Zaloguj się, aby obserwować  
zuras

Siedzenie Pasażera

Polecane posty

zuras    1

Mam takie pytanie

Kiedy z Dealerem uzgadniałem wyposażenie do mojego zetora nie wspomiałem o siedzeniu dla pasażera

i minoł juz rok i tak jak gdzies dalej jechac jako pasażer to jak wyjde z kabiny to mnie du*a boli ze hej

i mam takie pytanie bo mam ciagnik na gwarancji i jezeli bym kupił siedzenie ze serwisu to mógłbym, je sam zamontowac?? czy musi zrobic to serwis??

prosze o odpowiedz i jeszcze jak by ktos znał cene takiego siedzenia to tez by była mile widziana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Samemu byś mógł zamontować. Siedzenie chyba nie ma żadnych blomb....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radson    5

Siedzenie do Proxi nas kosztowało w 2006r 300zł więc teraz podobnie pewnie kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zuras    1

Aha ale to trzeba by jechac do serwisu(tam gdzie kupowałem ciagnik) bo w innym sklepie z czesciami raczej nie bedzie?

@radson i sam montowałes te siedzenie?? był jescze ciagnik na gwarancji czy juz po??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachles    0

ale wiecie ża siedzenie możecie zamontować na własną odpowiedzialność i go niebędzie w papierach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3
Mam takie pytanie

Kiedy z Dealerem uzgadniałem wyposażenie do mojego zetora nie wspomiałem o siedzeniu dla pasażera

i minoł juz rok i tak jak gdzies dalej jechac jako pasażer to jak wyjde z kabiny to mnie du*a boli ze hej

i mam takie pytanie bo mam ciagnik na gwarancji i jezeli bym kupił siedzenie ze serwisu to mógłbym, je sam zamontowac?? czy musi zrobic to serwis??

prosze o odpowiedz i jeszcze jak by ktos znał cene takiego siedzenia to tez by była mile widziana

 

Chyba Ci to mowiłem, siedzenie mi dowieźli i zamontowałem sam bez niczyjej zgody a gwarancja nie przepadła... Ja dałem tez koło 300 chyba. A z tego co wiem to dopiero teraz sie Zetor zorientował i da się rejstrować na 2 pasazerów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zuras    1

A więc tak.... był dzis u mnie gosc z serwisu na przeglądzie i powiedizła ze siedzenie u nich kosztuje 480zł ;):)

Ale jak pojechał serwisnat to tata odrazu za telefon i zadzwonił do Kalisza i tam takie same siedzenie kosztuje 356zł :) ale ze nie mieli teraz na magazynie kazali zadzwnoic w srode i mi wyśla siedzenie(nareszcie mnie du*a nie będzie bolała) i pytałem sie serwisanta co wymieniał u nas oleje ze mozna je samemu zamontowac bo tam wszystkie dziury sa w błotniku wystarczy je tylko przykręcic :):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachles    0

a czy mógł by ktoś wstawić zdięcie takiego siedzonka na AF ?? bo też z tatą zastanawiamy się nad kupnem takiego do naszej forterry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zuras    1

Jak tylko bede posiadłą te siedzenie to napewno wrzuce...tylko to bedzie chyba nie predko bo kazali zadzwnoic w srode(20luty) a jak kupimy to zanim nam je dostarcza to troche czasu upłunie..... ale napewno fotki wstawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas    75
Chyba Ci to mowiłem, siedzenie mi dowieźli i zamontowałem sam bez niczyjej zgody a gwarancja nie przepadła... Ja dałem tez koło 300 chyba. A z tego co wiem to dopiero teraz sie Zetor zorientował i da się rejstrować na 2 pasazerów ;)

ja mam proxe już prawie rok i jest zarejestrowana na dwie osoby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zuras    1
ja mam proxe już prawie rok i jest zarejestrowana na dwie osoby

 

 

 

Ja mam zetora rok i tez mam zarejestrowanego na dwie osoby...

 

A ile może kosztować fotel pneumatyczny do proximy???

Najlepiej jak zadzwonisz do kalisza to oni ci powiedza dokładnie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas    75
A ile może kosztować fotel pneumatyczny do proximy???

coś okolo 2 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zuras    1
coś okolo 2 500

 

 

To do 11441 tez cos koło tego bedzie kosztował......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zuras    1

Dziś właśnie dostałem siedzenie które kosztowało mnie rozem z przesyłką 410zł :P tylko szkoda że nie ma srób do jego montarzu..... :);)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zuras    1

Troszku mie to zdenerwowało ale znalazłem tam jakies w garażu i troche ochłonołem bo ciśnienie to mi nieżle skoczyło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj