piotr820

Prasa zmiennokomorowa Vicon itp. Opinie

Polecane posty

marian508    1

cisnienie po zamknieciu klapy podchodziło pod 200 i przez cały cały czas sie utrzymywało podczas balotowania na przejazdach nie spadało utrzymywało sie na tym samym poziomie dopiero spada przy otwieraniu klapy a podczepiony mam pod nia ursusa 1014 z 100 konmi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian508    1

predkosc tu nie ma znaczenia wielce bo ursus wyciaga maks 25 km a słyszałem ze juz nie jedni presowali z predkoscia 40 na godz

Bede musiał odkrecic jeden waz z siłownika i patrzec czy przy nabiciu cisnienia nie poleci olej z siłownika jesli tak to sprawa prosta bo bedzie nieszczelny siłownik jak tu bedzie wszystko ok to znaczy ze problem jest z zaworem i tu bedzie juz sie sprawa kamplikowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Każda nieszczelność na siłowniku, czy rozdzielaczu będzie objawiać się zmianą wskazań na manometrze. Kolega Soltys 48 miał podobny przypadek w jd. Sianokiszonka jak kamień a słomy zbić nie chciała. Tylko problemem była za duża prędkość. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon09875    9977

Ja zetorem jade 3 szosowa na zolwiu przy skrzyni 3 biegowej czyli okolo 20 na godzinę i belki zbite ladnie :o musze rozebrać rozdzielacz bo ucieka ciśnienie, thomas ty to robiles czy źle kojarzę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1598

Bieg to nie wszystko zależy jakie obroty ( głównie chodzi o wałek) 

Kolego Marian; nie pytałem z jaką szybkością jedziesz na pole tylko z jaką pracujesz. I widzę że pytasz, ale nic nie bierzesz pod uwagę,tylko masz własną teorię i czekasz aż ktoś ci przywturzy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Szymon robiłem, ale u mnie skończyło się na wymianie uszczelniaczy na siłowniku zgniotu i wkręceniu gniazda iglicy w zaworze. Wszystko opisane w tym temacie kilka stron wcześniej. Zdjęcia dodałem też. Zostały jeszcze do wymiany uszczelniacze na siłownikach komory, bo na przejazdach minimalnie ciśnienie spada, ale jak tylko zaczyna pobierać materiał to wzrasta do nastawionego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian508    1

jezdze z predkoscia okolo 10-15 na godzine przy obrotach silnika 1800 obrotów próbowałem juz jezdzic szybciej i duzo wolniej róznicy nie ma tak samo obroty

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
duszekl    4

czy vicon 1901 z wyposżeniem siatka sznurek rotor noże  posiada mieki rdzen ???? mam taka maszyne zamiar kupic ,podaczas odlędzin jedniej takiej maszyny nie mogłem wejść w ustawienia na sterowniku czy mógł być  sterownik coś nie tak czy w  prasie coś nie stykało ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon09875    9977
Napisano (edytowany)

Moglo być to wylaczone, ja jak kupiłem ta prase tez cos w sterowniku pomieszalem i wyłączyłem ustawienia rdzenia. Na ta chwile nie pamiętam jak to sie wlaczalo. Sterownik autoform czy infobale?

No wlasnie zapomniałem o tym że w galerii to wstawiles :D

Duszekl podaj maila to ci wysle instrukcje obsługi

Edytowano przez szymon09875

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kapszton    7

Witam

Prasa Deutz-Fahr RB 4.90 OC

1.  Problem z pasami wszystkie ściąga do środka. Otworzyłem kalpe na luźnych pasach poustawialem odstępy lecz chwilę po chodziła i problem wrócił. Planuje przekręcić pasy na drugą stronę, ale mam pytanie jak zluzować pasy żeby nie robić tego na całkowicie otwartej klapie?

2. Czy to normalne że klapa domyka się tylko w pozycji swobodnego spływu? W pozycji wymuszonej do zamknięcia brakuje jej ok 10 cm i dalej nie pójdzie.

