Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
xpiter14x    0

Witam. Mam pytanie do użytkowników MF-a 235 - czy oryginalne światła z przodu w Waszych ciągnikach też tak licho świecą? Od początku, zaraz po kupnie traktorka to zauważyłem, myślałem nawet, że to może być wina żarówek. Ostatnio zakupiłem 4 żarówki H4 55/60W - dwie do C330 i dwie do MF-a. W Ursusie światła są bardzo mocne, światło bielutkie, ogólnie super. W Fergusonie natomiast światła świecą bardzo słabo, dosłownie jakby ktoś zamiast żarówek świeczki wstawił w lampy, poza tym po przekręceniu przełącznika światła "łapią" dopiero za moment. Czy ktoś z Was też tak ma? Czy da się coś z tym fantem zrobić? Pozdrawiam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Na początek możesz wyczyścić styki w tej kostce u góry od tego panelu ze światłami. Zobaczysz czy jest poprawa. Napięcie na stykach jakie do żarówki dochodzi też możesz sprawdzić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xpiter14x    0

Styki dziś wyczyściłem, napięcie przy zgaszonym ciągniku 12,3V, przy odpalonym 13,5V, żadnej poprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja założyłem przekaźniki  koło lamp, a prąd podciągłem z alternatora, teraz są ładne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Zamiast styków w ekranie maski zastosuj 3pinową wtyczkę deutsch, do tego sprawdź styki na bezpiecznikach i na włączniku świateł (czasami jego wymiana też pomaga).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym stawiał na słabe lądowanie bo mój tata jest mechanikiem i przy starych samochodach też są takie problemy więc spróbuj wymienić alternator i wtedy sprawdź masę przy żarówkach a jak to nie pomoże to już nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xpiter14x    0

Skontaktowałem się ze znajomym elektrykiem i również polecił mi założenie przekaźników. Znalazłem takowe w garażu ( Typ 541), więc jutro założę i dam znać co i jak ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xpiter14x    0

Problem rozwiązany. Zostały przerobione styki w kostce w górnym panelu osłony ze światłami. Stary przełącznik poszedł na szrot, przekaźniki założone. Teraz nie ma porównania do wcześniejszego marnego oświetlenia. Jest całkiem przyzwoicie  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam posiadam od dawna MF 255 i chciałbym zapytać czy opłaca się zwiększać dawkę paliwa w nim? Czy w ogóle wystąpi jakikolwiek przyrost mocy? Czy będzie tylko mocniej kopcił ?
    • Przez andrev1822
      Witam wszystkich. Czy ktoś z was wymieniał wałek przekładni napędu co łączy się z wałem nasuwana mufą ? MF 690. Jak to zrobić? Trzeba przodem odjechać czy da radę na ciągniku ?
    • Przez Haczyk93
      Witam, mam problem z Mf255. Na każdym biegu szarpie. Jedzie tak jakby coś przeskakiwało i za chwilę łapał od nowa. Przy wyższych prędkościach aż cały przod podskakuje. Jakieś sugestie co to może byc ? Dodam że jest po remoncie skrzyni biegów i wymianie pompy podnosnika.
    • Przez HejoMatejo
      Dzień dobry,
      Mam okazję kupić przyczepę tandem ze zdjęcia. Waga przyczepy to około 3 tony, chciałbym ściągnąć zabudowę i mieć platformę do wożenia slomy/siana. Przyczepę chciałbym zaczepiać na dolny zaczep hitch i tutaj pytanie czy nie będzie za ciężka do MF 255? Jeździć będę głównie po asfalcie.

    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Panowie mam taki problem mf 255 nowa chłodnica .nowa pompa wody .nowy termostat .nowy wskaźnik temperatury ciągnik teraz na tych upałach bez większego obciążenia praktycznie praca na pusto po przejechaniu 1km temperatura idzie tak na 3/4 zielona pola nie wchodzi na czerwone ale jest blisko,wąż górny bardzo ciepły ten który idzie z bloku też natomiast dolny wąż zimny ,tak samo chłodnica na górze gorąca a na dole zimna.co jeszcze może być nie tak .jeszcze jedno co mnie dzisiaj zaciekawiło to to że silnik był zalany płynem i dzisiaj jak odkręciłem kranik ten w bloku to płyn nie poleciał  żeby spuścić płyn do wymiany pompy to .tylko było zapchane takim błotem dopiero przepchnalem to śrubokrętem i płyn poleciał.w sierpniu w tym ciągniku był robiony kapitalny remont silnika .może ktoś będzie miał pomysł.dawniej to pamiętam że bardzo powoli rosła temperatura w tym mf 255 a teraz właśnie odrazy po odpaleniu chwila i już wskazówka idzie na górę a dosłownie za chwilę idzie pod czerwone pole .dodam że stary zegar nie pokazywał temperatury i było powiedziane że Ferguson długo się grzeje zmieniłem zegar i na tym nowym odrazu pokazuje właśnie 3/4 zielonego pola ,gdyby był przegrzany jak to można sprawdzić ??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj