Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
xpiter14x    0

Witam. Mam pytanie do użytkowników MF-a 235 - czy oryginalne światła z przodu w Waszych ciągnikach też tak licho świecą? Od początku, zaraz po kupnie traktorka to zauważyłem, myślałem nawet, że to może być wina żarówek. Ostatnio zakupiłem 4 żarówki H4 55/60W - dwie do C330 i dwie do MF-a. W Ursusie światła są bardzo mocne, światło bielutkie, ogólnie super. W Fergusonie natomiast światła świecą bardzo słabo, dosłownie jakby ktoś zamiast żarówek świeczki wstawił w lampy, poza tym po przekręceniu przełącznika światła "łapią" dopiero za moment. Czy ktoś z Was też tak ma? Czy da się coś z tym fantem zrobić? Pozdrawiam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Na początek możesz wyczyścić styki w tej kostce u góry od tego panelu ze światłami. Zobaczysz czy jest poprawa. Napięcie na stykach jakie do żarówki dochodzi też możesz sprawdzić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    259

Ja założyłem przekaźniki  koło lamp, a prąd podciągłem z alternatora, teraz są ładne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Zamiast styków w ekranie maski zastosuj 3pinową wtyczkę deutsch, do tego sprawdź styki na bezpiecznikach i na włączniku świateł (czasami jego wymiana też pomaga).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym stawiał na słabe lądowanie bo mój tata jest mechanikiem i przy starych samochodach też są takie problemy więc spróbuj wymienić alternator i wtedy sprawdź masę przy żarówkach a jak to nie pomoże to już nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xpiter14x    0

Skontaktowałem się ze znajomym elektrykiem i również polecił mi założenie przekaźników. Znalazłem takowe w garażu ( Typ 541), więc jutro założę i dam znać co i jak ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xpiter14x    0

Problem rozwiązany. Zostały przerobione styki w kostce w górnym panelu osłony ze światłami. Stary przełącznik poszedł na szrot, przekaźniki założone. Teraz nie ma porównania do wcześniejszego marnego oświetlenia. Jest całkiem przyzwoicie  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xtomasz1095x
      Hej. Chciałbym was prosić o rade. Kupiłem nie dawno MF 675+tur i chciałbym się wszystko o nim dowiedzieć. Po pierwsz to gdzie sie włącza (wałek) WOM??. Czemu gdy przekręcam stacyjkę to później mi gaśnie kontrolka z takim "niby czajniczkiem"(ona jest druga od prawej)?? ,Czy tu da sie zmienić prędkość WOM ? i jak??. I czy ma ktoś na sprzedaż drzwi do tego mf??(lewe) zginęły w transporcie ;p
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez anger30
      Witam.Mam problem z MF 235 dostaje mi się woda do oleju,przed remontem tego nie było.Na pokrywie rozrządu były wrzery ale zakleilem i dalej coś jest nie tak.Blok był pęknięty ale zaklejony na zewnątrz przed remontem tzn wymiana tłoków i tulei też był i nie ciekło.Glowuca była dawana do sprawdzenia na szczelność niby ok już nie wiem co robić.Pomozecie?
    • Przez kubaursusmf
      Potrzebny katalog czesci do mf 565 licze na wasza pomoc!!
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie czy dostane sie tym wizjerem do hamulca wom???
      Zamierzam go wymienic czy duzo jest rozbierania w srodku??
      Nie moge znalezc w katalogu strony z hamulcem przez co pytam
      Pozdrawiam


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.