 

Edytowano przez Kapszton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dziwne z tym zjeżdżaniem pasów. Mają już spinki? Najpierw wejdź na prasę i sprawdź czy nic nie owinęło się na  wałku. Jak tylko kupiłem prasę, to od razu dla świętego spokoju wymieniłem spinki, mimo że stare jeszcze by wytrzymały. Pasy chodzą równo i jak masz zamiar wyciągać to polecam wymienić. Zazwyczaj pasy zjeżdżają w lewą lub prawą stronę. Żeby zluzować pasy podnosisz komorę na maxa, po lewej stronie z tyłu w słupku przedniej części komory masz 2 otwory. Wkładasz w jeden z nich sworzeń(powinien być przy skrzynce na sznurek. Potem opuszczasz komorę a napinacz oprze się na sworzniu luzując pasy. 

Ja w 80 ce zawsze zamykam na wymuszonym i nie ma problemu. Być może zamki zardzewiały i stąd problem. Rozkręć, przesmaruj i daj znać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kapszton    7

Zamki się podnoszą tylko klapa nie dochodzi do końca, to tak wygląda jakby ramię napinacza pasów za mocno je dociskalo bo pasy są napięte jak struna

 

Edytowano przez Kapszton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Takie mają być napięte. Może coś z górnym zamiasem od klapy? Najlepiej sprawdzisz to jak zablokujesz napinacz sworzniem jak pisałem. Wtedy nie bedzie stawiał oporu i zobaczysz czy nadal zamki się podnoszą przed zamknięciem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    46
Może walki po których chodzą pasy są regulowane i są tak ustawione ze ściąga pasy? W New holland 2 walki się reguluje żeby pasy chodziły prosto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

W tych prasach tylko jeden jest regulowany i może ściągać tylko w jedną stronę, chyba że łożyska maja duże luzy to wtedy istenieje taka możliwość ściągania do środka. Jak zluzuje pasy to powinien sprawdzić wszystkie wałki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kapszton    7

Ten wałek z przodu bez skrobanka jest na otworach podłużnych fasolkach. Wałki sztywne nic nie kołacze. Pasy odwróciłem trochę pomogło ale tylko trochę. Dalej ciągnie je do środka ale już się nie zaginają na tym grzebieniu metalowym na górze. Po wsadzeniu tego sworznia po lewej stronie w otwór czy to dolny czy górny pasy wcale się nie luzowaly. Otworzyłem klapę tak na 3/4 podparłem napinacz i na wolnym spływie opuściłem ile się dalo. Dopiero pasy popuscily.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon09875    9977

Który walek masz na fasolkach ? Z tylu na klapie reguluje sie ustawienie pasow. Co do luzowania pasów może wlozyles w nie ten otwór bo jeden jest wyżej drugi niżej. U mnie jak opuszcze na wolnym splywie to tylko tyle ze klapa sie zamknie ale zamek zaskoczy dopiero jak dam ciśnienie. Ja teraz sie zabieram za wyrównanie pasów bo uciekają mi do lewej strony. No i uszczelnienie zaworu od regulacji ciśnienia bo zaczelo mi uciekać ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kapszton    7

Na fasolkach mam ten wałek gładki  przodu na dole, nie wiem czy to tak jest czy to inwencja twórcza poprzedniego właściciela. Wczoraj jeszcze zwróciłem uwagę że jak zamknę klapę dam cisnienie żeby zamki domknąć to ciśnienie na manometrze nie przekracza 50. Zawór ustawiony na max. Tak się teraz zastanawiam czy na pustej komorze tak ma być czy jednak powinno wskazywać ciśnienie zadane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Powinno wskazywać ciśnienie podane przez ciągnik. Jak robiem zawór, bo przepuszczał to max 100bar mogłem nabić przez naprawą a po naprawie to i 200 pokazał. Tutaj akurat nie ma potrzeby nabijania ciśnienia po zamknięciu komory jak niektórzy sądzą. Ciśnienie samo się tworzy jak w komorze pojawia się materiał i napiera na pasy. W Twoim przypadku jednak trzeba przyjrzeć się zaworowi. Jaki masz tam zawór, z cewką pod spodem i pokrętłem czy sam zawór bez niczego? Dobrze przed sezonem zrobić próbę w słomie np jeśli to nowy zakup i sprawdzić działanie zaworu wkręconego na max np czy do 2/3 obrotu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kapszton    7

