Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
gelo400

Lamborghini r3 105 czy New Holland t5060

Polecane posty

gelo400    30

Tam w specyfikacji mam wpisane wersja D. jeszcze taka sprawa ze lambo jest od reki a na nh trzeba czekac;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

qazi    58

Przecież NH t5060 już chyba nie produkują, zastąpiła go seria T5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo400    30

nie produkuja ale jeszcze adler agro w bialysmtoku bedzie mial dorobionych na zamowienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58

raczej nie dorobionych tylko na placach jeszcze pewnie są ze starszych roczników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    12

nie produkuja ale jeszcze adler agro w bialysmtoku bedzie mial dorobionych na zamowienie

 

Ile teraz chcą za t5060?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo400    30

185 brutto do negocjacji w bdb wyposarzeniu i wlasnie ze dorobionych na taki warunek ze wszystkie maja byc zarejestrowane do konca 2014r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nojsze    44

Polecam sprzęt ze stajni Deutz Lambo z NH daj sobie spokój i tak.

 

1.Silnik o jak największej mocy

2.Wyposażenie DT - wzmocnione masz inny most , mocny podnośnik, opony koniecznie 420 przód 520 tył nie wiem czy rewers chcesz mechaniczny cze elektro-hydrauliczny jak nie planujesz jednostki do ładowacza to mechanika wystarcza.

3. Żadnych podstaw gdyż nawet nie masz CBM-ów i ogólnie kicha. Pamiętaj trzy pary wyjść hydraulicznych.

 

4.Przód jest za lekki i nawet te obciązniki w standardzie są za słabe.

 

5. Jako Solidnego Dealera polecam Fino lub Rolsad w Rolsadzie możesz zamówić większe obciązniki po 40kg szt., i wtedy z gruberem 2,6 S śmigasz.

 

6. Na cięzszej ziemi tylko obrotówka 3 skiby u mnie w 4x40 na resorze Tur Unia G. ciągnik się męczy a ja razem z nim.

 

Wiem że wszystko zależy od kasy ale tu nie można oszczędzać gdyż to sprzęt na lata.

 

7.Zbiornik paliwa ma 120l a nie 160 w orce na IIIb na 10 godz max w gruberze w suszę na 7,5 godz i nie słuchaj że pali 7 litrów 9 z pustą przyczepą w transporcie przy 35km/h

 

8.Jestem właścicielem takiego 100DT fakt zielony ale stajnia ta sama.

 

Ważne siedzenie pneumatyczne i wtedy czujesz że masz komfort.

Ciągnik bardzo krótki o rzuca jak diabli mało flaki z człowieka nie wylecą.

 

Jakby co służę pomocą.

 

A NH jak to mówią koledzy z Fendta- dobry jest na obciążnik - nie jest to zła firma ale do stajni Deutz-Lambo jeszcze trochę mu brakuje .

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58

hehe dobre

silnik

NH 4.5l 105KM, 425Nm przy 1300 (zapas 31%)

DF 4.0l 102KM, 376Nm przy 1600 (zapas 21%)

Skrzynia

NH 24x24 2 biegi pod obciążeniem rewers EH, 11 beiegów w zakresie 4-12km/h

DF 40x40 2 biegi pod obciążeniem, z biegami pełzającymi, ok 15 biegów w zakresie 4-12km/h

Hydraulika

NH 61 (80l z kompensacją) udzwig 5740

DF 56l udzwig 5100 opcja 6200

Zwrotność

NH rozstaw osi 2350mm kąt skrętu 60 stopni

DF rozstaw osi 2380mm kąt skrętu 55 stopni

WOM

NH 540 540 e 1000

df 540 540e 1000 1000e

także ciągniki bardzo zbliżone parametrami

 

a co do "kolegów z Fendta" to jak wytoczą jakies lepsze argumenty poza tym że fendt jest najlepszy bo to fendt to można znimi wówczas rozmawiać a takie teksty to mogą sobie miedzy bajki włożyć( choć pewnie trochę prawdy w tym jest bo do fendt obciążnik pewnie mało mniej kosztuje jak ciągnik NH)

 

a co do tego że nh brakuje jeszcze do df to bym dyskutował bo df od nh wcale lepszy nie jest czy to w paramertach czy w jakości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

nojsze

 

no faktycznie brak siedzenia pneumatyczne ci zaszkodziło i połowę podpunktów nie wiadomo do czego przyłożyć

podpunkt 3 /4 którego się tyczy

w 5 solidność dilera wywnioskowałeś po dołożonych obciążnikach

w 6 na czym nie można oszczędzać

w 8 zielony to raczej każdy wie ale do czego ta stajnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kony88
      Witam mam pytanie ;] Mam zamiar kupic kombajn New Holland sprowadzony z Francji wszystko jest ok rok 1985 , kabina z klimatyzacja, sieczkarnia do słomy rura wysowana hydraulicznie , ale jest mały problem widac ze kombajn kosił kukurydze byl on do tego przystosowany ponieważ nie ma szczelin miedzy cepami no i widac jeszcze ziarna kukurydzy a słyszalem ze kombajn ktory kosil kukurydze jest z lekka zajechany... czy to prawda? prosze o wasze opinnie ;] pozdrawiam
    • Przez Konrad2277
      Witam
      Czy ktoś może mi pomóc z wyborem silnika??
      postanowilem zakupić NH 1530 tylko nie wiem z jakim silnikiem
      Czy deutz będzie się mocno grzał??
      Jakie spalanie??
      Prosze o niezamykanie tematu bo mało kto na stare tematy wchodzi a dobór jest dla mnie bardzo ważny
      Prosze o szybkie odpowiedzi
      Z góry dzięki
    • Przez pawel2793
      5 lat temu kupiliśmy New Holland Claysona S - 1550 i zaraz dokupiliśmy sieczkarnię z 1545 chyba. Wszystko ładnie pięknie działa ale jest jeden problem...podczas koszenia z sieczkarnią czy bez duu.. tzn tył mu się boja na boki...co może być przyczyną...wszystkie noże są w sieczkarni i nie ma bicia a jednak tak buja że wsporniki i śruby popękały...nawet już boki blachy z obu stron pękły...jeśli tego nie naprawie to w te żniwa cały tył mi spadnie....
      Co może być przyczyną?
    • Przez Globus
      Witam! Mam problem z moim NH 1550 otóż chodzi mi o wariator na zimnym oleju chodzi siłownik elegancko, a gdy się trochę nagrzeje olej to lipa ni w te ni we wte Za odp z góry dzięki
    • Przez sumek666
      Cześć . 
      Szukam nowego ciągnika w okolicach 100KM. Ma to być główny ciągnik do wszystkiego. Orka, siew, opryskiwacz, nawożenie i transport. W przyszłości może i ładowacz czołowy . Nie prowadzę produkcji zwierzęcej . 
      New Holland miażdży pozostałe 2 typy ceną.  Tu powstaje pytanie czy warto dopłacać 30-40 tyś do Claasa lub Masseya? Może macie jakieś inne propozycje? 
      Pozdrawiam
      Sumek 
×