Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wymieniłem pierścienie , uszczelki pod głowicą , w pompie paliwa wymienione łopatki (bo nie trzymała w sobie ciśnienia ) ,wtryski sprawdzone i są dobre. Pompa paliwa była wsadzona na znaki (00 i 2/4) i tłok w górnym położeniu GMP .Ciężko pali na zimnym silniku i kopci na biało podczas kręcenia rozrusznikiem i po odpaleniu po chwili kopcenie zmniejsza się , z wtrysków nadmiarem w ogóle paliwo nie leci a kolektor na czwartej głowicy jest mokry(po około godzinie pracy na wolnych obrotach dopiero zaczął być mokry). Po ciężkim odpaleniu i chwili pracy silnika i po ponownym paleniu normalnie pali .I po rozgrzaniu silnika cały czas kopci na biało szaro.Chlapie olej bagnetem na wolnych obrotach.Renault 85-14 rok produkcji 1984 silnik MWM D226-4 .Z góry dzięki.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Masz źle ustawiony kąt wtrysku. Jeśli miałeś robioną pompę nawet ustawienie jej na znakach na których była wcześniej nie oznacza że będzie dobrze.Spróbuj go wyregulować.

Mokry kolektor i dymienie na niebiesko może być normalnym objawem docierania się pierścieni/tulei ;) także nie przejmuj się tym

Opublikowano

Jeżeli dymi na biało (szaro) za wczesny kąt wtrysku - sprawdź jeszcze raz.

Jeżeli chlapie olej bagnetem to nic innego tylko ucieka ci kompresja, najprawdopodobniej podparte zawory wydechowe, albo pierścienie nie dopasowane. Istnieje jeszcze jedna możliwość zbyt duża ilość oleju w silniku, ale raczej zwracałeś uwagę na miarkę oleju.

Piszesz, że zawory ustawiane - sprawdź ponownie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

''Jeżeli dymi na biało (szaro) za wczesny kąt wtrysku - sprawdź jeszcze raz.

Jeżeli chlapie olej bagnetem to nic innego tylko ucieka ci kompresja, najprawdopodobniej podparte zawory wydechowe, albo pierścienie nie dopasowane. Istnieje jeszcze jedna możliwość zbyt duża ilość oleju w silniku, ale raczej zwracałeś uwagę na miarkę oleju.

Piszesz, że zawory ustawiane - sprawdź ponownie. "

 

 

:D za późny kąt wtrysku @AlaCapone ;)

Edytowane przez pawel81
Opublikowano

@pawel81 Ty z tym kątem nadal swoje.Każdy dobrze o tym wie ale ty znowu swoje i wprowadzasz w błąd.A dymienie na biało niebiesko to spala olej a olej z kolektora to tylko nie dotarte pierścienie i raczej szybko się nie dotrą lub pękł pierścień zgarniający a jak olej wywala bagnetem to już ostre przedmuchy czyli wymiana pierścieni raczej już nie uratuję silnika przed remontem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v