Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mogły popękać kapturki łopatek pierwszego stopnia. Łopatki mogły sie oprzeć o docisk sprzęgła. Może łożysko oporowe?

A jak wyregulowałeś sprzęgło?

A może problem już rozwiązany?

Opublikowano

odkręć klapkę na sprzęgle i popatrz czy przy wciskaniu pedału sprzęgła coś się tam dzieje, jak masz luzy to podciągnij pedał skręcając na gwincie pręt co łączy pedał z mechanizmem sprzęgła

Opublikowano

Sprawdź mocowanie dźwigni sprzęgła na wałku do wyciskania łożyska, zaraz przy korpusie. 

Opublikowano

W 3p bez demontażu skrzyni od silnika i tylnego mostu nie da się wyciągnąć głównego wałka. Zmieniona jest konstrukcja w stosunku do C-360 sprzed 1986 roku i inne jest mocowanie łożysk. Sam się z tym męczyłem. Wałek główny wychodzi tylko do tyłu.

Opublikowano (edytowane)

Więc tak, udało się wymienić ten uszczelniacz na wałkach skręcić wszystko, wyregulować. Po założeniu obudowy słychać dziwne odgłosy ze skrzyni :/ Wszystkie biegi wchodzą, wałek,reduktor też, dodam że przed nic nie było słychać. Tak jakby jakaś tarczka tarła o coś. Jak powinny być ustawione te listwy względem siebie ?? ustawiliśmy je wyszystkie tak samo tylko skrajne są inaczej , Chodzi mi że środkowe wgłębienia są względem siebie równoległe

Edytowane przez rafto
Opublikowano

Wie ktos może w czym siedzi problem kiedy na wysokich obrotach w c 360 3p lapki na sprzegle odchylaja się do lozyska oporowego? Sprzeglo jest wyregulowane tak jak się należy, nowe tarcze, wszystko prawidłowo złożone

Opublikowano (edytowane)

No lozysko jest poprawnie ustawione, widelki wytlaczajace maja luz od obudowy lozyska, a czy jest jakaś różnica miedzy tarczzami sprzeglowymi od zwyklej 60 a od 3p ? Mój 3p to skladak z c 355 pierwszy stopień ustawiony na 4mm a drugi 10mm od lozyska, może lepiej ustawić na 6 i 12?

Edytowane przez partyzant07l
Opublikowano (edytowane)

mam taki problem w grudniu robiłem sprzęgło wszystko ładnie ustawione a dziś problem, możliwe że do regulacji coś ale się pytam, jak wciskam sprzęgło to najpierw rozłącza mi wom a później bieg a powinno być odwrotnie, oczywiście przed składaniem po 10razy sprawdzam czy wszystko dobrze a tu takie coś. Nie uprzykrza to na razie życia ale lepiej to wyregulować

 

edit /////// wygląda na to  że fachowiec zamienił  odstępy z 1 sto na 2 i odwrotnie, zdałem się na fachowca i czasami tak bywa

Edytowane przez mandragora310
Opublikowano

Zmieniałem silnik to i taarcze nowe załozylismy ,po zjechaniu nie wysprzegla ustawiamy już w każdej możliwej pozycji i nic.
Wszystko ciagnie itd. tylko problem z wysrzeglaniem .
Co może być nie tak ??

Opublikowano

Chyba 3 mm? W wycięciach koła zamachowego widać czy poruszają się tarcze docisku. Pierwsze ma luzować docisk  od strony silnika. Na próbę skręć nawet łożysko tak by nie było luzu pomiędzy dźwigienkami.  Daj jedno tylne koło do tyłu, bieg i sprzęgło. Jeśli się nie obróci a docisk działa to masz coś nie tak z tarczą. Trzeba szukać metodą prób i błędów.

  • Like 1
Opublikowano

Witam i proszę o pomoc czy ktos ma jakieś schematy bądź instrukcję jak prawidlowo ustawic luz dzwigienek w ursus c360 bo jak przeglądam temat to wszystkie instrukcje już stracily ważnosc i nie można ich zobaczyc ;/ Lub może ktoś krok po kroku moze mi wytłumaczyć ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Chciałbym kupić sprzęgło przeciążeniowe do rębaka. Producent podaje, że zalecana moc ciągnika powinna wynosić 35kM i sprzęgło przeciążeniowe powinno mieć wartość 1000Nm. Na forum znalazłem temat w jaki sposób można wyliczyć wartość w Nm wałka wom w ciągniku. I w moim przypadku wychodzi tak:
      W ciągniku maksymalny moment obrotowy silnika wynosi 160Nm przy 1500obr/min.
      I teraz 1500:540=2,77
      160x2,77=443Nm Tyle wynosi u mnie w ciągniku moment obrotowy wałka WOM.
      Czyli, żeby nie uszkodzić czegoś w ciągniku powinienem zastosować sprzęgło wom o wartości mniejszej niż 443Nm ? Bo jak wstawię sprzęgło 1000Nm to ciągnik po prostu zdechnie, ponieważ nie będzie miał takiej siły, żeby zadziałało sprzęgło ? 
      Mam zamiar kupić sprzęgło przeciążeniowe cierne, myślę, że to by był najlepszy wybór. Czekam na odpowiedź kogoś kto się w tym orientuje.
      A obliczenia wziąłem z tego tematu:
       
    • Przez robertrolnik27
      Witam, rok temu wymieniałem sprzęgło w zetorze forterra 11441 teraz czuje że się ślizga jaka może byc tego przyczyna? Nie ma tam żadnej regulacji? 
    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
    • Przez Krystian2152
      Błąd T87? 
      Co to za błąd??
      Wyskakuje mi czasami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v