Skocz do zawartości
damianzb9613

Ciężko pali na zimnym i kopci na biało Renault 8514

Polecane posty

Witam, wymieniłem pierścienie , uszczelki pod głowicą , w pompie paliwa wymienione łopatki (bo nie trzymała w sobie ciśnienia ) ,wtryski sprawdzone i są dobre. Pompa paliwa była wsadzona na znaki (00 i 2/4) i tłok w górnym położeniu GMP .Ciężko pali na zimnym silniku i kopci na biało podczas kręcenia rozrusznikiem i po odpaleniu po chwili kopcenie zmniejsza się , z wtrysków nadmiarem w ogóle paliwo nie leci a kolektor na czwartej głowicy jest mokry(po około godzinie pracy na wolnych obrotach dopiero zaczął być mokry). Po ciężkim odpaleniu i chwili pracy silnika i po ponownym paleniu normalnie pali .I po rozgrzaniu silnika cały czas kopci na biało szaro.Chlapie olej bagnetem na wolnych obrotach.Renault 85-14 rok produkcji 1984 silnik MWM D226-4 .Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Masz źle ustawiony kąt wtrysku. Jeśli miałeś robioną pompę nawet ustawienie jej na znakach na których była wcześniej nie oznacza że będzie dobrze.Spróbuj go wyregulować.

Mokry kolektor i dymienie na niebiesko może być normalnym objawem docierania się pierścieni/tulei ;) także nie przejmuj się tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4528

Jeżeli dymi na biało (szaro) za wczesny kąt wtrysku - sprawdź jeszcze raz.

Jeżeli chlapie olej bagnetem to nic innego tylko ucieka ci kompresja, najprawdopodobniej podparte zawory wydechowe, albo pierścienie nie dopasowane. Istnieje jeszcze jedna możliwość zbyt duża ilość oleju w silniku, ale raczej zwracałeś uwagę na miarkę oleju.

Piszesz, że zawory ustawiane - sprawdź ponownie.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ten za wczesny kąt wtrysku jak trzeba go opóźnić . A da coś jak przestawię pompę o jeden ząbek do tyłu lub do przodu .

Edytowano przez damianzb9613

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4528

Było o tym pisane już w temacie renault. Przejrzyj forum a będziesz wiedział co zrobić.

Skontaktuj się z kolegą lanos1781:

http://www.agrofoto....-w-silniku-mwm/

lub maniek0277:

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/61215-renault-110-54/

Zanim zadasz pytanie przejrzyj forum.

Edytowano przez AlaCapone

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

''Jeżeli dymi na biało (szaro) za wczesny kąt wtrysku - sprawdź jeszcze raz.

Jeżeli chlapie olej bagnetem to nic innego tylko ucieka ci kompresja, najprawdopodobniej podparte zawory wydechowe, albo pierścienie nie dopasowane. Istnieje jeszcze jedna możliwość zbyt duża ilość oleju w silniku, ale raczej zwracałeś uwagę na miarkę oleju.

Piszesz, że zawory ustawiane - sprawdź ponownie. "

 

 

:D za późny kąt wtrysku @AlaCapone ;)

Edytowano przez pawel81

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

@pawel81 Ty z tym kątem nadal swoje.Każdy dobrze o tym wie ale ty znowu swoje i wprowadzasz w błąd.A dymienie na biało niebiesko to spala olej a olej z kolektora to tylko nie dotarte pierścienie i raczej szybko się nie dotrą lub pękł pierścień zgarniający a jak olej wywala bagnetem to już ostre przedmuchy czyli wymiana pierścieni raczej już nie uratuję silnika przed remontem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez killler89
      witam. mam takie pytanko czy wkład filtra paliwa w Renault 95.14 MWM(chodzi mi o ten filtr z lewej strony ten ze szklanym denkiem) jest taki sam i pasuje od 3p /mf 255 ?z góry dziekuje za odpowiedzi
    • Przez wojtek8244
      Witam,
      Posiadam ciągnik Renault 551 (nowy zakup) i piszę na forum do posiadaczy tego ciągnika, bo mam problem. Gdzie jest w tym ciągniku włączanie świecy płomieniowej? Robi się zimno i przydałoby się trochę podgrzać, z tego co mi się wydaje to włączanie jej jest w stacyjce, ale nie jestem pewny dlatego pytam. Sprawdzone było multimetrem i nie ma napięcia na świecy, sprawdzenie świecy czy jest dobra to żaden problem bo na pewno jest dobra, tylko potrzebuje informacji gdzie jest włączanie jej?
    • Przez kuscyk
      Witam wszystkich .
       
      Na razie bezskutecznie poszukuję informacji 
      Jakim momentem dokręcić śruby głowicy w ciągniku renault ceres 340 oraz informacji o kolejności dokręcania tych śrub oraz jakim momentem dokręcić śruby korbowodu.
      Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi ewentualnie odnośniki gdzie ta informacje można znaleźć .
       
      Z góry dziękuję
    • Przez DawidWsik
      Witam posiadam adaptację do ciągnika Renault Ares 546RZ. Mogę sprzedać sam rozdzielacz z dżojstik w niższej cenie. Wszystko sprawne zdemontowane z ciągnika. 
      https://www.olx.pl/oferta/adaptacja-tura-do-mailleux-mx-120-CID757-IDmeJSI.html
    • Przez RAFALW
      Witam, poszukuję termostatu puszkowego do Reni 155-54 o numerach katalogowych - 600 500 37 54 , trzy wyjścia - 52 , 52, 40 mm i wysokości 16 cm ,  temperatura otwarcia 75 stopni Celsjusza.Obdzwoniłem wszystkie sklepy i hurtownie oraz oferty z allegro i Olx jakie znalazłem w necie i porażka , niby wystawione a nikt nie ma na stanie , jak by ktoś wiedział gdzie takowy mogę nabyć byłbym wdzięczny za info --pozdrawiam
×