Skocz do zawartości
crickmaverick

jaki profil na skrzynię do wywrotki d44?

Polecane posty

kolego ahsarot burty dolno uchylne zamontowalem mnie dlatego ze sa ciezkie itd tylko poprostu zeby ulatwic sobie zycie i zeby sie nie obijaly o kola bo d35 ma na wierzchu. ale to jes moje prywatne zdanie ☺ druga kwestia jest taka ja czesto woze zboze sam i co mam latac na okolo przyczepy by otwoerac zamki i tracic czas? mamy ulatwiac sobie zycie czy robic tak zeby bylo trudniejsze? zamek centralny podjezdzam otwieram kipuje i moge domknac se burte nawet na polu bo nie bedzie o nic walic i nie musze jej dzwigac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

normalnie... przyczepa ma otwieranie normalne albo dolne... wtedy wiadomo otwieram laduje nawozy i zamykam. zazwyczaj jak sie pakuje nawozy i inne to nie ma cisnienia ale jak wozimy ziarka nieraz z 5 km oddalonego pola to czasu potrzeba. ktos powie "dlaczego nie zrobiles okna do sypania do dmuchawy" no nie zrobilem bo kipuje w magazynie i nie ma takiej potrzeby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

stg    21

Myślałem że będzie jakiś filmik z remontu. Tym kompotem pod koniec filmiku to dowaliłeś konkretnie. Na filmiku widać że przyczepa dobrze się sprawuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stg    21

fajne filmiki, czekam na filmik z remontu, zrób trochę dłuższy, nie żałuj ujęć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

srednio to pszenzyto jare bylo plon ok 4t z ha bo sisza byla i przypalilo :( przyczepa swietnie zdala egzamin spokojnie na nia wchodzi 2 i 3/4 zbiornika od bizona. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    1863

dobre filmiki, w szczególności ten pierwszy na przyspieszeniu, nikt nie czeka aż przywlecze się z pola te 10min. tylko wszystko na szybko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    179

Spokojnie wchodzi Ci ok 5,5T pszenicy? Tyle to muszę dobrze dosypać d47 z nakładkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pszszenicy nie wiem czy by weszło tyle ale pszenzyta weszło, zobacz sobie na tym przyspieszonym filmie, tam sa 2 czubate zbiorniki wysypane i jak jechałem to sie rozsypało po przyczepie potem rozgarnelismy na przyczepie i kipował 3 zbiornik i zostało w zbiorniku ponizej druta wiec no dobra tak optymalnie to 2,5 zbiornika bizona weszło na nią :) zez sciemy, teraz zrobie druga taka samą i 5 zbiorników bez mydła na nie wejdzie. ale druga przyczepe bede robił dopiero za 2 lata ( w 2017) bo na przysły rok to modernizacja sie szykuje i trza kupic siewnik i agregat sciernskowy :) aha i jescze opryskiwacz :):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    175

Moja ma wewnątrz 7,2m3 i nie wejdzie więcej zboża jak 5,5T

Edytowano przez asharot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    246

Na D47 bez nakładek wchodzi 4t pszenicy, max 4,2, ale to już nie ma jazdy, jak z jajkiem, żeby się nie usypywało.

A ile może mieścić rozrzutnik 2-osiowy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    32

Super przyczepa na filmie wygląda też wspaniale . Nie mogę się doczekać filmu z remontu tej przyczepy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    179

rozrzutnik dwuosiowy ma pakę ok 3,9x1,75x0,5 m co daje ok 3,4m3 czyli mniej więcej 2,7T pszenicy. Należałoby odjąć jeszcze skosy z burt ale zawsze można dosypać czubek. Dlatego wydaje mi się że max 3 T wejdzie no może 2,7T. U mnie d47b z nakładkami 27cm wchodzi 5,5T, d633 (sztywna 6T) z nakładkami ok 30cm to ok 7T oraz przerobiona d35 na wymiary jak właściciela tematu czyli podłoga 4x2m tylko burty 0,5m plus 25 cm nakładka to do 5T. Oczywiście dotyczy pszenicy. Zbiornik w bizonie ma 2,5m3 więc na taką przyczepę 3,9x2x0,6 wewnątrz nie wejdzie więcej niż 2 pełne zbiorniki no może 2i1/4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    32

I jak moja przyczepa D44 B ? Podoba się wam , ma 2 stronny kiper .

 

Edytowano przez Valtra123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×