( silnik, skrzynia, przedni most, zwolnice) wszystkie filtry kosztował 2500 zł brutto. Zetor proxima power 110

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tomacha001 tak wyliczyli a na 2 doszło dokręcanie kół i regulacja zaworów i to 300zł pewnie kosztuje :D

 A mam takie pytanko do was jeszcze jak zapalicie wszystkie światła to też wam sie zapala kontrolka od ładowania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darecki99    2

U mnie tez po zapaleniu wszystkich światełek zapala sie pomarańczowa lampka ładowania przy najniższych obrotach silnika po przygazowaniu gaśnie .Tez mnie na początku to zadziwiło ale tak po prostu jest  jak sieci na pomarańczowo to sygnalizuje ze prad ładowania jest za maly podglądnij sobie na wyświetlaczu ładowanie jak spada po włączeniu lamp , i po niżej jakiejś granicy zapala sie lampka .ale wiadomo ze caly czas nie stoisz i podczas jazdy zmieniasz obroty i jest ok . Byc  morze alternator mógłby byc troszkę mocniejszy . Jeżeli to ci przeszkadza wymień z tylu halogeny na led i będzie po  kłopocie

Ponawiam poprzednie pytanie czy reduktor zima tez u was ciężko chodzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

Ja mam Proximę 100 i reduktor tak samo działa w zimie i w lecie trzeba troszkę siły użyć, natomiast kontrolka się zapala jak odpalę ciągnik i zaraz włączę wszystkie światła ale jest to pewnie przez 5 sekund zaraz potem gaśnie jest to raczej typowe przy małych obrotach alternatora 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pupek
      Czy do demontażu zwolnicy trzeba demontować całe sterowanie hamulcami, czy wystarczy tylko zlizować hamulce?
    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj