Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tylko jak już rozbierze to trzeba wymieniać ma wszystkich. Prawie skończyłem wymieniać komplet uszczelniaczy i tarczek na półbiegach i rewersie , ale robiłem sam. Uszczelka victor reinz 250 + 500 śruby jak puściła to przynajmniej głowica do zmierzenia jak nie planowania. 

Opublikowano

Dokładnie, dla przykładu komplet uszczelniaczy na kosz z ARGO 125zl brutto zamiennik 100zl (według mnie ten sam) l , tarczki z Argo 70zl sztuka lub zamiennik 22zl tu już niech każdy sam decyduję. Na częściach Argo mamy 2500zl. Problemem będzie robocizna , pewnie z 8tys. 

 

Opublikowano
22 godziny temu, Rowan napisał:

W jaki sposób uszkodzenie elektrozaworu może spowodować duszenie? I jaka jego usterka? O którym uszczelniaczu mówisz?

W taki że lubi zaciąć się elektrozawór i podać olej w dwa kanały co powoduję zasprzęglenie duch koszy, u mnie tak było co po paru minutach zaskutkowała wywaleniem uszczelniacza na koszu nr3 i a przedtem dusiło silnik do zera.

Opublikowano

Przeciez ten ciagnik ma tylko dwa elektrozawory od 4 polbiegow i dzialaja one poprzez zalaczenie lub wylaczenie w odpowiednich sekwencjach i choćby nawet jeden sie zacial to nie ma opcji zeby nałożyły sie dwa pobiegi takie naprawde idioto odporne i proste w swym zalozeniu bez zbednej elektroniki. Co innego cewki od rewersu

Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, Krystian86 napisał:

Przeciez ten ciagnik ma tylko dwa elektrozawory od 4 polbiegow i dzialaja one poprzez zalaczenie lub wylaczenie w odpowiednich sekwencjach i choćby nawet jeden sie zacial to nie ma opcji zeby nałożyły sie dwa pobiegi takie naprawde idioto odporne i proste w swym zalozeniu bez zbednej elektroniki. Co innego cewki od rewersu

Yhm nie idealizuj tych ciągników bo nie są idealne, że sterowaniem polbiegami się cofki w rozwoju względem serii 5100, gdzie były 4 zawory i 4 czujniki zabezpieczajace, w mx nie ma nic, przy awari sterowania np dźwigni w rączce zmiany biegów to wtedy może załączyć 2 polbiegi na raz. Hydraulika idealna? Nie bo tylko parę osób w PL potrafi ją dobrze naprawić i zna zasadę jej działania, podnośnik ma mały zakraść pracy wysokości względem innych ciągników(tylko w 150 i 170 jest normalna konstrukcja a nie to dziwo), nie wspominając o strasznie krótkich hakach podnośnika, brak Eco wom, ciężko zmieniające się zakresy biegów itp itp ... Ciągnik prosty oprócz hydrauliki , tani w naprawie ale nie idealny.

Edytowane przez JD1052
Opublikowano

Może głupie pytanie ale wolę się upewnić niż narobić problemów. Zmostkowanie czujnika od siedzenia polega tylko na połączeniu dwóch pinów w kostce? Trzeba odłączyć czujnik i połączyć te dwa piny w kostce?

Opublikowano
48 minut temu, JD1052 napisał:

serii 5100, gdzie były 4 zawory i 4 czujniki zabezpieczajace, w mx nie ma nic, przy awari sterowania np dźwigni w rączce zmiany biegów to wtedy może załączyć 2 polbiegi na raz

Tutaj sie wogóle nie zgodze. Owszem, niema kontroli ciśnienia na koszach, to nie jest dobre, ale generalnie mało która marka ma te kontrole, częściej już na rewersie i to z tego co sie spotkałem to egzotyki, Zetor, Kubota… Awaria rączki mówisz… To właśnie w momencie awari jakiejś w 5100 może zapiąć dwa zawory i włączyć dwa kosze wraz. Tutaj prawdopodobieństwo jest zdecydowanie mniejsze, przy uszkodzonej rączce po prostu brakuje niektórych biegów.

Żaden ciągnik idealny nie jest i tutaj też tak jest, masz racje co do podnośnika przy małym moście, podnosi nisko i ma krótkie haki. Za to podnosi szybko względem dużego mostu. 
Najważniejsze braki to według mnie brak modulacji elektronicznej na rewersie, jeśli chodzi o MXa to brak amortyzacji kabiny, w Mc już jest zdecydowanie lepiej gdy amortyzacja oczywiście sprawna. Brak wałka ECO, brak skrzyni 50km/h.

Opublikowano

@Rowannic dodac nic ujac. Nie ma idealnych ciągników, jednak cena za jaka mizna je kupic i cena czesci rekompensują pewne niedogodności.

12 godzin temu, Ziel napisał:

2 elektrozawory które obsługuje 4 kosze. Poznaj budowę rozdzielacza a później sie wypowiadaj.

A co ma do tego rozdzielacz skoro to elektrozawor przejmuje zalaczanie polbiegow

Opublikowano

Jeśli nawet się tak stało, to nie zaciął się elektrozawór a suwak w rozdzielaczu odpowiedzialny za pilotaż. Trzeba by fizycznie pomierzyć suwaki i przegrody w rozdzielaczu aby być pewnym, że tutaj leżała przyczyna. Same elektrozawory nie przełączają tak bezpośrednio oleju między koszami, one tylko zasterowują suwaki pilotażowe i modulacyjne.

Opublikowano
Dnia 19.12.2023 o 14:47, MARAKAM napisał:

Mam pytanie do specjalistów w zakresie tej marki jaki koszt robocizny może  wynieść wymiana uszczelki pod głowicą silnik 6.

 

A kolega może już zdejmował głowice? Pytam , bo składam silnik i nie zmierzyłem występu tłoka przed planowaniem sądząc,  że jest to podane w specyfikacji...bo jest , ale trzy różne wartości/klasy i nie podali od czego to zależy. Standart to 0,6-0,7mm , ale jest też 0,8-0,91 i u mnie jest 0,9. Szlifierz mówi, że tylko zabielił ale nie wie ile... i teraz nie wiem czy ma dać większą podkładkę czy standard. 

Jakbys zdejmowal to zmierz ile wystaje tlok, być może w silnikach przemysłowych stopień kompresji jest mniejszy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v