Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
radek151    1

Witam. Jako, że zamierzam w niedługim czasie zakupić takiego Zetorka chciałbym prosić użytkowników tego modelu o opinie na jego temat. Jak się sprawuje, awaryjność, itp. Z góry dziękuję :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

mati za 2500 biore do swojego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
keis71    19

Witam.Użytkuje jakiś czas taką forterrkę ,ogólnie wrażenie pozytywne choć można by się doczepić do paru rzeczy.Gdy jest zimna to ciężko wbić biegi ,ale po minucie pracy jest ok.Wszystko zależy od oczekiwań użytkownika,za takie pieniądze nie kupi sie innego ciągnika w tym samym wyposażeniu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek21    4

u mnie w mieszanej robocie wyszła 8,7 l/mth (transport + pług)

moje wrażenia to... hm... no cóż - tak jak kolega wyżej napisał nic lepszego za te pieniądze sie nie kupi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

do wszystkich kupujących nowy ciągnik - nie kupujcie pełnego obciążenia na przód. Dobrze negocjując i dokładając 3 tyś można kupić przedni TUZ. Mi proponowali 750 kg złomu w formie obciążników za 4500zł a TUZa kupiłem za 7500zł. Obciążnik w postaci zalanej betonem beczki zrobiłem po kosztach 2 worków cementu. Druga sprawa - z pełnym obciążeniem pracujemy kilka-kilkanaście dni w roku a pozostałe dni odczepiamy ciężar i nie obciążamy osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1972    126

O ile TUZ będzie używany do czegoś jeszcze to tak......bo czy warto dopłacać 3 tys za zdjęcie obciążników które mężczyźnie zajmuje 5 minut i robi się to dwa razy w roku ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwymirek    2

zgadzam się z kolegą i uważam że tuz to dobre rozwiązanie a nie koniecznie dwa razy do roku się je zdejmuje. np. lato żniwa wozisz zboże obciążnik nie potrzebny zostawiasz w garażu. prasujesz gruberujesz już trzeba by założyć. jedziesz dalej prasować nie musisz go mieć. i generalnie można go nawet kilkanaście razy w roku zakładać a pełne obciążenie to 700Kg więc przy lekkich pracach po co ciągać niepotrzebnie 700kg? wzrasta spalanie zużycie opon itp. kolega ZORAK ma w 100% racje ja też teraz tak zrobiłem i była to dobra decyzja. pozdrawiam.

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1972    126

No dobra, trzy razy w roku :) wiosną do agregatu uprawowo-siewnego i siewu jarych, jesienią pług i siew ozimin i na koniec do orki zimowej. Używam talerzówki kompaktowej na ścierniska i do niej obciążniki zbędne ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo44    10

Ale jak siejesz poplony to zakładasz talerzówkę albo jakiś wał na przód i gniecie z tyłu pług obracalny i ładnie kryje, a tak to odstają te chochoły z ziemi <_< zawsze masz jakieś rozwiązanie z przednim tuz-em, jak nie masz ładowacza czołowego, to dorabiasz sobie jakąś skrzynkę i możesz zabrać jakieś zboże do siewu albo też u mnie wożą pustą i jak się trafi kamień na polu to wrzucają (fakt że w tedy nie masz obciążenia z przodu :unsure: ) czy jakiś wały co są doczepiane do pługa a trzeba je przewieź na pole i poco jechać dwoma traktorami, ale tak czy inaczej kilka tysi, a jak głowa dobra to i rozwiązania i uleprzenia się trawią ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1972    126

Dlatego wcześniej pisałem:

O ile TUZ będzie używany do czegoś jeszcze to tak......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AdeXZet    154

Pragnę także zauważyć że tuz waży pół tego co obciążniki, a więć przy ciągłej jeżdzie między obciążnikami a tuzem jest różnica 300-400 kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwymirek    2

z tą wagą tuza to nie tak do końca tyle bo np. przy zetorze masz obciążnik pod spodem ciągnika jak się nie myle to też waży coś około 80kg i tamtego to raczej nigdy nie odkręcasz.... ale zawsze wiadomo trzeba rozpatrzyć wszystkie za i przeciw.... :) jeden plus jeszcze opony nie cierpią bo możesz opuścić obciążenie i zawsze to mniejszy nacisk przy dłuższym postoju....

 

mam jeszcze pytanko ma może ktoś ściąge z kodami błędów do zetora HSX co jaki kod oznacza???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    420

Wszystko dobrze piszecie ale ja uważam że tuz jest potrzebny jeszcze do paru innych prac takich jak np. można zapiąć na niego pług do śniegu i odśnieżyć podwórko lub usługowo odśnieżać drogi zimą, można też zapiąć kosiarkę czołową (pod warunkiem że mamy przedni wom). Jednym słowem jest to przydatna rzecz. Może użytkownicy tych ciągników wypowiedzieliby się na temat ich awaryjności i spalania bo też jestem zainteresowany opinią na ich temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez krystek1992
      Mam Zetorka 9641 i mam z nim problem mały. Co jakiś czas zapowietrza sie mi w nim tylni prawy hamulec. Mechanik mówił że trzeba instalacje uszczelnić. No i właśnie nie wiem gdzie to trzeba uszczelnić, jak i czym. Może ktoś już z tym sie spotkał, bardzo bym prosił o pomoc.
    • Przez prezes3p
      witam mam problem z silnikiem a dokładniej na wolnych obrotach chodzi nie równo i trzeba go gazować żeby chciał jechac jest strasznie zamulony. miał ktoś taki problem??
    • Przez pupek
      Czy do demontażu zwolnicy trzeba demontować całe sterowanie hamulcami, czy wystarczy tylko zlizować hamulce?
    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj