Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

W krótkim czasie padły mi oba hydroakumulatory od przedniej osi, wypadało by też wymienić też ten od półbiegów tak profilaktycznie,

ze swojej praktyki które konkretnie polecicie,  trochę tego na rynku jest i nie wiem co warto brać a co omijać.

Opublikowano
13 minut temu, Pigmei napisał:

W krótkim czasie padły mi oba hydroakumulatory od przedniej osi, wypadało by też wymienić też ten od półbiegów tak profilaktycznie,

ze swojej praktyki które konkretnie polecicie,  trochę tego na rynku jest i nie wiem co warto brać a co omijać.

Ale co rozumiesz przez padły? Pękły Ci? Czy po prostu gaz uciekł? Hydroakumulatory to raz na dwa lata trzeba przeserwisować. Te włoskie, które sprzedaje Agricola są ok. Te, które sprzedaje Skraw-Met też do tej pory nie miałem przypadku pęknięcia. Ubytki gazu tak jak mowie co dwa max trzy lata sie uzupełnia.

Zauważyłem, że Integrale są prawie zawsze do wyrzucenia. Te, które są przy pompie hamulcowej, rozdzielaczu amortyzowanej kabiny i przy płycie powershiftu w Case/Mc.

Opublikowano (edytowane)

 Po prostu  stracił amortyzację po całym dniu pracy bez niej (podejrzewam pęknięcie mieszków), wysokość zawieszenia  reaguje poprawnie. Żaden z nich nie był u mnie sprawdzany ani razu od kupna a poprzedni właściciel to nie mam pojęcia czy  cokolwiek z nimi robił

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano

Panowie co może być powodem że górne lampy robocze na ułamek sekundy w sumie to tylko mrugną i nie świeca a te środkowe normalnie sprawne dodam tylko ze to samo się dzieje z przednimi jak i tylnymi, wszystkie są led już od 2lat nie było problemu 

Czy to przekaźnik może być? 

Opublikowano

@Rowan pompa hydrauliczna główna znajduje się pod kabiną? Chyba u mnie się dziś skończyła. W tamtym roku pisałem o tym że przy zapaleniu słychać ją dość głośno. Dziś zapaliłem ciągnik i chciałem podnieść tura to podnosił się bardzo wolno. Przy cofaniu wydobywał się dziwny dźwięk z pod kabiny aż w końcu zdusilo ciągnik. Dopiero przy 5 próbie zapalił. Wcześniej nie miał siły wałem zakręcić. To pompa czy coś innego ?

Opublikowano

Może być, aczkolwiek ona nie powinna Ci takiego obciążenia zrobić, żebyś nie mogł silnikiem przekręcić…

Pompe masz po prawej stronie na dole za skrzynką akumulatorów w strone tyłu.

Opublikowano

Nie sprawdzałem. Miałbyś jakiś pomysł co mogło się stać?

Odstawiłem ciągnik pod wiate i czekam na mechanika. Pod koniec października miał się nim zająć. 

Z miesiąc temu zaczęły się problemy z przednim napędem. Pisałem tu o tym. Przy włączonym napędzie słychać było takie jakby tarcie.  Obstawiles że to może byc  łożysko. Obdzwonilem mechaników na okolicy i tylko jeden się podejmie tematu. Ale właśnie pod koniec października. Dużo jest roboty z przejrzeniem skrzyni? Zagadam chyba od razu żeby posprawdzal ciśnienie na koszach i tarczki plus przekładki 

Opublikowano

Mieszkam na styku województw mazowieckiego, podlaskiego i warmińsko-mazurskiego. Jak dobrze kojarzę Ty chyba gdzieś z południa Polski czy się mylę? 

A jeśli chodzi o ręczny to jakieś duże są koszta? U mnie trzyma już na końcówce i to nie za mocno 

Opublikowano

Tak, ja to południe kraju. To zbyt daleko, żeby był sens transportu. Na ten moment nie wiem ile tarczki kosztują. Najdroższy jest rozpierak. Jeśli jest mocno wyjechany, to trzeba go wymienić. Ale myśle, że w 2tys za wszystkie czesci ręcznego sie zmieści.

Opublikowano

Szkoda właśnie że taka odległość. Ciągnik byłby w pewnych rękach no ale jednak za sam transport wyszło by parę tysi. Jak koszyki całe od polbiegow to tylko tarczki i przekładki do wymiany? Ile trzeba liczyć na koszyk? 

Chyba się w 10 tysiącach wyrobie że wszystkim. Ciekawe zresztą co tam będzie do zrobienia. Ale ręczny 2, regeneracja pompy pewnie ponad 3, amarotyzator od polbiegow 500, ciekawe ile te łożysko plus jakieś inne części od przedniego napędu, plus jakieś uszczelniacze bo się poci w paru miejscach i części do skrzyni i może ta 10 na części starczy 

Opublikowano (edytowane)

https://www.otomoto.pl/oferta/zestaw-naprawczy-pompy-hydraulicznej-case-mx-100-110-120-135-150-170-ID6EBuSE.html

 kupujesz za 2,5 tyś i sam wymieniasz. W 5130  musisz pompę ustawiać, zaworu, w  MX nic bo zawór nasz na skrzyni, tylko wymieniasz i jazda. 

https://www.olx.pl/d/oferta/pompa-hydrauliczna-case-mx-mccormick-394268a2-CID757-IDPcQbf.html

lub nowa za 6160

Edytowane przez tomek73

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v