Skocz do zawartości
24damian24

Renault 110-54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
24damian24    0

Witam koledzy posiadam Renault 110-54 i od jakiegos czasu mam z nią problem i nie mogę znaleźć przyczyny. Posiadam w niej silnik mwm d-226 i pompe lucas który głośno pracuje i słychać strasznie metaliczny dźwięk patrzyłem na rozrząd i wszystko wskazuje że jest dobrze. Co to może być przyczyną??

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

ZA wczesny kat wtrysku, najlepiej jak bys mial przefrezowane te dwa otwory przy pompie bo dolna jakis tam ruch ma, to wtedy sama pompą mozna troche regulować.(gora do siebie opozniasz )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
24damian24    0

witam kolego a może ma ktoś schemat rozrządu do tej Renault 110-54 silnik mwm i jakie powinno być cisnienie na wtryskach bo jedni mówią że 205 a drudzy 185 i już sam nie wiem

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piciaj    31

przefrezowac tez mozna, ale mozna zrobic tak jak ta dolna sruba z jednej strony m8 a z drugiej m10 wkrecana w blok, wtedy masz tez pole manewru z pompą


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

a nie lepiej przestawić na kole zębatym? masz 3 śruby m8

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
24damian24    0

Witajcie koledzy co chodzi o te ciśnienie na wtryskach to tak mam ustawione , a co chodzi o koło zębate też już to robiłem i zero pozytywnego efektu może się troszke uciszyło ten metaliczny dzwięk ale i straciła moc po niedzieli planuje jechać z tą pompą ale sam nie wiem gdzie wszyscy mówią że maja dane do lukasa a co się okazuje jest inaczęj .Może macie jakieś namiary na ustawienie tej pompy. dzięki za podpowiedzi ;)

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

U mnie też była głośna i dziwnie sie zapowietrzała. Zawiozłem do sprawdzenia, zapłaciłęm 200zł, gościu stwierdził ze pompa jest super. Po tym sprawdzeniu pompa chodziła chyba jeszcze tydzień i sie zatarła totalnie aż uszkodziła mi troche rozrząd:( Koszt naprawy samej pompy powiedzieli mi ze od 4 tyś bo jest zatarta i urwana. To kupiłem cały silnik za 3800:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Zapomniałem dodać ze ten co kupiłem był lekko rozmrożony temu taka cena ale mimo wszystko był do końca sprawny i w nominale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desper    0

Witam potrzebuje numery z tabliczki pompy wtryskowej z Renault 145-54 jesli ktos ma taki ciagnik prosiłbym o spisanie ich

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    68

Zapytam tutaj... Koledzy krótko: czy w przystawce przedniego napędu która jest pod spodem i w skrzyni biegow jest ten sam olej? Mam na myśli czy jest to że sobą połączone czy jest może osobny wlew oleju do przystawki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2
Napisano (edytowany)

ten sam wlewasz tylko do skrzyni a przystawka się napełnia

Edytowano przez renault

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    68

Odświeżam temat:

Co to jest za czujnik w skrzyni z prawej str ciągnika patrząc od tyłu. Czujnik ten jest tak mniej więcej pod czujnikiem poziomu paliwa w dolnym baku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0

W skrzyni popycha go wcięcie na wodziku, bodajże od grup. Czym steruje? Kable odłączone.... Zresztą wszystkie renie, które widziałem miały odłączony ten czujnik/styk. Przypuszczam, że blokada rozruchu, gdy ciągnik jest na biegu. Ruskie sprzęty też takowe miały, i żeśmy je odłączali....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

U mnie też działa:) I może i dobrze bo kiedyś sam sobie przez taką głupote że nie było takiego zabezpieczenia narobił bym sobie biedy... A więc lepiej jak jest i działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor3011    299

Też się zastanawiałem od czego on i wydawało mi się też że od blokady rozruchu i też odłączone kable :D


Renault jest Bogiem...Orka nałogiem...Jazda zabawą...Paliwo podstawą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    68

ja tez mam odłączone kable ale skoro jest to od blokady rozruchu to nie bedę sobie tym głowy zaprzątać:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Powiedzcie od czego jest ta linka ktora idzie do pokrywy podnośnika? Steruje sie nią w kabinie przy blokadzie tylniego mostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Tą linką regulujesz szybkość podnoszenia. Jak ją wyciągniesz do góry to podnosi do połowy normalnie a póżniej bardzo powoli a w opuszczaniu nie ma znaczenia,przynajmniej tak jest u mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez haroldII
      Witam chciałem wymienić olej w Renault ares 630  w skrzyni biegów i tylnym mości tylko nie wiem ile jest korków spustowych oleju i gdzie się znajdują .
    • Przez Kolo12
      Witam, mam taki problem moja Renaulta dymi na biało taki gesty biały dym pojawia się on zaraz po za kręcenia rozrusznikiem, uprzedzam pytanie płyny chłodniczy w normie. Ten dym pojawia się na wolnych obrotach i podczas schodzenia z obrotów)(odpuszczenie gazu). Moje podejrzenia padły na lejace wtryski idąc tym tokiem myślenia wtryski są zrobione i dym jest dalej może mniejszy ale jest. Paliwo dobrej jakości. Tu moje pytanie gdzie szukać przyczyn może zawory są zle wyregulowane i się nie domykaja. Bo już nic nie przychodzi mi do głowy moc silnika jest w normie. 
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez piotrekbial1
      witam mam rozebrany  silnik mwm 226-6 na cienkich, suchych  tulejach
      dwie z nich sa pęknięte,  co mogło być  przyczyną  ? przegrzanie/ zalanie gorącego  układu  zimnym płynem? 
      przegrzanie  wydaje sie być  najbardziej  prawdopodobne
      co o tym sadzicie ? może  sa jakies wady tego silnika ? 
    • Przez kondziu123
      Witam wszystkich mam taki problem ze skrzynią w reni 155.54 z 3 półbieganmi i rewersem elektrohydraulicznym : podczas ruszania ciągnik prawie nigdy nie rusza łagodnie tylko trochę szarpie i nie wiem czy tak w tych ciągnikach jest czy coś w niej jest nie tak, czasami też renia zaczyna wariować kontrololka (na panelu od skrzyni) za z wykrzyknikiem miga rewers nie przerzóca w ogóle biegu do tyłu a do przodu rusza po dłuższym czasie ale i to samo przeżuci na drugi póbieg . Wie ktoś jaka może być tego przyczyna??
×