casemx110

Members
  • Ilość treści

    109
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

5 obserwujących

O casemx110

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. casemx110

    Case mx 135

    A co z cewką za pompą wtryskową kiedy silnik sam zgaśnie? Może ona nie daję rady zamyka dawkę paliwa w trakcie pracy. Może to być problem z elektryką np stacyjka dobrze nie łączy i odcina dawkę paliwa. Bezpiecznik 38 nie łączy (z lewej strony pod kierownicą jest skrzynka bezpieczników w górnej części 2 od lewej i 2 od góry)
  2. casemx110

    Case mx 135

    Przedni napęd jest załączony kiedy elektrozawór nie dostaje napięcia (normalnie załączony) tzn. kiedy silnik jest wyłączony to jest załączony przedni napęd, w momencie kiedy hamujemy krańcówka odcina dopływ napięcia (załącza przedni napęd) no i oczywiście kiedy chcemy używać przedniego napędu to tak naprawdę odłączamy zasilanie i włączamy napęd. Wg mnie w przypadku awarii elektryki byłby na stałe załączony, oczywiście najpierw należy sprawdzić czy obieg jest zamknięty i parametry cewki są ok, ale doszukiwałbym się uszkodzenia mechanicznego lub jak wcześniej mówiłeś miałeś problem z czystością oleju ( jakieś resztki gumy itp) może to zablokowało elektrozawór?
  3. casemx110

    Case mx 135

    Błąd numer 5 to rzeczywiście problem z sensorem ramion podnośnika, dokładnie z lewym (kod błędu 5,0) prawy (kod błędu 5,1). Należy sprawdzić oporność pomiędzy pinami sensora, powinno być 16k - 203 k ohm oraz od 270 - 330 k ohm. Podnośnik kalibruje się jak najbardziej. Tomek 73 nie tylko nie działa Ci "małe pokrętło" czyli płynna regulacja pozycji ramion wieszaka podczas jazdy ale, także sprzężenie zwrotne, bo masz na sztywno ustawioną pozycję na potencjometrze podnośnika. Coś ten serwis nie kumaty, że wymienia potencjometry bez sprawdzenia zakresu ich pracy, zresztą można je niedrogo naprawić u elektronika Edit. Jeżeli jeden czujnik jest dobry to wg instrukcji można skalibrować tylko pod jedną stronę.
  4. Do rozebrania power shift, prawdopodobnie zablokowany jeden z koszy
  5. Na średnich i lekkich glebach będzie sobie radził bez problemu. U mnie pracował MX 110 z 4 skibowym obracalnym kvernelandem 16'' i mocy mu nie brakowało tylko że prędkość orania max do 7.5 km/h. Z silowolfem nigdy nie miał przyjemności współpracować więc się nie bd wypowiadał.
  6. casemx110

