damianzb9613

Ciężko pali na zimnym i kopci na biało Renault 8514

Polecane posty

Witam, wymieniłem pierścienie , uszczelki pod głowicą , w pompie paliwa wymienione łopatki (bo nie trzymała w sobie ciśnienia ) ,wtryski sprawdzone i są dobre. Pompa paliwa była wsadzona na znaki (00 i 2/4) i tłok w górnym położeniu GMP .Ciężko pali na zimnym silniku i kopci na biało podczas kręcenia rozrusznikiem i po odpaleniu po chwili kopcenie zmniejsza się , z wtrysków nadmiarem w ogóle paliwo nie leci a kolektor na czwartej głowicy jest mokry(po około godzinie pracy na wolnych obrotach dopiero zaczął być mokry). Po ciężkim odpaleniu i chwili pracy silnika i po ponownym paleniu normalnie pali .I po rozgrzaniu silnika cały czas kopci na biało szaro.Chlapie olej bagnetem na wolnych obrotach.Renault 85-14 rok produkcji 1984 silnik MWM D226-4 .Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Masz źle ustawiony kąt wtrysku. Jeśli miałeś robioną pompę nawet ustawienie jej na znakach na których była wcześniej nie oznacza że będzie dobrze.Spróbuj go wyregulować.

Mokry kolektor i dymienie na niebiesko może być normalnym objawem docierania się pierścieni/tulei ;) także nie przejmuj się tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5012

Jeżeli dymi na biało (szaro) za wczesny kąt wtrysku - sprawdź jeszcze raz.

Jeżeli chlapie olej bagnetem to nic innego tylko ucieka ci kompresja, najprawdopodobniej podparte zawory wydechowe, albo pierścienie nie dopasowane. Istnieje jeszcze jedna możliwość zbyt duża ilość oleju w silniku, ale raczej zwracałeś uwagę na miarkę oleju.

Piszesz, że zawory ustawiane - sprawdź ponownie.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ten za wczesny kąt wtrysku jak trzeba go opóźnić . A da coś jak przestawię pompę o jeden ząbek do tyłu lub do przodu .

Edytowano przez damianzb9613

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5012

Było o tym pisane już w temacie renault. Przejrzyj forum a będziesz wiedział co zrobić.

Skontaktuj się z kolegą lanos1781:

http://www.agrofoto....-w-silniku-mwm/

lub maniek0277:

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/61215-renault-110-54/

Zanim zadasz pytanie przejrzyj forum.

Edytowano przez AlaCapone

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

''Jeżeli dymi na biało (szaro) za wczesny kąt wtrysku - sprawdź jeszcze raz.

Jeżeli chlapie olej bagnetem to nic innego tylko ucieka ci kompresja, najprawdopodobniej podparte zawory wydechowe, albo pierścienie nie dopasowane. Istnieje jeszcze jedna możliwość zbyt duża ilość oleju w silniku, ale raczej zwracałeś uwagę na miarkę oleju.

Piszesz, że zawory ustawiane - sprawdź ponownie. "

 

 

:D za późny kąt wtrysku @AlaCapone ;)

Edytowano przez pawel81

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

@pawel81 Ty z tym kątem nadal swoje.Każdy dobrze o tym wie ale ty znowu swoje i wprowadzasz w błąd.A dymienie na biało niebiesko to spala olej a olej z kolektora to tylko nie dotarte pierścienie i raczej szybko się nie dotrą lub pękł pierścień zgarniający a jak olej wywala bagnetem to już ostre przedmuchy czyli wymiana pierścieni raczej już nie uratuję silnika przed remontem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj