Skocz do zawartości

Ciągniki Renault- Płyny eksploatacyjne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Nabyłem właśnie renie 155.54 z 1999 r i muszę wymienić olej w silniku a nie mam pojęcia które filtry są od czego bo znaleźć instrukcję obsługi w jpg to ... brak słów.

Nadmieniam renia całkowicie mechaniczna.

Opublikowano (edytowane)

Czego nie wiesz?

Z przodu z prawej strony przy przednim kole pod pompą masz filtr oleju silnikowego

Nad pompą dwa paliwowe i metalowy zakręcany od hydrauliki. Najniżej przy ramie jest jeszcze jeden od hydrauliki

Edytowane przez DEMONxXx
Opublikowano

Kolego a w tej Reni rewers masz jaki? I jaką skrzynię w niej masz?

Bo to też kwestia ile będzie filtrów. Zresztą popatrz po zdjęciach to zobaczysz ile jest filtrów. W zależności od modelu mogą być 2 3 lub nawet 4 do samej hydrauliki. A reszta to już jak kolega wyżej pisał.

Opublikowano

Tak. Całkowicie mechaniczna. Nawet sterowanie podnośnikiem, bez żadnych magicznych guzików.

Do silnika olej Fuchs 10w40 ale jaki? Bo jest ich wiele.

titan, stou, ...?????

Opublikowano
Dnia 25.11.2018 o 13:24, izydor6280 napisał:

odpalanie ze zwiększoną dawką, bardzo pomocne w mroźne poranki

Jak to działa i tego używać.

Przytrzymać i odpalać kluczykiem?

Opublikowano

pamięć zawodna, bo coś mi świta że jest również podłączony pod rozrusznik, jeśli nie to normalnie przekręcasz kluczyk i podczas odpalanie wciskasz

tu masz zawór od zwiększonej dawki, więc jeśli będzie odłączony to niewiele pomoże ;)

Znalezione obrazy dla zapytania przycisk start 155.54

Opublikowano

Dziękuję. izydor6280

Paliwo z dolnego baku leci do pompy paliwowej opadowo czy jest tam jakaś pompka.

Pytam bo jak teraz stoi to zrobiła się plama i gdy zerknąłem to przy ramie lewego koła od środka jest zainstalowany mały filtr paliwa i jakby pompka?

Słabo widać i zresztą mróz to jakoś człowiek ma mało chęci żeby coś pogrzebać.

Opublikowano

Witam. Mam pytanie. Ciągnik Reno 110.14 87r. Aktualnie mam zalany silnik mobil 10w40 tylko nie wiem dokładnie co to za mobil, biorę go od chłopaków z warsztatu samochodów ciężarowych prosto z beczki po 13zl/l, zbliża mi się wymiana olejowa i tu moje pytanie wlać znowu mobila czy może zakupić shell rimual 10w40 a może jakiś inny. Dodam że ciągnik pracuje na 40h jako główny do orki siewu prasowania transportu jest sporo wykorzystywany. W zimę jest odpala y i używany minimum 2 razy w miesiącu do transportu. 

Opublikowano

Witam. Zamierzam wymienić olej w renault 155.54:

Przystawka odbioru mocy, przód 0,8 litrów

Mechanizm różnicowy, przód (4x4) 4,2 litrów

Zwolnice, przód (4x4) 1,4 litrów

Most pędny/układ hydrauliczny 16/16 58 litrów

wymieniłem wszystko jak nie to poprawcie.

I mam problem z korkami spustowymi a przede wszystkim wlewu oraz z układem kierowniczym co gdzie i jak można z niego spuścić olej czy jest nie spuszczalny.

 

Opublikowano

https://m.hifi-filter.com/pl/search/renault-agri/210497-renault-agri-ares-556-rx-rz.html

Mati2812820 napisał:

Zna ktoś numery filtrów hydraulicznych do aresa 556?

Ja często z tej strony korzystałem i zawsze pasowały :)

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

kar0711

Przystawka odbioru mocy, przód 0,8 litrów- to jest przedni WOM nie wiem czy posiadasz

Korek wlewu oleju do skrzyni jest z tyłu pod wyjściami hydraulicznymi 

Olej do wspomagania brany jest ze skrzyni 

Korki w przednim moscie powinieneś znaleźć

Korek oleju przekładniowego jeden jest w tylnym moście i po jednym w obudowie hamulców Jest jeszcze w skrzyni pośredniej jedna śrubka na wylot na rogu prostokątnego dekla ale nie pamietam dokladnie która to możesz zostawic tam zleci tylko okolo litra jezeli spuscisz z mostu

Edytowane przez DEMONxXx
Opublikowano (edytowane)

Witam, mam pytanie czy uchwyt na obciążniki z przodu jest taki sam w 6 cylindrów jak w 4? Chodzi o serie 14/54

Edytowane przez rispekt
Dopiska
Opublikowano (edytowane)

Kupiłem niedawno renault 110 54  wersja mechaniczna  sprowadzony z francji    jaki olej należało by dolać do skrzyni w razie konieczności  stouu czy utto  olej miał być wymieniony był spuszczony w całości bo wymieniany był simering  na przystawce napędu  , ale mechanik wymienił filtry które były jak nowe i powiedział że olej jest bardzo ładny i nie ma potrzeby wymiany  filtry były  firmy class   wygląda na to że ciągnik był serwisowany . Do  mechanika raczej mam zaufanie robi dużo zachodnich ciągników czy jak doleję  fuscha  UTTO  10w 30 to będzie ok.

Edytowane przez krzeniek
Opublikowano
Dnia 30.12.2018 o 12:08, DEMONxXx napisał:

 

Jakiej wydajności jest montowany orbitrol w Renault 155.54, układ na 2-wa siłowniki.

I w jaki sposób sprawdza się sprawność orbitrola. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v