    Case mx 135

    Jeżęli kody błędów są takie same jak w MX to podam wyjaśnienie kodów: 15 - złe ustawienie dźwigni od włączania WOMu albo problem z samym włącznikiem 33 - problem w cewką od załączania WOMu, trzeba by zmierzyć oporność cewki oraz przewody do sterownika 63 - czujnik prędkości obrotowej WOMu nie podaje sygnału o prędkości obrotowej (albo WOM się nie kręci albo problem z samym czujnikiem) 67 - brak odpowiedniego stosunku prędkości obrotowej Womu do prędkości obrotowej silnika Aby działał auto wom trzeba go ustawić podczas kalibracji
  7. Tak jak piszą koledzy wyżej, pierwsze podejrzenie i przeważnie słuszne to filtr, ale jeżeli jeszcze nie jest Twój to przed zapłaceniem możesz posprawdzać ciśnienia i wiesz co kupujesz. Kolego minimalne obroty dla tego silnika to 900 rpm
  8. Kolego a w czasie tych kilku dni użytkowania kolega olej wymienił i filtr hydrauliki? świecenie się tej kontrolki zaraz po kupieniu cięgnika nie wróży nic dobrego, ale miejmy nadzieję że to tylko filtr... ja bym pokusił się o pomiar ciśnienia na właśnie tym filtrze czy jest w normie
  9. do przedniej osi jest taki SEA 85W - 140 EP specyfikacja MS 1316
  10. Tam gdzie szukasz leży przyczyna, wyciągnij cały zawór na stół i popatrz czy suwaki nie są porysowane. Wg mnie to jest zacięty zawór 27 http://i.gyazo.com/bfa9ec3b670dc780fcc25c11409ec26a.png U mnie po problemach z hydrauliką po pierwszym uruchomieniu występował problem ze skrętem ale mijał po odkręceniu sygnałówki albo właśnie w/w zaworu
  11. Tu masz zdjęcie do zlokalizowania ciśnienia regulacyjnego, powinno się mieścić w przedziale 19-21 bar http://i.gyazo.com/2c6167e8302202095b8f7cb2cf80241b.png A tutaj od jazdy FWD - do przodu REV - do tyłu http://i.gyazo.com/bb9f58f20edb1639ccc01d3e76b3cbb5.png Nie powinno być niższe od REG o 0,7 bara Jeżeli ciśnienia będą ok tzn szybko ustalą się na wymaganym poziomie to wina leży w rozdzielaczu lub samych koszach,ale jeżeli zwłoka będzie długa (proporcjonalna do opóźnienia ruszania) przyczyny należy szukać wcześniej na linii. Akumulator jest od półbiegów, więc raczej nie ma nic do rzeczy
  12. Po wymianie uszczelki pod modulatorem nic się nie może stać jeżeli jest starannie wymieniona. Ja bym szukał przyczyny w niskim ciśnieniu, albo z zaworem priorytetowym ustalający ciśnienie regulacyjne jest coś nie tak, albo z zaworem na skrzyni od jazdy. Wepnij się manometrem w zawór na skrzyni w pozycję REG i obserwuj ciśnienie po załączeniu kosza od jazdy, ciśnienie powinno wrócić do ustalonego w mniej niż sekundę, oczywiście na rozgrzanym oleju, bo na zimnym to te skrzynie działają jak chcą ale 10 sec to zbyt długa zwłoka A jak reszta hydrauliki? podnośnik? półbiegi, jak już jedzie to dobrze je zmienia?
  13. Postulaty są jak najbardziej ok Ale: dlaczego większość rolników nie ma pojęcia, że są organizowane protesty? Ja się dowiedziałem z tv... wstyd dlaczego utrudnia się życie zwykłym obywatelom? utrudnia prace firmom transportowym? wg jaki sens jest jeździć bez celu, marnować paliwo i denerwować kierowców? czy kierowca zmieni prawo bo go ciągnik na drodze rozgniewa? dlaczego nie ma nikogo na wiejskiej? pod biurami poselskimi? pod budynkami partii PO i PSL? utrudniając życie tym, którzy fizycznie mogą wpłynąć na decyzje rządu, dlaczego domy tych nieudolnych polityków sawickiego piechocińskiego, tuska, kopacz nie są okupowane? film porównujący strajk z polskich oraz francuskich rolników jest odpowiedzią na wszystko.... może zbyt drastycznie, ale potrafią walczyć o swoje (Francuzi)! Widzicie jaka jest różnica kiedy jeździcie pod Poznaniem bez celu po drodze, a wyrzucając łajno na piękny podjazd do willi sawickiego? Nie widzę jedności w polskiej wsi, większość zazdrości sąsiadowi brudu za paznokciem Nawet porządnego strajku nie potrafi dobrze zorganizować bardzo liczna grupa rolników, a przecież wszyscy grają do jednej bramki... Oby coś z tego zamieszania wyszło na lepsze, bo polska wieś staję się bankrutem, wegetuje, piękne maszyny na podwórku, a w domu szkłem tyłek podcierają bo na ratę kredytu funduszy brak
  14. casemx110

    case mx 110

    Jeżeli to jest błąd H oraz y to należy przeprowadzić kalibrację podnośnika
  15. Dziś był oglądać facet z firmy Kabanos z Podhala Bukaty HF pow 600 kg 6,5zl netto Bukaty MM pow 600 kg 7,3zł netto Jałowizna MM pow 550 kg 6,5zl netto Krowa MM pow 700 kg 4,8 - 5,0 zl netto potrącenie 7% kasa na rękę lokalizacja: zachodniopomorskie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj