Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kony39

JD 6630 Clasic czym sie różni od 6620 SE

Polecane posty

kony39    0

Chcialbym sie dowiedziec o cenach tych traktorow jakie wyposarzenie maja i openie o tych traktorach poznac od innych uzytkownikow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

6630 dysponuje dodatkową mocą, ktora wynosi 20-25 km. Moc ta jest dostępna podczas pracy z WOM i w transporcie. Układ zwiększający moc nosi nazwę IPM( Inteligentne Zarządzanie Mocą). W 6630 została wyciszona kabina do 70.6 dB(A).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kony39    0

a jaka cena, bo szukam ciagnika tak od 110 do 140km mam 50ha i jeszcze dzerzawa 40ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MarcinPykuS    62

Z tego co sprawdziłem, to : ;)

 

- John Deere 6630 kosztuje około 55 602 euro... :D

 

- John Deere 6620 kosztuje około 55 657 euro... :)

 

A więc jak widać, różnica w cenie jest niewielka... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamieniak89    27

Ale 6630 clasic to tak jak dawne 6620 SE porównane do 6620 premium.

6630 clasic ma comon rail i dwa zawory na cylinder, nie może mieć TLS i innych duperelków, zato 6630 premium ma już 4 zawory na cylinder, comon rail, turbina o zmiennej geometri łopatek (nie wiem czy clasic taką ma), dostępny jest TLS i może mieć dużo rzeczy których nie będzie miał clasic ale jego gorszą stroną w porównaniu do clasica jest cena ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamieniak89    27

Na pełnym wypasie może sięgnąć lekko ponad 300 tys, a taki średniak z TLS auto quad plus ecoshift kosztuje ok270 wiem bo mam takiego we wniosku, oby wszystko dobrze poszło ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DonPedro    3

Jak byli u mnie na przeglądzie to mi powiedzieli tak Basic- to samo co wersja se. Clasic jest to ciągnik klasyczny. Comfort-jest to ciągnik komfortowy No i oczywiscie premium to ful wypas. O konkrety nie pytałem ale to przeciez zaden problem wystarczy ze zadzwonisz do dealera i ci powiedza czym sie roznia i jakie są ceny. Bo takie wypowiedzi jak powyzej to strzelanie w ciemno a tak bedziesz wszystko wiedział.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez MarekZulawy
      witam. chcialem spytac jak zwiekszyc moc w ciagnikach johne deere? interesuja mnie 6 cylindrowe serii 6030. ponadto ile tej mocy bezpiecznie mozna dodac, ile bedzie to kosztowało, czy nie koliduje z gwarancja i czy trzeba do tego mocniejszej skrzyni bbiegów?
    • Przez dexter00
      Witam. Posiadam elektrozawory i mam problem w 2 parami wyjść hydraulicznych dokładniej to podłączone przewody wyskakuja. Kiedy bez przewodów poruszam przyciskami  otwierającymi zawory widzę że gniazda są wypychane co zapewne sprawia że przewody wyskakują, Nawet gdy uruchamiam 1 gniazdo to wypycha też to z drugiej pary. 3 para działa ok.Proszę o pomoc
    • Przez JohnDeere6610
      Witam. Potrzebuje informacji na temat błędu DSM 523533.10(widocznego na zdjęciu). Problem w tym że ciągnik po właczeniu świateł załącza zapłon bez przekręconego kluczyka, załącząją się zegary i CommandCenter, dodatkowo nie ma świateł krótkich, tylko długie(przełączając krótkie/długie nic się nie zmienia, cały czas pokazuje niebieską kontrolke na zegarach).
      Polska instrukcja tłumaczy to jako: 
      Układ elektryczny
      Zablokowany przycisk na module przełączającym.
      Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem, lub jest w stanie pomóc ?
       
       

    • Przez Kamil1804
      Witam. Od nie dawna jestem posiadaczem John Deere 6320 premium 2004 roku . Po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów zapalają się kontrolki nr 8 i 3 po czym gasną . Nie mija chwila i zapala i zapala się kontrolka nr 2 . Ciągnik pracuje normalnie hydraulika tez . Olej i filtry wymieniłem , ikonki zapalają się po każdym odpaleniu . Może ktoś miał podobny problem ? Pozdrawiam .

    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
×