Zawór z cewką. Na sterowniku mam ustawione bodajże 150 na wierzchniej warstwie i 100 na rdzeniu. Pytanie jeszcze takie ten zawór z cewką to służy do regulowania zbicia warstwy wierzchniej i rdzenia ? Czy do rdzenia jest gdzieś drugi zawór?

 

Jaka powinna być długość pasa w tej prasie? 

Czy możliwe że te pasy tak ściąga przez źle zakute spinki? Miałem ich w tym roku nie zmieniać ale dla świętego spokoju chyba w to zainwestuję.

 

Edytowano przez Kapszton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Musiałbyś poczytać ten temat od początku, bo tu koledzy wyjaśnili różnice. Ja na sterowniku nie ustawiam ciśnienia, bo nie prasuje siana czy słomy i miękki rdzeń jest zbędny.  Zacząłem Ci to tłumaczyć, ale wykasowałem tekst, bo mogę się mylić. Jest na pewno jakaś zależność między ciśnieniem ustawionym ręcznie a tym na sterowniku. Musisz poczytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon09875    9977

U mnie dziala to tak ze mam ustawione max ciśnienie na zaworze ręcznie i reguluje rdzeń i reszte belki z ciągnika ze sterownika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1598

Kolego wrzuć  jakieś fotki tych pasów  to coś może szybciej coś da się podpowiedzieć. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szymek784
      Witam, jestem nowym użytkownikiem forum, więc proszę o wyrozumiałość. 
      Czy ktoś posiada instrukcje obsługi do wyżej wymienionej prasy (Vicon RV 2160 2009rok) bądź posiada prasę z podobnym sterownikiem i podzieli się ze mną wiedza o obsłudze tego sterownika? dołączam zdjęcie sterownika. 


    • Przez bizonzo56
      Co sądzicie o Deutz-fahr 10006 czy warto go kupywać 
    • Przez Crazyalert
      Witam!
      Problem dotyczy deutz fahr 5120c gs 5 biegów 3 zakresy z 2015r przebieg 500 godz.
      Liczę na odpowiedź użytkowników właśnie tego modelu.
      Jestem ciekaw w ilu przypadkach wystąpiła wada skrzyń biegów objawiająca się silnymi drganiami i hałasem przenoszącym się przez dźwignię zmiany biegów, w tym przypadku na biegu 4. wodzik ewidentnie chodzi po kole przesuwnym. Dodatkowo serwisanci twierdzą, że zastosowane zostały odchudzone wadliwe synchronizatory.
      Mimo iż wada występowała od nowości, brak reakcji serwisu ponieważ jak twierdzą, te skrzynie tak pracują.
      Kontakt z przedstawicielstwem sdf również kończy się odbiciem piłeczki.
      Nie wydaję opinii odnośnie marki i modelu tylko chcę wiedzieć czy to odosobniony przypadek czy norma.
    • Przez Pawel3443
      Witam.Mam problem z ciągnikiem Deutz Fahr Dx85,w zbiorniku olejowym robi się piana z oleju i podnośnik wolno działa,czy może ktoś miał taki sam problem,czego może być to przyczyna?
    • Przez Nasters
      Witam tak jak w tytule szukam Ciągnika 110-130 km do 75 tys jako główny Ciągnik.Z góry dzięki za odpowiedzi
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj