Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pod M6 dajesz grubym przewodem "+" od akumulatora zaś na wsuwkę dajesz żarówkę 2W lub 4W  jeden styk żarówki podłączasz do wsuwki zaś drugi do zacisku gdzie "+" pojawia się po włączeniu stacyjki.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No i trzeba zmienić wentylator, bo na tym nie będzie chłodzenia.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

A 125 w CC 700 obraca się w drugą stronę. Dlatego nie będzie chłodzenia przy montażu w C-330.

Edytowane przez Elektrotechnik
Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów :) 

 

Przepraszam jeżeli temat juz był i zaśmiecam forum ale sprawa PILNA :( :( 

 

Mój problem polega na podłączeniu alternatora zamiast prądnicy by uzyskać ( ładowanie ) jest to URSUS C330 i ktos zamontował zamiast prądnicy alternator ale co najlepsze nie wiadomo co to za alternator :( zero jakich kolwiek oznaczeni typy B+ i inne prosił bym bardzo o pomoc jak go podłaczyc.

 

DZIĘKUJE Z GÓRY ZA WSZELKIE INFORMACJE 

 

Poniżej dodaje zdjęcie zaznaczyłem na zdjęciu druga śrubkę i miejsce gdzie znajdują sie dwa piny na wsuwkę 

post-208614-0-60032000-1483475166.jpg

post-208614-0-45352000-1483475174.jpg

Opublikowano (edytowane)

Napisałeś najdłuższe zdanie. Jeśli chcesz szybką odpowiedz to stawiaj znaki interpunkcyjne, bo nikt nie zamierza sie domyslać co napisałeś

Druga sruba masa.
Wejscie na wsuwkę-kontrolka, musi być sprawna
B+ na moje oko masz zacienki przewod(czerwony) jeszcze. Zamiast do stacyjki, do rozrusznika bezposrenio

Edytowane przez zetores
Opublikowano

Przewód czerwony -bezpośrednio do rozrusznika,najlepiej o przekroju 6mm kwadratowych.Kontrolka podłączona bezpośrednio do stacyjki i do alternatora.Ważne aby akumulatory miały podłączenie (-) na masę.Jednym z przewodów po prądnicy można zmasować alternator. Niektóre alternatory miały dodatkowe wyjście na obrotomierz.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A druga wsuwka do czego służy w takim razie ? Jeżeli jedna kontrolka to druga do czego będzie ?.

Czy to jest jakiś bardzo wielki problem przerastający możliwości średnio rozgarniętego faceta żeby zdjąć osłonę i zobaczyć gdzie co ma być podłączone?

Opublikowano

Rok temu zamontowałem alternator, jestem bardzo zadowolony. W tej chwili robię małą modyfikację zegarów i kontrolek i tak się zastanawiam co będzie, jeśli kontrolkę ładowania zmienię z normalnej żarówkowej na ledową. Alternator się wzbudzi czy raczej nie?

Opublikowano

Można wpiąć rezystor, ale po co? Nie lepiej tą jedną żarówkę zostawić w spokoju tym bardziej jeśli chcesz i tak ją ewentualnie zamontować gdzieś pod pulpitem?

Opublikowano

Czym większy prąd wzbudzenia tym szybciej się wzbudzi czyli zacznie ładować. Na dobrą sprawę można w ogóle nie montować żarówki, kwestia tylko tego czy starczy Ci obrotów do jego wzbudzenia.

Opublikowano

Czym większy prąd wzbudzenia tym szybciej się wzbudzi czyli zacznie ładować. Na dobrą sprawę można w ogóle nie montować żarówki, kwestia tylko tego czy starczy Ci obrotów do jego wzbudzenia.

 

Dzięki za wyjaśnienie. Oryginalna kontrolka ma 2W, różnica niewielka. Sprawdzę jak się będzie zachowywać przy 1.2W, jeśli będzie jakiś problem to wrócę do 2W, na szczęście taka oprawka też się zmieści w moje kontrolki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v