Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Rowan napisał:

3 godziny temu, paktofonikas1987 napisał:

Mam problem z reweresem - przy zimnym oleju trzeba czekać że 2- 3 sekundy aż zacznie działać i to tak od niechcenia. A jak w międzyczasie wcisnę sprzęgło że 2 , 3 razy to rusza normalnie, z impetem. Tarczki rewersu i uszczelniacze zmieniane 2 lata temu - jakieś 500 h.

Zimny olej, normalne.

Czasami po rozgrzaniu oleju też tak się dzieje. Jak tam działa sprzęgło? Rewers daje prąd na cewki to wiadomo, a sprzęgło rozłącza jakaś linka mechanicznie? Może tam coś się przycinać?

Opublikowano
Dnia 4.12.2023 o 19:54, Pigmei napisał:

Jak robiłem całą skrzynie  to postanowiłem wymienić wszystkie 3 tarczki i jedną przekładke od ręcznego bo jedynie miały ślady przegrzania, zużycie bardzo małe i przyjmując że maja zrobione około 9 000 godzin  to prawie nic się nie zużyły. Brałem w zamienniku, rozpierak zostawiłem i wszystko działa.  Cena z czerwca

 
     
  HYD5160 Szybkozłącze hydrauliczne Case gwint 1"  
  260,00 zł  
  4  
  1 040,00 zł  
  123  
  HAM1413 Płytka hamulcowa ręcznego  
  89,00 zł  
  1  
  89,00 zł  
  123  
  HAM1505 Tarcza hamulca ręcznego 142mm  
  144,00 zł  
  3  
  432,00 zł  

Twoje tarczki też tak wyglądały?

Wygląda jakby kawałek blachy przetoczyli i kątówka zrobili rowki... Nie ma okładziny jak na oryginalnej tylko żywa blacha? To nie będzie tarło czy szlifowało?

20231210_192309.jpg

Opublikowano
3 godziny temu, Dastan napisał:

Twoje tarczki też tak wyglądały?

Wygląda jakby kawałek blachy przetoczyli i kątówka zrobili rowki... Nie ma okładziny jak na oryginalnej tylko żywa blacha? To nie będzie tarło czy szlifowało?

20231210_192309.jpg

Moje tarczki, czyli te co zakupiłem wyglądały dokładnie tak samo jak  oryginalne czyli jak na focie  ze sklepu. Nie miałem do nich zastrzeżeń.

Tarcza,hamulca,ręcznego McCormick mc mtx Case maxxum 5120 5130 5140 5150 5240 5250 mx100,110,120,135,150,170 1341170C1 1345726C1

Opublikowano (edytowane)

Zamówiłem te z agristara jak też jakieś podejrzane to z mccormica za 430 zł wezmę. Tu też ciekawa sprawa bo u roznych dealerów ta sama tarczka kosztuje od 430 do 1000zł. CNH 600 -1000zł. Ale ceny jakies  chore jak za jedną tarczkę 142mm....

Edytowane przez Dastan
Opublikowano

Kiedys w  serwisie Case  zamówiłem łożyska do przodu, Oryginał CNH  205 zamiennik 50, to zamówiłem zamiennik,.

I jakie było zdziwienie sprzedawcy ja zamiennik przyszedł opakowany  Oryginał Carraro. 

Opublikowano

Idąc tym tokiem myślenia, kupujesz w serwisie i wiesz, że w oro pudełku jest podróba. Idąc dalej… kupujesz iphone’a w IDream i wiesz, że w pudełku jest podróba… Nie dajmy się zwariować…

Opublikowano

Jak to był tańszy zamiennik to nie był to oryginał, nie wolno podrabiać loga firmy bo jest to karane, mimo to wiadomo powszechnie że podróbki części, olei, chemi itp są powszechne na świecie.

