Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

he... ten zaczep co mam to rama jest od 55 - tki a ten chwytak który w niego się wsuwa jest zrobiony z belki od podnośnika , na pół przecięta i pospawana

Edytowane przez Piotrek14
Opublikowano (edytowane)

no tak ale , pod tylnim mostem jest też mocowanie , i to mocowanie jest od tego nowego zaczepu , więc musiałbym wymienić tamto mocowanie , to kosztuje z 80zł + 115 zł , to ja już wole iść do znajomego tokarza i niech mi dorobi z blachy np 30 mm taki zaczep aby pasował pod most jaki i pod ten wieszak

 

to jest ten zaczep co mam obecnie http://imageshack.us/photo/my-images/715/dsc00017xc.jpg/ tylko że teraz mam w nim powiększone otwory na zaczep

Edytowane przez Piotrek14
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Zaraz mówiłem że to zaczep 55-tki :lol: dokup do niego sam hak i będzie ok. tylko nie wiem czy takie w sklepach jeszcze są czy nie a zresztą handlujący częściami takie mają. O są, ja mówiłem że są lepsze ale oryginalne, tokarz Ci takiego mocnego nie zrobi - dobrze obciążysz i pęknie jak marchew jeszcze narobi problemu oby nie na publicznej drodze, RADZĘ KUP ORYGINALNY

Edytowane przez MAT912
Gość Profil usunięty
Opublikowano

A niby o czym ja pisałem w #19

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nooooooooo Witam, Witam :D To jest hak 355 oj mocnyyyyyyyy :lol: 40-tka miała też dobry tylko on był prosty nie wyginany.

Opublikowano

No raczej nie. On nie pasował do czterdziestki. Żeby go założyć musiałem go skrócić jakieś 5 cm bo nie zgrywała się dziura z przodu pod skrzynią z tą na belkę i zredukować otwór na bolec pod skrzynią bo w zaczepie był większy. Ogólnie jest jakieś 30% grubszy od oryginalnego.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Masz rację ale nie do końca, 355 miały też korpus pośredni przez co musiał być zaczep dłuższy w 40 -tce też miałem taki zaczep z wspornikiem 55-tki tylko tak jak mówisz hak miał wywiercony drugi otwór bliżej. No mam taki w 60-tce :D

Opublikowano (edytowane)

Też o tym myślałem. Tyle że ten hak buchnął dziadek z kółka jak tam robił w czasach gdy nie było 60-ki tylko 40-ki i 28. Do tego zbyt duży otwór na bolec pod skrzynią. Nie wiem co miała pierwsza 80-ka. W każdym razie ten jest nie do zajechania w 60-ce. Przeżyje wszystko. :)

 

 

 

 

A jeszcze jedno. On ma koniec przegięty w dół. Nie przeszkadzało to zbytnio w robocie ale możliwe że zaczep pochodzi z ciągnika który ma wysoko skrzynię nad ziemią stąd ten kształt.

 

 

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Mam ursus 360 kiedys tymi dziurami na zdj tylko czasmi olej sie przedostał jak zahamowąlem a teraz juz kika dni jak sie zahamuje to odrazu poleci tyle ze kaluza jest nie wiem co moze byc tego przyczyna mysle ze mi pomozecie a dodam ze olej ubywa z mostu.

licze na wasza pomoc z góry dzieki pozdrawiam

zdjcie1251lmklg.jpg

Opublikowano

Dokładnie. Wymien od razu wszystkie uszczelnienia w tym miejscu. Uszczelniacz w pokrywce na moście i uszczelka papierowa pod nią, drugi w zwolnicy, orink w bębnie i zębata uszcelka gumowa na wieloklinie. Przejrzyj hamulce jak kiepskie to zrób na jakiś czas będziesz miał spokój.

Opublikowano

Umnie to samo w dodatku cieknie tylko z prawej strony w moscie a hamulec mam też tylko na prawe koło puki co jak sie mocno przechyli przud do dołu to wtedy wylatuje ale narazie nie mam zamiaru tego robić doleje z 3litry oleju na tydzień bardzo obszernych prac a tak jak stoji i jezdzi po równym to jest ok

Opublikowano

hamulce biora dobrze na dwa koła tylko olej mocno ucieka i trzeba robic jak skoncze w polu... tak myslelme ze uszczelniacz poszedł zrobie odrazu dwie strony jak bedzie rozbierany .. hamulce robilem z 5 lat temu jak narzie zyleta wiec nie trzeba ruszac najwyzej wytrzec szczeki jak beda w oleju ale nie powinne byc bo hamują dobrze

Opublikowano

A słuchajcie.Jak chcę zdjąć prawą zwolnicę to muszę przed wyjmowaniem tam coś odczepiać od hamulców i od blokady?Bo chcę zdjąć bo blokady mnie mam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez kwiat82cch
      Witam. Mam pytanie. Otóż tak, posiadam problem przy moim fohn deere 3140, wyciek jest pod tylnym mostem, olej kąpię z rurki na zdjęciu i pytanie brzmi, jak uszczelnic ta rurkę, co trzeba wykręcić... 


    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v