Skocz do zawartości

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie

xpiter14x    0

Witam. Mam pytanie do użytkowników MF-a 235 - czy oryginalne światła z przodu w Waszych ciągnikach też tak licho świecą? Od początku, zaraz po kupnie traktorka to zauważyłem, myślałem nawet, że to może być wina żarówek. Ostatnio zakupiłem 4 żarówki H4 55/60W - dwie do C330 i dwie do MF-a. W Ursusie światła są bardzo mocne, światło bielutkie, ogólnie super. W Fergusonie natomiast światła świecą bardzo słabo, dosłownie jakby ktoś zamiast żarówek świeczki wstawił w lampy, poza tym po przekręceniu przełącznika światła "łapią" dopiero za moment. Czy ktoś z Was też tak ma? Czy da się coś z tym fantem zrobić? Pozdrawiam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

romek6340    203

Na początek możesz wyczyścić styki w tej kostce u góry od tego panelu ze światłami. Zobaczysz czy jest poprawa. Napięcie na stykach jakie do żarówki dochodzi też możesz sprawdzić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

xpiter14x    0

Styki dziś wyczyściłem, napięcie przy zgaszonym ciągniku 12,3V, przy odpalonym 13,5V, żadnej poprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


tomek73    188

Ja założyłem przekaźniki  koło lamp, a prąd podciągłem z alternatora, teraz są ładne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kris14    259

Zamiast styków w ekranie maski zastosuj 3pinową wtyczkę deutsch, do tego sprawdź styki na bezpiecznikach i na włączniku świateł (czasami jego wymiana też pomaga).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Ja bym stawiał na słabe lądowanie bo mój tata jest mechanikiem i przy starych samochodach też są takie problemy więc spróbuj wymienić alternator i wtedy sprawdź masę przy żarówkach a jak to nie pomoże to już nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



xpiter14x    0

Skontaktowałem się ze znajomym elektrykiem i również polecił mi założenie przekaźników. Znalazłem takowe w garażu ( Typ 541), więc jutro założę i dam znać co i jak ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


xpiter14x    0

Problem rozwiązany. Zostały przerobione styki w kostce w górnym panelu osłony ze światłami. Stary przełącznik poszedł na szrot, przekaźniki założone. Teraz nie ma porównania do wcześniejszego marnego oświetlenia. Jest całkiem przyzwoicie  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×