Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skoro nie świeci, znaczy to, że prąd właśnie nie płynie.  A jeśli już, to baaaardzo znikomy, na mierniku widzisz napięcie, znaczy to dokładnie tyle, że gdzieś tam po drodze na jakimś złączu jest bardzo słaby styk. Należałoby troche wykazać inicjatywy i zamiast marnować czas na pisanie postów w internecie, to wziąć zwykłą żarówkową probówkę i od bezpiecznika jechać w strone lamp. Podpowiem tylko tyle, że pierwszym punktem, gdzie możesz nie mieć dobrego styku jest przekaźnik ten mechaniczny bistabilny, tam już może być przypalony styk. Następne miejsce to duże złącze na dole pod kolumną. Później jeśli za nim tester będzie świecił, to złącze na kabinie i potem to już leci jednolity kabel lampy. Chyba już dokładniej tego nie można wyłożyć. To już wystarczy tylko sprawdzić w sposób jaki opisałem. 

Opublikowano (edytowane)

Światła ogarnięte. Przewody i styki do wymiany były. Problem jednak pozostał z przednim napędem i blokada. Po założeniu nowego elektrozaworu z cewką i podpięciu napiecia zapala się blokada i nie idzie jej wyłączyć. Jak włączam przycisk od przedniego napędu to gaśnie blokada i zapala się przedni napęd ale nie wyłącza się blokada mechaniczne. We wtyczkach jest wszystko ok. Od napędu podaje napięcie jak jest wyłączony przycisk a od blokady podaje napięcie jak.jest włączony przycisk. Ta ikona od blokady zapala się gdy podpinam druga wtyczkę i słychać pyknięcie jakiegoś przekaźnika pod konsolą od tych włączników. Ta konsola siedzi tylko na tych śrubach co widać czy jeszcze gdzieś są ukryte? Odkręciłem te z góry i siedzi sztywno

Edytowane przez ramzes10
Opublikowano

Poszukuję  elektryka/mechanika do ciągnika serii case mx, mc mtx. Mieszkam na pograniczu podlaskiego, war-mazur i mazowieckiego. Głównie problem polega na błędach elektrycznych związanych z podnośnikiem i blokada. Wyskoczyło kilka błędów

Opublikowano

A co jeszcze z podnośnikiem Ci się stało? Blokade to jak nie możesz tego rozgryzc to po prostu zdejmij te cewke z elektorzaworu i odlacz, a kontrolka sie nie przejmuj narazie... 

Opublikowano (edytowane)

Błędy to 2,5, C,c,r, h ,A, lustrzane odbicie 9 , n , i jeszcze taki dziwny znak w prawym górnym rogu kreska prosto i kreska do dołu i na dole kreska. Ten ostatni znak to z tego co znalazłem to jest od przepalonej lampki blokady ale wymiana lampki w przycisku nic nie pomogła. Nadał się wyświetla

Edytowane przez ramzes10
Opublikowano

Witam Panowie, mam pilna sprawę, pacjent Case Mx 150 po wymianie tarczek na półbiegach i rewersie oraz łożysk i oleju w skrzyni. zalane nowym olejem 90 litrów stan ponad ful  wszystko działa po przejechaniu 2 km półbiegi nie działają poprawnie tzn cyfry przeskakują a przełącza dopiero z 2 na 3 i potem nic oleju ubyło sporo ( rozeszło sie po skrzyni ) dolałem do stanu minimum w sumie 120 litrów i dalej brak półbiegów. co jest nie tak czy skrzynia może się zapowietrzyć ? Co zrobić ? dziękuję za wszelkie info .

Opublikowano

Oleju ma być 120  bo w zwolnicę wchodzi po 15 i przy zmianie powinno się spuszczać tez z zwolnic. 

 Najpierw posprawdzaj czy elektomagnesy działają, masz dwa z prawej strony koło akumulatorów wyczysć je, potem radził bym ci sprawdzić ciśnienia na półbiegach.

Opublikowano (edytowane)

z obu zwolnic spuszczałem i faktycznie sporo było tego, nowego zalałem 120l i stan sięga minimum, myślę czy dolać więcej? Dziwi mnie to że po uruchomieniu przez jakiś czas wszystko działało poprawnie a później juz nie. Prąd na wtyczkach od biegów dziwnie wskazuje na górnej przepływ jest na 2 i 3 a na dolnej na 3 półbiegu. A jakim manometrem sprawdzić ciśnienie? jakie tam są końcówki?

Temat ogarnięty już 2 dni winna była spalona dolna cewka od półbiegów aż spuchnięta była, Dziękuję za wskazówki i pomoc

 

Edytowane przez MarcinMX150
Opublikowano

Witam , ten temat był już poruszany ale nie mogę odkopać, a mianowicie posiadam mx135 i planuję zimą do niego dołożyc siłownik wspomagajacy udźwig, i pytanie musze szukać orginału czy da się coś z zamienników zrobić i drugie czy te traktory mają już gdzieś wyprowadzone rurki do podpięcia zasilania cylindra bo przyglądałem się przy swoim i nic nie zauważyłem w tym kierunku

Opublikowano

No niestety producent nie pomyślał przy projektowaniu aby można było normalnie dołożyć siłownik to wymyślił skomplikowany uchwyt, szukaj org. ale nie licz na jakieś przyzwoite pieniądze, mi jeden powiedział 2tys. Kupiłem polski siłownik za 200zł który idealnie się nadaje, skok i mocowanie pasuje i trochę grubej blachę. Znajomy frezarką ponawiercał parę otworów i chodzi to, ale fakt namęczyłem sie aby to wszystko zaprojektować i spasować... A i na końcu trzeba zrobić kalibracje EHR. 

Opublikowano (edytowane)

https://sprzedajemy.pl/silownik-hydrauliczny-smt2-63x36-skok-200-prawy-solec-kujawski-2-e30984-nr59435068

Ja kupiłem taki, co prawda dwustronny, ale z jednej strony dałem odpowietrznik, no i te niefortunne przyłącza... , u siebie poucinałem, ale można też zostawić. A tak pięknie się tam wpasował. 

Dwa sezony już chodzi w kvernelandzie z packomatem, wcześniej nie potrafił ruszyc go z ziemi...

Edytowane przez Dastan
Opublikowano

Witam, jestem posiadaczem case mx 170 i mam problem z radarem, mianowicie pokazuje tylko co jakiś czas na liczniku drobne liczby np. 0,7 0,5 km/h tak jakby chwytał wiatr

Jak to naprawić? z góry dzięki 

Opublikowano (edytowane)

Da radę założyć grzałkę silnika w tych ciągnikach? Chodzi o silnik beta power

Edytowane przez ramzes10
Opublikowano

Tą grzałkę znalazłem. Tylko ona jest do cumminsa a ja potrzebuję do beta power mc cormick

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v