KIbul

Renault 103.14

Polecane posty

KIbul    0

Witam zakupiłem niedawno renault 103.14 i od jakiegoś czasu zauważyłem ze opona w lewym przednik kole jest od środka bardziej przycięta. Kolo wydaje się ze prosto stoi.Co możne być tego przyczyna, przedni napęd chodzi malina.Nie ma luzów na osi i prawe kolo jest okey ;p opony SA nowe także trochę szkoda,poproszę o pomoc :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Tak. dokładnie to ściera się polowa lewej opony,dokładnie ta polowa od silnika... Dziwne objawy trochę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155

diagonalne czy radialne

zbieżność ustwiona ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Może rozleciało się łożysko na zwrotnicy od spodu. Nie widać tego bez odkręcenia pokrywy, a ma to znaczenie dla zbieżności i pochylenia koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

nie wiem czy zbieznosc ustawiona nie wiem nawet jak sie to robi ;p Opony michelin :P ale chyba Radialne ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

Łożysko sprawdzileś?? No sory jak nie wiesz nawet jakie masz konkretnie opony. Daj foto przodu z dalsza zeby zobaczyć czy zbieżność dobra i foto zwrotnicy. Nikt tu z fusów nie wróży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Ale co do tego maja opony ?? prawe kolo równo się ściera i jest okey a lewe jest starte od środka a od zewnątrz nic. gołym okiem nie widać zęby kolo było pochylone albo coś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155

a to mają że opona diagonalna inaczej się trze

do tego ciśnienie w oponach

jeśli nie sprawdziłeś zbieżności i pochylenia to jak mamy pomóc, tu nie ma wróżek i jasnowidzów


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    7

ale juz   kupiles ciagnik z  takim  kolem  czy to sie u ciebie zaczel dziac ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

daj nam foto na prosto z kołami od przodu bo tak nic nie ocenimy. Nikt tu nie wróży z fusow jak juz pisałem i diagnozy nie postawi na oślep. 

idziesz do lekarza i co ? na początek bada później diagnoza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Taki już kopiłem :D dobra jutro zrobię zdjęcia. koleś mi mówił ze założył nowe opony i tak się lewa lekko ścina. A cisnienie jest identyczne :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Opony radial czy diag? podnies lewarkiem to koło i sprawdz wszelkie luzy ;gora-dół lewo-prawo po sksie itd. od dołu podwarzaj czymś bo troche waży zeby sprawdzic, zmierz odleglosci od obręczy w połowie wysokości koła przed zwrotnicą i za.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Zbieżność ustawisz kręcąc drążkiem z końcówkami który łączy koła (po odkręceniu przeciwnakrętek)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Słuszną propozycję podał Ci @maniek0277:

Opony radial czy diag? podnies lewarkiem to koło i sprawdz wszelkie luzy ;gora-dół lewo-prawo po sksie itd. od dołu podwarzaj czymś bo troche waży zeby sprawdzic, zmierz odleglosci od obręczy w połowie wysokości koła przed zwrotnicą i za.

 

Oczekujesz pomocy a sam nie kiwniesz nawet palcem!!!

Przez tydzień czasu nie sprawdzić jaką masz oponę: radialną, czy diagonalną - wybacz.

Spradź, jakie masz opony?

Unieś koło i sprawdź luzy.

Znajdziesz przyczynę lub ją wykluczysz. Zapewne dolne łożysko zwrotnicy lub końcówka drążka.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

Jedziemy wszyscy zobaczyć jakie opony ma kolega i zobaczymy też zbieżność. Razem damy radę. Chcesz pomocy a sam nie sprawdzisz w czym problem. To nie jest skomplikowane, schyl się i zajrzyj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Sory ale miałem problem z komputerem. a przez telefon to można gówno zrobić  jutro wstawię zdjęcie całego przodu. Chyba ze to aż taki problem to przepraszam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

Nie używaj wulgarnych słów tutaj bo ban poleci. Chcesz pomocy to wysil się bo my nie zgadniemy w czym problem. Weź lewarek, podnieś koło i sprawdź czy sa luzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0
Napisano (edytowany)

