Skocz do zawartości
dareq1994

problemy z ładowaniem Zetor 8011

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

dareq1994    1

witam. nioe wiem co sie dzieje z ładowaniem w ciągniku. założyłem nowy pasek klinowy i dobrze jest naciągnięty. i nadal powyżej 1000 tyś obrotów gaśnie kontrolka ładowania. czy to jest wina alteratora czy inne problemy? dziś podczas odpalenia miałem przebicie na mase w ciągniku. 

 

BARDZO PROSZE O POMOC

Edytowano przez dareq1994

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

moze to być wina regulatora w alternatorze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mariusz27    4

podlaczam sie do tematu ostatnimi czasy kiedy wieczorami oralem podczas jazdy zaczely mrygac swiatla ostatnio rozladowaly sie akumulatory i czasami szleje wskazowka od temperatury wody gdzie szukac przyczyny dodam ze mam amperomiez i wskazowka po odpaleniu inie na plus i wraca po chwili na zero kontrolka gasnie przy 900obrotow i wydaje sie byc wszystko w porzadku. Wiec czemu swiatla mrygaja przygasaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


kabaczek89    1

podlaczam sie do tematu ostatnimi czasy kiedy wieczorami oralem podczas jazdy zaczely mrygac swiatla ostatnio rozladowaly sie akumulatory i czasami szleje wskazowka od temperatury wody gdzie szukac przyczyny dodam ze mam amperomiez i wskazowka po odpaleniu inie na plus i wraca po chwili na zero kontrolka gasnie przy 900obrotow i wydaje sie byc wszystko w porzadku. Wiec czemu swiatla mrygaja przygasaja

sprawdzcie regulator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dareq1994    1

witam. dziś myłem ciągnik myjka ciśnieniową i po wszsytkim chciałem przejechac lecz zobaczyłem ze brak ładowania. sprawdziłem wszsytkie kable sa na miejscu i mam pytanie. Czy to moze byc wina alternatora? zalał się? prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

iron    398

być może woda winna przedmuchaj alternator moze pomoże jak nie to szukać trzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dareq1994    1

no suszyłem ciepłym powietrzem i stał cały dzien na słoncu i nic

 

 

Połączone

 

 

czy alternator padł?

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.14 +1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zgrywus223    18

Jeśli przed myciem działał poprawnie a po myciu brak ładowania to bardzo możliwe że go załatwiłeś tym myciem. Domycia powinno się osłaniac alternator, rozrusznik itp. albo przynajmniej nie kierować strumienia wody na nie. W prawdzie  ja u siebie nigdy nie osłaniam, ale nigdy nie mam problemu z ładowaniem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


marian3p    17

Najpierw trzeba sprawdzić co uległo awarii. Kontrolka ładowania się świeci, że stwierdzasz brak ładowania, czy mierzyłeś napięcie? Może to tylko zaśniedziałe styki. Sprawdź wszystkie połączenia, zwłaszcza regulatora napięcia.

Edytowano przez marian3p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

torra    0

Miałem podobną sytuacje w swoim 912 . U mnie po myciu cały brud w alternatorze sie oderwał i prawdopodobnie po uruchomieniu ciągnika zbił się w iednym miejscu i wyrwał w środku kabel . Rozebranie , czyszczenie i lutowanie załatwiło sprawe .POZDRAWIAM :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



dareq1994    1

witam. Dziś patrzyłem kable od ładowania i znalazłem taką mała puszkę. Pisze na niej 320 6v. Od czego to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dareq1994    1

bo z tej śruby w alternatorze wychodzi prąd około 26 ale kontrolka nadal nie gaśnie. I co to może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy problemie z ładowaniem, sprawdź regulator i przede wszystkim stacyjkę (czy nie ma śniedzi na kablach w nią wchodzących).
Przerobiłem to niedawno. Nowy regulator, alternator po regeneracji (zbędne, ale to gorąca głowa ojca)... Nic.
Czyszczenie przewodów od alternatora, klem, masy (!) i wszystko wróciło do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez skok
      Witam
      czy do dwóch   halogenów w dachu montowanych fabrycznie mogę dołożyć dwie lampy led 27W i zostawić je na tym samym bezpieczniku i włączniku ??
    • Przez dzarjan8111
      Od czego jest  kontrolka zaznaczona na zdjęciu i gdzie powinien znajdować się dokładnie czujnik  ? Pytam bo kable zostały odcięte.

    • Przez damian123141
      witam. brak świateł , kierunkowskazów z prawej strony. Co to może być?
      i
    • Przez michas1934
      czy ma ktoś sprawny czujnik orbitrola zetor zts 8245-16245?czy to jest taki sam czujnik jak czujnik stopu od ursusa bo według katalogu to ten sam
    • Przez Dido12045
      Koledzy mam problem z odpałem mojej bryki, jak go kupiłem był już przerobiony na 12V ale gadał elegancko, fakt że bylo lato. Teraz pali jak mu sie podoba, objawy takie ze raz kręci super a raz ledwo obraca? Aku ma 140 na 950 rozruchu, sprawdzony na oporniku trzyma czyli jest dobry rozrusznik szybko obrotowy czeski sprawdzony u fachowca mòwi że jak nòwka?! Masa w ciągniku ok, może instalacja już stara i działa jak chce, albo te pare stopni celsjusza w dòł i rozpał na 12V za słaby?? proszę o wskazòwki...
×