Skocz do zawartości
thor1984

Tunel foliowy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Tunel
thor1984    21

Mam trochę kantówek z olszyny 7 cm x 7 cm i chcę ich wykorzystać do zrobienia tunelu. Tylko nie wiem jak lepiej je przytwierdzić do ziemi? Czy wkopać, może kupić kotwy i je wbić w ziemię(tylko to już jest spory koszt bo taka kotwa to 26 zł), trzecia opcja to zrobić coś na wzór legarów i do nich przymocować słupki? Czy w ogóle takie kantówki nie będą za cienkie? Poradźcie coś jeśli macie jakieś doświadczenia z tunelami z drewna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiszOn    0

lepsze są tunele metalowe, można znaleźć w miarę tanie a są wytrzymalsze od drewna

nie zapomnij że tunel też czasami trzeba odkazić i jeśli nie zakonserwujesz dobrze tego drewna to długo nie wytrzyma

mieliśmy drewniany ale był nie praktyczny ( za niski), po ok 6-7 latach już się sypał, dwa lata temu kupiliśmy metalowy i nie wyszło drogo

w starym tunelu przegniło wszystko co miało kontakt z ziemią, więc jeśli będziesz jednak stawiał z drewna to lepiej nie wbijaj w ziemię tylko zainwestuj w kotwy, dłużej wytrzyma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanewas    0

lepsze są tunele metalowe, można znaleźć w miarę tanie a są wytrzymalsze od drewna

nie zapomnij że tunel też czasami trzeba odkazić i jeśli nie zakonserwujesz dobrze tego drewna to długo nie wytrzyma

mieliśmy drewniany ale był nie praktyczny ( za niski), po ok 6-7 latach już się sypał, dwa lata temu kupiliśmy metalowy i nie wyszło drogo

w starym tunelu przegniło wszystko co miało kontakt z ziemią, więc jeśli będziesz jednak stawiał z drewna to lepiej nie wbijaj w ziemię tylko zainwestuj w kotwy, dłużej wytrzyma

 

Co rozumiesz przez w miarę tanie tunele metalowe? Chcę zrobić tunele 30m x 10m x 3m wysokie. Jaki koszt konstrukcji metalowej musiał bym liczyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rozal22    17

Kolega wyżej dobrze Ci podpowiadał...

Taki wymiar tuneli kupisz od 1tys do kilku powiedzmy że 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez fliegl
      Jaki jest kod RAL lub nazwa tego koloru?
       



    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez pawelgruta
      Witam !
       
      Jakie szerokie opony  do przodu C 330 4x4 ?
       
       Mam na sprzedaz most i przekladnie do C 330 M . Most razem z  silownikem skretu.  Dorabiam napedy 4x4 do C 330 . Ładowacze czolowe z rama wzmacniajaca ciagnik udzwig 1 t. .Wykonuje modyfikacje hydrauliki.




    • Przez zyzek
      Mam uszkodzony mechaniczny wskaźnik poziomu łyżki i w wolnym czasie udało mi się zrobić coś takiego:
      https://drive.google.com/file/d/1DV-LpymOYt_LPVW88BWWoJsXOtWNr4kL/view?usp=sharing
       
      Wskaźnik wyświetla poziom łyżki względem ziemi. Oparty jest o żyroskop i mikrokontroler. Obudowa wyświetlacza to obudowa od uniwersalnego czujnika cofania.
      W środku znajduje się kawałek adresowalnej taśmy led RGB WS2812B. Wszystko odpowiednio połączone i zaprogramowane.
      Nie testowałem jeszcze w praktyce, ale jeśli kogoś to zainteresuje, mogę zdać relację i podać więcej szczegółów na temat jego budowy  
    • Przez jendrek
      Witam,
      Znalazłem na Allegro Klimatyzację uniwersalną za przystępną cenę 690 zł,czy ktoś może wie czy było by możliwe zamontowanie takiej klimatyzacji w kabinie Zetora 6341, czy było by z tym dużo przeróbek ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.