Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Musze napisać... Prawie z fotela spadłem czytając :D

A tak ogólnie to sporo jest podrasowanych c 360, nawet na AF. Tylko żeby to było dobrze i na lata to kasy trzeba w to włożyć sporo. No ale nie będę się rozpisywał. Za dużo o tym było pisane.

Opublikowano

Ja uważam że dobrym udoskonaleniem byłoby rozwiercenie tłoków oraz zamontowanie turbosprężarki. Wtedy by nie dymiła na trójce i pługu trzy-skibowym na przykład.

Ha rozwiercenie tłoków :D

A co innego mógł napisać dzieciak w wieku 17-lat.

Opublikowano

Tylko że jak założy się większe tłoki i tuleje po rozwiercaniu bloku to nic to nie da za bardzo.Żeby miało to jakiś sens to trzeba by było zwiększyć też dawkę paliwa.Ale to szkoda zachodu na takie przedsięwzięcie...

Opublikowano

Ja uważam że dobrym udoskonaleniem byłoby rozwiercenie tłoków oraz zamontowanie turbosprężarki. Wtedy by nie dymiła na trójce i pługu trzy-skibowym na przykład.

 

Nie ma sensu debatowanie na ten temat.

Rozwiercić chce koleś tłoki a wy o bloku.

Opublikowano (edytowane)

No ktoś zrozumiał o co mi chodzi. Od razu wielkie oburzenie co za bzdury ja pisze. Skoro psało o tym w bodajże Podarniku Rolniczym to coś jest na rzeczy. A co do turbiny- ja się jeszcze ucze w technikum rolniczym mój nauczyciel zajmujący się silnikami proponował takie rozwiązanie. Ja tylko powtarzam to co się nauczyłem od można powiedzieć fachowca. Po za tym w moją odpiwedź wdał się błąd bo nie tłoki a cylindry :/. Jak piszę bzdury to poprawcie a nie od razu krytyka i dosłownie lincz. Człowiek się pomylić nie może. Żałosne...

Edytowane przez Marcon
Opublikowano

No ktoś zrozumiał o co mi chodzi. Od razu wielkie oburzenie co za bzdury ja pisze. Skoro psało o tym w bodajże Podarniku Rolniczym to coś jest na rzeczy. A co do turbiny- ja się jeszcze ucze w technikum rolniczym mój nauczyciel zajmujący się silnikami proponował takie rozwiązanie. Ja tylko powtarzam to co się nauczyłem od można powiedzieć fachowca. Po za tym w moją odpiwedź wdał się błąd bo nie tłoki a cylindry :/. Ale po Waszych odpowiedziach widzę że szkoda na tym zachodu podobnie jak z zakładaniem przedniego napędu do c360

Chodzi o to że nie rozumiesz tego co powiedział nauczyciel i piszesz bzdury :P . Jak zaczniesz rozróżniać co to BLOK, co to TULEJA a co to TŁOK to możemy podyskutować :D:P

Opublikowano (edytowane)

Chodzi o to że nie rozumiesz tego co powiedział nauczyciel i piszesz bzdury :P . Jak zaczniesz rozróżniać co to BLOK, co to TULEJA a co to TŁOK to możemy podyskutować :D:P

 

No hehe tak napisałem bzdury. Po prostu często mi się myli i jeśli chcę mówić o tłoku to mówię o tuleji i na odwrót. Będę bardziej uważał na przyszłość. Trudno człowiek nie znający się na rzczy powinien siedzieć cicho. Taki mam charakter.. :)

 

Gdzie montuje się grzałkę w 360 bo słyszałem o tym i chciałbym sobie sprawić podobno znacznie ułatwia rozruch. To prawda?

Edytowane przez Marcon
Opublikowano (edytowane)

Dobrze niech się chłopak uczy może coś z niego będzie xD a tak pro po mylenia to ty jeszcze mało się mylisz moi koledzy z klasy to dopiero ...

 

No dzięki :) U mnie w klasie też jest kilku takich którzy wg mnie nie wiedzą co się na lekcji dzieje :). Ale nie odbiegajmy od tematu watku.

 

Myślał ktoś o grzałce w c360 bo chciałem sobie sprawic. Gdzie się to montuje?

Edytowane przez Marcon
Opublikowano

Wy jakieś zawody prowadzicie? Kto odpisze na starszego posta? Patrzcie na datę i na to co było napisane później.

Nie żebym się czepiał ale coraz więcej takich postów. Po co? Nic wartościowego nie wnosicie takimi odpowiedziami tylko zamieszanie się robi.

Opublikowano

Nie bolało? :D

Ostrugany kijek który leży sobie na głowicach, a dokładnie na kolektorze wodnym.

Czasem służy także jako podpórka do maski.

Człowiek zabiegany nie ma kiedy udoskonalać. Ale przezroczysty wężyk z zewnątrz baku miał być. Prosty i niezawodny.

Opublikowano (edytowane)

Zawsze można dopasować sobie jakiś pływak ze wskaźnikiem z innego ciągnika,lub z samochodu.Myślałem nieraz o tym,ale wydaje się to śmieszne w ciągniku,w którym po prostu odkręca się korek wlewu i sprawdza wzrokowo,lub za pomocą wspomnianego kijka. :) Mimo wszystko to może się wezmę za to i zrobię kiedyś.Mam teraz kabinę,więc można wygospodarować miejsce na jakieś dodatkowe wskaźniki.

Jak już się tu wypowiedziałem,to jeszcze Wam pokażę taką fajna druciarnię,czyli przerobiony przeze mnie wydech w 60-ce.Z wierzchu wygląda jak 3P,bo wychodzi dokładnie w tym samym miejscu,takie było zresztą założenie.Poza tym,teraz kiedy posiadam kabinę jest lepszy dostęp do zbiornika paliwa,bo wydech jest przestawiony dalej.

Macie te foty,a co mi tam.

obraz009rm.jpg

obraz010bk.jpg

Edytowane przez Marioboss

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v