Skocz do zawartości

Ciągniki Renault- Płyny eksploatacyjne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, 22krystianek22 napisał:

Panowie znajomy ma olej fusch utto 15w30 luzem po 9 zł

Pewny jesteś że to jest Fusch ?a nie jakiś najtańszy.Jeśli średnio ok 20 zł kosztuje litr takiego oleju ,to 9 zł nie daje do myślenia?

Opublikowano

Witam posiadaczy ciągników marki Renault, od niedawna dołączyłem do waszego grona. Przeczytałem ostatnie 10 stron tego tematu i sam już nie wiem co zrobić. Maszyna to 133.54. Z olejem doszedłem do wniosku że zaleję go 10w40 pewnie mobilem, ale chciałem wymienić też płyn w układzie hamulcowym, obecnie jest tam jakiś płyn a sam hamulec jest miękki i pomyślałem nad wymianą bo nie wiadomo co tam francuz lał. Mam niedaleko sklep rolmax gdzie mają także serwis nh i gość mi powiedział żeby w żadnym razie nie zalewać go płynem tylko olejem do hamulców, tu na forum zdania są podzielone i sam nie wiem co w końcu mam zalać żeby czegoś nie spierniczyć? Druga sprawa jak będę to wymieniał to po prostu przelać układ czy jakoś go płukać? Ps. czy jest jakiś temat tu na forum żeby zadać ogólne pytania dotyczące obsługi i w ogóle, serii 54?

Opublikowano

Izydor a Ty co masz zalane u siebie? Jeżeli wyciągnę wszystko że zbiorniczka i wyssę wysysaczką z odpowietrznika to w zacisku/cylinderki będzie pusto? potem zalać tym lhmem i odpowietrzyć będzie ok? czy trzeba jakoś specjalnie wciskać tłoczki żeby pozbyć się całości płynu?

Opublikowano
21 godzin temu, Grzechooo napisał:

Izydor a Ty co masz zalane u siebie? Jeżeli wyciągnę wszystko że zbiorniczka i wyssę wysysaczką z odpowietrznika to w zacisku/cylinderki będzie pusto? potem zalać tym lhmem i odpowietrzyć będzie ok? czy trzeba jakoś specjalnie wciskać tłoczki żeby pozbyć się całości płynu?

mam suche hamulce więc zwykły płyn hamulcowy

Opublikowano

Panowie przeczytałem chyba całe forum i nadal nie wiem czy zalać do renault 133.14 do skrzyni olej fusch utto ln czy fusch utto mp. Ten ln jest ciężko dostępny i znalazłem tylko w bańkach po 20 litrów wiec na dolewkę nie ma tez jak kupić w razie w. Ale znalazłem informacje że ten z oznaczeniem mp po rozgrzaniu robi się rzadki ale czy to prawda? Macie zalane skrzynie olejem mp? mogę zalewać nic się nie stanie? rozwieje ktoś moje wątpliwości ?:)

 

Opublikowano

Równie dobrze możesz zalać Total Dynatrans, przecież w tym ciągniku jest najprostsza mechaniczna skrzynia, hamulce są suche więc nie wiem po co tak kombinować koniecznie z Fuchsem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v