Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

niektórzy mechanicy nieco przesadzają z cenami robocizny, jak tylko usłyszą że zachodni ciągnik to od razu dopisują 0 do rachunku jakby to nie wiadomo co skomplikowanego było. No bez przesady ale za 3 dni roboty 3-4 tys za samą robociznę to jednak przesada

Opublikowano

Mam pytanie do użytkowników case z powershiftem a dokładnie serie MX. Czy wam też podczas zmiany półbiegu czasami zawyje pompa tak jak na zimnym oleju podczas skręcania kołami?

Opublikowano

Mam mały problem z sprężarką i klimą. Wszystko jest na jednym pasku, obie sprężarki, jak chodzi klima isprężarka nabija powietrza to ślizga się pasek, przez co wszystko głośna chodzi i piszczy. Założyłem nowy pasek Gatesa to samo, piszczy i wkurza mnie to, do tego stopnia że na jesieni ściągłe pasei i tak jeździłem.

Jest możliwość przerobienie tego na dwa osobne paski, pod Visko zakłada sie podwójne koło, teraz jest pojedyncze, a na sprężarkę powietra inne koło, rozkręcane z bleszkami do regulacji, takie jak było kiedys w Maluchu na alternatorze.

 

Pytanie gdzie to kupić, jutro bede trochę dzwonił z ogłoszeń z allegro itp, może i do serwisu  zadzwonie, ale może coś o tym wiecie, poradzicie.

Opublikowano

u mnie akurat z tym problemu nie ma za to piszczał mocno pasek wieloklinowy nawet po wymianie na nowy, dopiero założyłem nowy napinacz i inny pasek i przestało. Choć to akurat wina visko bo ktoś je zaspawał... bo tak to wentylator nie stawiałby takiego oporu. Może masz za duże ciśnienie w układzie pneumatycznym albo wyrobione już nieco koła pasowe.

Opublikowano

grego a pamiętasz jakiej firmy miałeś który piszczał? i jaki masz teraz? 

Będę wymieniał na wiosnę i nie wiem czy z serwisu brać czy jakiś dobry zamiennik

tomek73 najprędzej to tokarz Ci takie rzeczy zrobi, wątpię aby dopasować od czegoś, są jeszcze takie spraye zapobiegające ślizganiu się pasów jak są np. zaolejone, może to niezbyt po inżyniersku ale może pomóc.

 

Opublikowano (edytowane)

musiałbym sprawdzić ale oba były zamienniki. Napinacz na pewno mam bepco o połowę tańszy, a chodzi bez zarzutu jak dotąd.

Edytowane przez grego
Opublikowano

Już się raczej wyleczyłem z wymiany kół. W serwisie za koło spreżarki powiedzieli ponad 1400 zł, na Visko 680 zł wszystko netto, za używanymi raczej nie ma szans.

Spray stosowalem, efekt jest bardzo krótki. Zrobię tak jak w MF 255 miałem, kawałek węża na zawór do pompowania, i wtedy bedzie bez oporów pompować, bo jak zawór póści powietrze to cicho. Albo dwa paski, non stop będzie klima chodziła, bo jest potrzebna a powietrze jakbędzie potrzebne to bede zakładał dłuższy pasek.

W NH  ściagam pasek z powietrza jak mi nie potrzeba, po pół roku bez sprężarki jeżdże.

Opublikowano

Witam .mam problem z mx 100 tzn czasami coś sie zacina z hydrauliką i  nie chce złożyć np agregatu i w tym czasie nie działa wspomaganie. czasami równie nie chce ruszyc po włożeniu biegu. nie jest tak cały czas tylko ma takie momenty.

Opublikowano

pewno jakiś zaworek się zacina ale, który to ciężko powiedzieć. Może być coś w zaworze priorytetowym to ten gdzie idzie ciśnienie z pompy i tam rozdziela na kierownice i resztę. Może coś z kompensatorem w pompie hydraulicznej to ta "przystawka " przy pompie możesz spróbować te rzeczy przeczyścić jak wiesz gdzie są. A jak nie to musiałby być dobry fachowiec, żeby stwierdził co się dzieje.

Opublikowano

Rozebrałem pokrywe dachu bo mi klimatyzacja nie działała i zauwazyłem jakiś drut leżący jakby urwany który odchodzi od pokrętła regulacji klimatyzacji nie wiem gdzie go podłączyć. Jeśli ktoś sie na tym zna to prosze o pomoc.

Opublikowano

Witam ,mam problem z Mccormick mc 135,zaczelo sie od zerwanych paskow alternatora ,nie dzialal wom ,zrobilem tak jak pisaliscie na forum i zadzialalo,ale nie dziala teraz auto wom,wczoraj odczytalem bledy i znalazlem 15,33,63,67,82 z czego 15,33 i 67 wiem co oznaczaja a reszty nie wiem,no i probowalem skasowac te bledy tak jak opisano na forum i nic z tego kontrolka miga i zalacza sie sygnal i tyle.

Opublikowano

Jeżęli kody błędów są takie same jak w MX to podam wyjaśnienie kodów:

 

15 - złe ustawienie dźwigni od włączania WOMu albo problem z samym włącznikiem

33 - problem w cewką od załączania WOMu, trzeba by zmierzyć oporność cewki oraz przewody do sterownika

63 - czujnik prędkości obrotowej WOMu nie podaje sygnału o prędkości obrotowej (albo WOM się nie kręci albo problem z samym czujnikiem)

67 - brak odpowiedniego stosunku prędkości obrotowej Womu do prędkości obrotowej silnika

 

Aby działał auto wom trzeba go ustawić podczas kalibracji

 

Opublikowano

wszystkie te błedy najprawdopodobniej wystapily kiedy po zerwaniu paskow nie dzialal wom i szukalem co sie moglo stac,sprawdzalem wtedy cewke ,czujnik i zestroilem obroty walka,tylko teraz nie moge wykasowac tych bledów i nie wiem dlaczego nie dziala ta metoda ktora jest opisana tutaj na forum i nie wiem jak sie kalibruje wom

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v