Opony są radialne. luzów na kole nie ma :P nie czuć nic również podczas jazdy wszystko wydaje się być okey :P jeszcze tylko sprawdzę czy na drążkach kierowniczych jest dokładnie ustawione :D Sory ze tak późno odp ale mało czasu a  roboty :D

 

 

post-13478-0-09293200-1423325740_thumb.jpg

post-13478-0-36539700-1423325794_thumb.jpg

post-13478-0-08475700-1423325854_thumb.jpg

Edytowano przez KIbul

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49
Napisano (edytowany)

Ja tu nie widzę żadnego problemu.  Masz za duże cisnienie w nich bo aż okągłe. Tak jak widze koła stoją dobrze.

Edytowano przez damianXXL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Ale na zdjęciu może tego nie widać zbyt dobrze ale trochę tak :D zobacz jak wygląda opona lewa od środka ;p w realu to sporo bardziej widać :P prawa jest spoko ;p równo się ściera :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

Tak widze, Co drugi ząb wytarty. Na moje za duże ciśnienie


Podczas jazdy po asfalcie sciaga? Luzy posprawdzaj na końcówkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155

na moje oko to masz tam jakieś 2.5 bar nabite  :o  

upuść do 1.2-1.5

 

luz na drążku nie spowoduje zcierania opony w tak szybkim tępie

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

@izydor6280 kolega w reni ma na 100% duże cisnienie, Tylko duze cisnienie doprowadza oponę do takiego stanu to raz, a dwa słaby ciąg w polu z takim cisnieniem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marecki112
      Witam wszystkich może ktoś wie jak zdemontować kabinę albo chociaż unieść tylna część kabiny są jakieś ukryte śruby czy tylko poduszki przewody i kable ?
    • Przez Ebeebe
      Witam. Pod koniec zeszłego roku zakupiłem właśnie Renault 7514. Podnośnik chodził dobrze, raz na jakiś czas sobie podbił podnośnik do określonej pozycji. Jednak niedawno nagle zaczął puszczać ciśnienie i bardzo szybko podbija do góry, że trzęsie całą kabiną. Być może ktoś wie czym dokładnie jest to spowodowane 
    • Przez misiu1123
      Witam. Temat już przerabiany w renowkach, ale nic nie znalazłem od mojego staruszka. 
      Podnośnik pod obciążeniem się zacina, nie chce opuścić. Dopiero ruszenie dźwignią od hydrauliki spowoduje jego gwałtowne opuszczenie. Gdzie w rozdzielaczu szukać problemu? Mam go na wierzchu  ale nie idzie mi rozebranie go, bo nie wiem w która stronę co ma wyjść, a nie chcę nic tam pokaleczyc. Czy może wiecie, kto regeneruje takie rozdzielacze i jaki to byłby koszt, bo znalazłem nowe rozdzielacze do innych renowek, to cena powaliła mnie na glebę. A może któryś z forumowiczów miałby jakiś schemat podnośnika, oczywiście nie za darmo, bo umarło.  Dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez traktorzystaJakub7211
      Witam. Mam problem z półbiegami w renault Ares 710. Mianowicie ciągnik sam sobie zmienia półbiegi, czasem nie chce przerzucić półbiegu tylko musi się chwilę zastanowić, po czym zmieni na dwa półbiegi w dół lub w góre i po chwili zmieni na zadany pół bieg. Nie raz sam z siebie ni z tąd ni zowąd zmieni półbieg (zbije w dół po chwili wrzuci do góry lub na odwrót) Czym może być to spowodowane? Dodam jeszcze że nie raz fiksuje licznik na przykład jade z prędkością 8km po czym licznik  zaczyna wskazywać różne prędkości, dochodzących nawet do 80km/ha, czujnik prędkości napewno działa dobrze ponieważ nie wyłącza przy tym napędu. O co może chodzić z tym wszystkim? Domyślam się że coś z elektryką ale od czego zacząć? Sterowniki?  instalacja?
    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj