Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Mf255fan

montaż hamulców zetor 4320

Polecane posty

Mf255fan    6

Witam

Ostatnio kupiłem zetora z Anglii, więc bez hamulców pneumatycznch.Sprężarke i butle mam , czego mi jeszcze brakuje? Dodam że jeśli się da to najchętniej chciałbym hamulce 2 obwodowe ( kwestia kosztów)

Prosiłbym o linki z aukcjami takich części aby móc porównać ceny.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
[[Template sdtools/front/topic/agrogrosik does not exist. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] [[Template sdtools/front/topic/advertpost does not exist. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
oaxis3333    34

masz w nim hamulce hydrauliczne ?

 

jeśli używasz hamulców tylko do przyczp to zmień przy przyczepach przewód i siłowniki koszt ok 300 zł /sztuke ;)

 

zamiana trwa chwile stare wymontowywujesz i na ich miejsce wstawiasz hydrauliczne :)


Jesli pomogłem , okarz to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
[[Template sdtools/front/topic/agrofakt does not exist. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Mf255fan    6

dobra nie mam hamulcy hydraulicznych tak więc chce mieć pneumatyczne. Co myślicie aby jako zawór sterujący dać elektro zawór podpięty pod stop? Byłby to układ dwuobwodowy czyli jeden wąż prosto ze zbiornika na wyjście a drugi przez elektrozawór do drugiego wyjścia. Tylko czy jest w tym sposobie możliwość płynnego hamowania a nie tylko hamuj-nie hamuj? Jaki elektrozawór musiałbym do tego zastosować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
[[Template sdtools/front/topic/advertpost does not exist. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
DAREK    22

nie sądze żeby w prosty i tani sposób dało by się to rozwiązać przy pomocy elektrozaworu

Zapewne masz w nim wyrównywacz ciśnienia hamulców ( aluminiowy ) ale zaślepiony korkiem . Można dołożyć do niego sterowanie zaworem powietrza ,który też musiałbyś dokupić i to pewnie wyjdzie najtaniej.

Edytowano przez DAREK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
[[Template sdtools/front/topic/advertpost does not exist. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Mf255fan    6

ale jaki użyć zawór sterujący? Teraz już też wiem że oryginalnie steruje właśnie ten wyrównywacz. Ale kusi mnie pneumatyka dwuobwdowa z racji płynnego hamowania tylko czy to jest możliwe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomi382
      j/w koledzy czy mieliście problem z odpaleniem silnika?
      Rozrusznik na krótko pali a na starter cisza. Więc:
      1. Czy odpowiada za to bezpiecznik?
      2. Czy to jest związane ze sprzęgłem ( ew czujnik )
      3. Czy można starter wykluczyć?
    • Przez marerek
      Witam Mam pytanie czy by w jakiś sposób szło zwiększyć momentobrotawy w zetorku 5320 do zbliżonego 7211 bo 5320 w porównaniu do 7211 to straszny muł i nie da się nim jechać np z dwoma przyczepami pod górę bo stęka i trzeba redukować do 3 a 7211 gdy jechałem z tym samym ładunkiem nie trzeba było redukować czy jest jakieś wyjście żeby zwiększyć uciąg
    • Przez MichalM1
      Witam. Chciałbym się pozbyć systemu EGR (bo chyba taki był montowany w moim Zetorze). Jestem laikiem jeżeli chodzi o silnik, dlatego moje pytanie. Czy przewód/ rura łącząca, wskazana na zdjęciu zamieszczonym poniżej, odpowiada za EGR? Czy ktoś już ją zaślepiał i czy nie spowodowało to wzrostu temperatury silnika? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
       
      http://docs.google.c...dit?usp=sharing - link do zdjęcia
      http://imageshack.us...s/547/r7xl.png/
    • Przez Piotr0509
      Witam!
      Mam zetora 3320, robiłem kapitalny remont silnika oraz remont pompy paliwowej. Pompiarz chyba źle ustawił mi ją, ponieważ zwiększył dawkę paliwa. Zauważyłem to po większym spalaniu i przy dużym obciażeniu pokazujący sie czarny dym, przy rozruchu znów, słychać twarde dzwonienie silnika. Tak jakby był za wczesny zapłon. Czy może ktoś zna parametry ustawiania pompy paliwowej? Pompiarze ustawiają wszystko na jedno kopyto. Czekam na odpowiedź, pozdrawiam.
    • Przez arofarmer
      Cześć
      Mam mały problem z nowym siedzeniem pneumatycznym w Zetorze 5320. Otóż w siedzeniu jest zamontowana pompka i jest podłączona do akumulatora i wszystko działa ok ale po ok 1 min od zejścia z siedzenia powietrze uchodzi z cylindra a pod obciążeniem wszystko działa jak należy.
      Może ktoś pomóc?
      Z góry dziękuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.