Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie był standardem, dlatego często podaje się dwie wartości udźwigu.

 

Edit

Dołożyłem dodatkowy siłownik o średnicy 63mm i teraz dźwiga bez problemu Kvernelanda EG100 nawet z packomatem.

Edytowane przez Dastan
Opublikowano

Uszczelnienia na tłoku. Chyba, że nie trzyma rozdzielacz ehr, wtedy regeneracja, takie rzeczy w Tucholi robili. Ale najpierw proponuje uszczelnić tłok. Jeśli Ci to przeszkadza, bo u mnie w 140 chyba od początku jak ją kupiłem to delikatnie opadał i jak coś ciężkiego mam, to co kilkadziesiąt sekund sobie „podrzuci”, ale mnie to wogóle nie przeszkadza.

Opublikowano

Jak mam zawieszone 2t uprawowo siewnego to mia co 5-10sec podnosi na ehr... kolejny problem to podczas transportu jak ciagnik wpadnie w dziure i mocno szrapnie maszyna podwieszona na tuz to mi glupieje podnosnik szarpiac maszyne od dolu do gory, przestaje tylko gdy go opuszcze na max i  Dodam ze niemam amortyzacji podnosnika.

Opublikowano

Ja dorobiłem drugie wejścia do siłownikow na górze żeby olej odprowadzało do skrzyni. Bo przy pługu potrafił nie podnieść bo olej na górze tłoczyska  blokował siłowniki. Ale tylko przy pługu co waży 1720 kg. 

Opublikowano

Zima będę wymieniał tarczki na podbiegach, mam instrukcje napraw więc momenty dokręcania śrub itp mam ogarnięte. Pytanie dla tych co już taki remont przeprowadzali na co uważać przy składaniu..

Opublikowano (edytowane)

Wymień uszczelniacze na wałkach, żeby nie było przecieków pomiedzy koszami i smarowaniem. Uważaj przy montażu, żeby ich nie pozrywać. Zwróć uwagę czy w dobrą stronę przykręcasz koło za koszami, bo da się go odwrócić i będzie połową zęba łapać. Wymień sobie uszczelnienia na wałkach od skrzyni do silnika i od przedniego napędu. Uważaj na pierścienie zabiezpieczające kosze, muszą być dobrze założone, żeby Ci nie wyskoczyły. Chodzi o segery.

Edytowane przez Rowan
Opublikowano

Uszczelniacze na wałkach podgrzej opalarką i zakładaj potem, potem podgrzej i dopasuj pod tuleję. Ja zmniejszałem je opaską zaciskową.  żeby za duże nie były. 

W tłokach pod uszczelniaczami plastykowymi masz oryngi. Wiosna uszczelniacze i tarcze wszystkie kosztowały mknie 2600 netto w serwisie. Tarcze częsciwo zamienniki. 

Opublikowano

Na rewersie też zmieniałeś? Sporo Cię kosztowały, bo w połowie tego spokojnie można się zamknąć. Części do nich są tanie 🙂 Ja zimą będe kroił swoją MC120, bo ręczny mam do zrobienia, tarczki na rewersie też trzeba wymienić, bo ma ponad 10tyś i nie dotykany jest tam. Uszczelniacz mam też do wymiany na przednim deklu od skrzyni. Więc trzeba w dwóch miejscach kroić. Przy okazji powymieniam różne rzeczy, które mogą być już zużyte.

Opublikowano

Rewersu nie ruszałem 3 i 4 półbieg mi poszedł, na 3 tarcze spaliło a 4 ścieło w środku. Części kupuję w  serwisie. Te palstyki fakt bardzo drogie, po 100 zł za pieścień, tarcze w zamienniku raz droższe niż na allegro. Na 2 tylko oryginał bo mam wzmocniony kosz, tam idzie 7 tarcz i po 100 zł. 

Moj ma prawie 11 i teraz będę silnik robił, przegrzałem go. Ale i cisnienie oleju do 0,7 spada na gorącym. 

Pytanie jakie tłoki kupić bo on ma nad wymiar. 

Opublikowano

Witam Panowie. Stałem się posiadaczem Case MX 120 i przymierzam się do wymiany wszystkich filtrów i olejów w Casie i chciał bym się dowiedzieć jakie filtry i oleje polecacie i ile gdzie go wchodzi. Pozdrawiam 

Opublikowano

Szukam case mx 135/150 już ponad rok. Albo mam takie szczęście albo naprawdę nic nie ma w Polsce co można "wziąć" do rąk. Jakbyście mieli jakieś informacje co do porządnego mxa na sprzedaż będę niezmiernie wdzięczny za kontakt. Wszystko przyjeżdża do Polski w takim stanie, że szkoda słów.

Opublikowano

Dokładnie, wkład i tak będzie tylko szukam tych z ewentualnie mniejszym wkładem. W każdym coś nie tak. Jak nie ślizgające się połówki to silnik cały w oleju zmieszanym z błotem, to wyjąca hydraulika po skręceniu kołami i podnoszeniu podnośnika jednocześnie.

Opublikowano

Był tu na forum  chyba MX 150 w fajnych pieniądzach nie dawno po 3 dniach był sprzedany, bez ogloszenia. 

Jak jest ogloszenie fajnego ciągnika to od razu kasa w kieszeń i jechać po niego, bo po 2 dniach już go nie będzie. 

Co do oleju do skrzyni to tylko Akcela z serwisu, przy zmianie nie mozna zapomnieć o dokręceniu korków na zwolnicach. W 150 wchodzi z 120 litrow. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v