crickmaverick

Members
  • Ilość treści

    278
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

104 Excellent

O crickmaverick

  • Ranga
    Zaawansowany

Kontakt

  • ICQ
    0
  • Skype
    lukas.geomar

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

8376 wyświetleń profilu
  1. Panowie czy wiadomo cos wstepnie o cenach skupu? Koszty jednak poszly w gore mamy inflacje centrale nasienne sie nie patyczkuja i sprzedaja mat po 30 zl ktory my defacto produkujemy. Po 15 zl kilo to byla by super cena co wy na to
  2. Witam pryskal ktos lubin przedwschodowo glifosatem ?jakie dawki sie stosuje na ha slyszalem o takim patencie ze okrywa sie folia metr pola i jak tam zacznie wschodzic to wykonuje sie oprysk. Mial ktos takie praktyki?
  3. Uszczelniacz walu silnika albo walka skrzyni. Musisz rozpalawiac
  4. Drzwi nie wadza chodz jest zr9bione na milimetry. Swiatla robocze rozproszone przednie i tylne sa podlaczone pod stare wlaczniki. Swiatla boczne sa zrobione na osobnych wlacznilach. Swiatla skupione zalaczaja sie razem z dlugimi ale misze tez ke przeeobic na osobny wlacznik tak zeby na polu w ogole wylaczyc swiatla mijania
  5. Zamontowane sa w miejsce starych plus dorobilem uchwyty na ramie kabiny i na tych rurkach ograniczajacych
  6. crickmaverick

    Renault 103.54 + wesem

    6 lamp z przodu + 4 z tylu = 32 000 lumenow
  7. crickmaverick

    Renault 155.54 TX

    renault bardzo proste ciagniki skrzynie biegów naprawi kazdy kto umie posługiwac sie kluczem, a jak by sobie nie dał rady to kazdy ogarniety mechanik mu pomoze, to samo ursus tez prosty ciagnik, co do nowych maszyn - one tez sa dobre ale koledzy trzeba czytac instrukcje dbac o czystosc układów lac dobre oleje i tez bedzie pracował dobrze,
  8. dzieki, ale całkiem nie bede jej zwalał tylko chce ja podniesc do gory ok 50 cm zebywyciagnac plecak swobodnie
  9. witam jest jakas filozofia w podnoszeniu kabiny do góry?na co zwrocic uwage od czego zaczac zeby nic nie pourywac bede wdzieczny za jakies info
  10. koło włocławka ale nie kujawy tylko ziemia dobrzynska
  11. działki sa przy lesie, dojazd droga utwardzana obok przebiega droga powiatowa, do wiekszego miasta ( włocławek) 15 km , rzeki nie ma ale jest mały rowek
  12. zyto, owies, kukurydza na ziarno( tam gdzie lepsza gleba) facelia w ploniue głownym raz na jakis czas, i wiadomo jakies poplony, mam dostep do obornika gesiego wiec nawozenie organiczne by było.
  13. witam koledzy, mam takie zapytanie, klient zdecydował sie na sprzedaz, ogołem jest do kupienia 8,8 ha, działki sa raczej proste jedna z małym klinem przedzielone rowem, od lat była tam ekonomiczna uprawa zyto po zycie, 0 wapna a obornik raz na jakis czas i to w małej ilosci, klasa tej gleby miesci sie w przedziale 5-6, kawalek ok 1,4 ha jest 4 b. klient zaspiewał za hektar 20 tys do negocjacji, wiem ze jest troche pod sciana bo bank upomina sie o zwrot kasy i ja bym oscylował zeby mu dac 15-16 tys za ha, i moje pytanie brzmi nastepujaco czy warto dac mu ta kase, jak wywapnuje te ziemie wygnoje i dam dobre nawozenie sadze ze zyta sprzatne tam około 4 moze jak dobry rok 5 ton z ha oczywiscie populacyjnego. co sadzicie wchodzic w ten interes oczywiscie kredyt na 3% bym musiał na to wziac na ok 10 lat zeby nie nadwyrezyc swojego domowego budzetu, za wszytkie rady dziekuje.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj