Zaloguj się, aby obserwować  
grzespu

MF 235. przeróbka filtra powietrza

Polecane posty

grzespu    0

Witam

Posiadam MF 235 z 81 roku. Numer silnika: 152UA. Posiada on suchy filter powietrzny, wie ktos moze jak fatwo przerobic na mokry filter, gdzie można by go zamocować i czy dużo roboty byloby przy tym, może ktoś bawił sie juz z tym.

DZieki za wszystkie odpowiedzi. POZDRAWIAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elew    0

Proponuję abyś nie rezygnował z suchego filtru a dodał filtr mokry w konfiguracji mokry następnie suchy.

Nawet najmniejszy powinien zapewnić odpowiedni przepływ powietrza dla 235.

Podłączenie zależy od wejścia filtru suchego.

Popytaj w sklepach z częściami do ciągników .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzespu    0
Chyba silnik AD3.152UR. A czemu zamierzasz przerobić?

Co do typu silnika to wydaje mi sie ze tam jest wybite AD3.152UA, ale nie wiem czy takie typy wogole istnieją, wiem ze jest tak jak piszesz AD3.152UR, ale to w MF 255, a moj jest 235 (ostatnio go zakupilem), czy moze byc to ten mocniejszy silnik ???, a co do filtra to byla przykra z nim przygoda, w sumie mechanik zawalil, bo wymieniane byly tuleje tloki i pierscienie i zle zalozył ten filter. Ten filter jest taki podwojny i przy ta gumka co idzie od srodka opadła jak zakładał i nic nie czyścił, po roku caly remont trafilo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elew    0

No cóż ten typ tak ma.

Wystarczy jeden dzień pracy np. wykopki z pękniętym przewodem od filtru i tuleje, tłoki do wymiany.

Co do typu silnika. Jest jeden trzycylindrowy perkins taki sam w 235, 255, MF, 3P i podobnych.

Moc silnika jest ta sama, a moc ciągnika zależy od skrzyni, mostu, zwolnic.

235 ma 38km bo nie ma zwolnic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257
No cóż ten typ tak ma.

Wystarczy jeden dzień pracy np. wykopki z pękniętym przewodem od filtru i tuleje, tłoki do wymiany.

Co do typu silnika. Jest jeden trzycylindrowy perkins taki sam w 235, 255, MF, 3P i podobnych.

Moc silnika jest ta sama, a moc ciągnika zależy od skrzyni, mostu, zwolnic.

235 ma 38km bo nie ma zwolnic.

Dość dziwna teoria. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson235    0
No cóż ten typ tak ma.

Wystarczy jeden dzień pracy np. wykopki z pękniętym przewodem od filtru i tuleje, tłoki do wymiany.

Co do typu silnika. Jest jeden trzycylindrowy perkins taki sam w 235, 255, MF, 3P i podobnych.

Moc silnika jest ta sama, a moc ciągnika zależy od skrzyni, mostu, zwolnic.

235 ma 38km bo nie ma zwolnic.

 

 

tu macie link o tych silnikach http://www.agrofoto.pl/forum/Silniki-ursus-t6481.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
No cóż ten typ tak ma.

Wystarczy jeden dzień pracy np. wykopki z pękniętym przewodem od filtru i tuleje, tłoki do wymiany.

W każdym silniku będa takie skutki jeżeli powietrze zasysane do cylindrów nie będzie filtrowane z kurzu, drobin piasku, itp. - coś jakby zamknąć kota w emaliowanym garnku i postawić go na palnik B)

 

Moc silnika jest ta sama, a moc ciągnika zależy od skrzyni, mostu, zwolnic.

235 ma 38km bo nie ma zwolnic.

B)

 

W tym rzecz że maksymalna moc podawana w instrukcji czy innych źrodłach jest mierzona na silniku, a różnica wynika z innych nastawów pompy wtryskowej.

 

Moc ciągnika na kołach będzie nieco mniejsza od tej na silniku ze względu na jej straty spowodowane oporami przekładni (bo żeby tym kręcić nawet na pusto potrzeba jakiejś siły/mocy i właśnie ona jest tracona na drodze silnik-koła) więc w pewnym stopniu skrzynia i most mają wpływ na moc ciągnika na kołach. Jednak brak zwolnic nie ma tu praktycznie nic do rzeczy. Niezależnie od przełożenia skrzyni czy mostu moc jest taka sama, zmienia sie tylko prędkość obrotowa kół a tym samym moment obrotowy na nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Ja jestem w posiadaniu katalogów części do mf 235 i 255, to na tych tablicach, gdzie są narysowane tabliczki w mf 235 jest napisane: "typ silnika- AD3.152' zaś w mf 255 widnieje napis: 'typ silnika- AD3.152UR" więc to musi być jakaś różnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

ja już dawno zrezygnowałem z używania skanera:P Wolę pykać fotki cyfrówką

Pomyśl nad tym, duża liczba użytkowników szuka tej pozycji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj