Zaloguj się, aby obserwować  
PaweBokiniec

rozidzielacz od t25

Polecane posty

witam mam w c-360 podpięty rozidzielacz do tura od t25 rozidzielacz jest dwu sekcyjny a mysilałem o krokodylu czy jakoś się da połączyc dwa rozidzielacze od t25 żeby były 4 sekcje prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

W ten sposób jak pisze kolega wyżej nie będzie to śmigało, bo rozdzielacz ma wolny spływ oleju w momencie gdy nie używasz żadnej sekcji i olej popłynie tam gdzie będzie miał lżej. Jedynie połączenie szeregowe załatwi sprawę, o ile można ten rozdzielacz podłączyć szeregowo. Ja myślę że da się, tylko musi być szczelne i mocne połączenie pomiędzy rozdzielaczami. Powrót normalnie z ostatniego rozdzielacza do zbiornika oleju.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

Niestety tych rozdzielaczy nie można łączyć szeregowo. Zamknięcie sekcji na drugim rozdzielaczu powoduje wzrost ciśnienia w pierwszym, co za tym idzie zamkniecie zaworu przelewowego i przy braku otwarcia sekcji, wtym pierwszym jest blokowane ciśnienie, doprowadza to do obciążenia i rozerwania pompy. Łączenie tych rozdzielaczy tylko równoległe i wyłącznie przez dzielnik strumienia, nie ma innej możliwości. Przy turze to rozwiązanie jednak jest mało ekonomiczne bo zmniejsza przepływ/wydajność o połowę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hej mam problem z t 25  przemieniłem sekcje od kipra na podnośnik w rozdzielaczu podnosił ładnie a potem postał dzien i chce podnieśc siewnik i odbija mi cały czas wajche od podnoszenia dlaczego ? pomocy bo w pole nie moge wyjechac bo trzymac musze i bardzo słabo podnosi ? czego moze byc przyczyna ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Prawdopodobnie masz zatkany dlawik przy silowniku, ten na prawym wejsciu przewodu.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj