Skocz do zawartości
24damian24

Renault 110-54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
24damian24    0

Witam koledzy posiadam Renault 110-54 i od jakiegos czasu mam z nią problem i nie mogę znaleźć przyczyny. Posiadam w niej silnik mwm d-226 i pompe lucas który głośno pracuje i słychać strasznie metaliczny dźwięk patrzyłem na rozrząd i wszystko wskazuje że jest dobrze. Co to może być przyczyną??

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

ZA wczesny kat wtrysku, najlepiej jak bys mial przefrezowane te dwa otwory przy pompie bo dolna jakis tam ruch ma, to wtedy sama pompą mozna troche regulować.(gora do siebie opozniasz )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
24damian24    0

witam kolego a może ma ktoś schemat rozrządu do tej Renault 110-54 silnik mwm i jakie powinno być cisnienie na wtryskach bo jedni mówią że 205 a drudzy 185 i już sam nie wiem

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piciaj    31

przefrezowac tez mozna, ale mozna zrobic tak jak ta dolna sruba z jednej strony m8 a z drugiej m10 wkrecana w blok, wtedy masz tez pole manewru z pompą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

a nie lepiej przestawić na kole zębatym? masz 3 śruby m8

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
24damian24    0

Witajcie koledzy co chodzi o te ciśnienie na wtryskach to tak mam ustawione , a co chodzi o koło zębate też już to robiłem i zero pozytywnego efektu może się troszke uciszyło ten metaliczny dzwięk ale i straciła moc po niedzieli planuje jechać z tą pompą ale sam nie wiem gdzie wszyscy mówią że maja dane do lukasa a co się okazuje jest inaczęj .Może macie jakieś namiary na ustawienie tej pompy. dzięki za podpowiedzi ;)

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

U mnie też była głośna i dziwnie sie zapowietrzała. Zawiozłem do sprawdzenia, zapłaciłęm 200zł, gościu stwierdził ze pompa jest super. Po tym sprawdzeniu pompa chodziła chyba jeszcze tydzień i sie zatarła totalnie aż uszkodziła mi troche rozrząd:( Koszt naprawy samej pompy powiedzieli mi ze od 4 tyś bo jest zatarta i urwana. To kupiłem cały silnik za 3800:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Zapomniałem dodać ze ten co kupiłem był lekko rozmrożony temu taka cena ale mimo wszystko był do końca sprawny i w nominale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desper    0

Witam potrzebuje numery z tabliczki pompy wtryskowej z Renault 145-54 jesli ktos ma taki ciagnik prosiłbym o spisanie ich

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    68

Zapytam tutaj... Koledzy krótko: czy w przystawce przedniego napędu która jest pod spodem i w skrzyni biegow jest ten sam olej? Mam na myśli czy jest to że sobą połączone czy jest może osobny wlew oleju do przystawki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2
Napisano (edytowany)

ten sam wlewasz tylko do skrzyni a przystawka się napełnia

Edytowano przez renault

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    68

Odświeżam temat:

Co to jest za czujnik w skrzyni z prawej str ciągnika patrząc od tyłu. Czujnik ten jest tak mniej więcej pod czujnikiem poziomu paliwa w dolnym baku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0

W skrzyni popycha go wcięcie na wodziku, bodajże od grup. Czym steruje? Kable odłączone.... Zresztą wszystkie renie, które widziałem miały odłączony ten czujnik/styk. Przypuszczam, że blokada rozruchu, gdy ciągnik jest na biegu. Ruskie sprzęty też takowe miały, i żeśmy je odłączali....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

U mnie też działa:) I może i dobrze bo kiedyś sam sobie przez taką głupote że nie było takiego zabezpieczenia narobił bym sobie biedy... A więc lepiej jak jest i działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor3011    299

Też się zastanawiałem od czego on i wydawało mi się też że od blokady rozruchu i też odłączone kable :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    68

ja tez mam odłączone kable ale skoro jest to od blokady rozruchu to nie bedę sobie tym głowy zaprzątać:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Powiedzcie od czego jest ta linka ktora idzie do pokrywy podnośnika? Steruje sie nią w kabinie przy blokadzie tylniego mostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    11

Tą linką regulujesz szybkość podnoszenia. Jak ją wyciągniesz do góry to podnosi do połowy normalnie a póżniej bardzo powoli a w opuszczaniu nie ma znaczenia,przynajmniej tak jest u mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
×