Opublikowano (edytowane)

Powszechne? 🤣 W opowieściach owszem ale jak idzie o łożyska to CNH ich nie produkuje, korzysta z innych uznanych producentów np koyo

Same części to nawet oryginalne maja ogromną rozpiętość cenową, przykładem jest choćby kółko pasowe od napędu spreżarek pneumatyki i klimy. towar tak niszowy że nie warto go kopiować i zamiennika niema a to oryginalne możesz kupić od 272 zł z wysyłkowego  do 2400 zł w serwisie  :P 

Edit; 

Podobne i niestety nie pasujące, pochodzące z polskiej maszyny można zakupić za 35 zł, kosmicznej technologii tu i tu nie ma , 

789625-100x100.jpg to z Case

image.jpeg.d3e1fa0765b5475fdbe56ac7794a5e95.jpeg to od  kombajnu Neptun 

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano
48 minut temu, Pigmei napisał:

Powszechne? 🤣 W opowieściach owszem ale jak idzie o łożyska to CNH ich nie produkuje, korzysta z innych uznanych producentów np koyo

Same części to nawet oryginalne maja ogromną rozpiętość cenową, przykładem jest choćby kółko pasowe od napędu spreżarek pneumatyki i klimy. towar tak niszowy że nie warto go kopiować i zamiennika niema a to oryginalne możesz kupić od 272 zł z wysyłkowego  do 2400 zł w serwisie  :P 

Edit; 

Podobne i niestety nie pasujące, pochodzące z polskiej maszyny można zakupić za 35 zł, kosmicznej technologii tu i tu nie ma , 

789625-100x100.jpg to z Case

image.jpeg

 to od  kombajny Neptun 

image.jpeg

Oczywiste chyba jest że marki ciągników i innych maszyn 90% albo nawet i więcej części zlecają firmą z zewnątrz, ja pisze o podrabianiu oryginałów a nie o tym kto co produkuje, z doświadczenia wiem że większość zamienników szybko się rozsypuje. Tarczki praktycznie zawsze w zamienniku nie wytrzymują tysiąca godzin. Proste życzy jak koła pasowe czy jakieś np mocowania nie ma znaczenia kto produkuje byle trzymały wymiar.

Opublikowano (edytowane)

Podrabiać to da się  znaki towarowe, jest to ścigane prawem,

towary można co najwyżej kopiować o ile wzory nie są zastrzeżone  i warto mieć świadomość co sie kupuje i nie ważne czy rzecz zwykła, prosta czy skomplikowana technologicznie.

Co do żywotności poszczególnych części to zwyczajnie nie będę się wypowiadał, mam za małą wiedzę i nie chcę powielać czyiś opinii, a jak coś doradzam to tylko w oparciu o swoją wiedzę. Traczki tylko od ręcznego kupiłem w zamienniku, nie są tak wysilone jak od półbiegów. Zaryzykowałem ich zakup, działają bez konieczności podciągania na lince  nie spodziewam się zatem problemów. Gdyby nie ślady przegrzania to starych bym nawet nie wymieniał. Zaopiniowałem też je koledze Krystianowi86 i nie uważam ze jak je zamontuje to źle zrobi.

Edytowane przez Pigmei
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Ziel napisał:

Tarczki praktycznie zawsze w zamienniku nie wytrzymują tysiąca godzin. Proste życzy jak koła pasowe czy jakieś np mocowania nie ma znaczenia kto produkuje byle trzymały wymiar.

No nie, tutaj to juz nie wytrzymam… Ile Ty ciągnikow naprawiłeś? Ile rozebrałaś i złożyłeś? Ile masz pod sobą, które na bieżąco serwisujesz abyś mógł stwierdzać takie rzeczy? 
Ja coś moge na ten temat powiedzieć na podstawie co najmniej kilkunastu sztuk, które chodzą na tarczkach z zamiennika juz co najmniej dobre 3-4tys h i nic im się nie dzieje. Podstawą jest w czasie naprawy postępowanie zgodnie ze sztuką i jeśli się tego nie trzyma, to czy to zamiennik czy ori, to dlugo nie wytrzyma.

Edytowane przez Rowan
Opublikowano
3 godziny temu, Rowan napisał:

No nie, tutaj to juz nie wytrzymam… Ile Ty ciągnikow naprawiłeś? Ile rozebrałaś i złożyłeś? Ile masz pod sobą, które na bieżąco serwisujesz abyś mógł stwierdzać takie rzeczy? 
Ja coś moge na ten temat powiedzieć na podstawie co najmniej kilkunastu sztuk, które chodzą na tarczkach z zamiennika juz co najmniej dobre 3-4tys h i nic im się nie dzieje. Podstawą jest w czasie naprawy postępowanie zgodnie ze sztuką i jeśli się tego nie trzyma, to czy to zamiennik czy ori, to dlugo nie wytrzyma.

Żeby była jasność, pisze o tarczkach koszy rewersu i półbiegów. Nie unoś się tak napinaczu bo i ja nikogo tu nie chce obrazić ani zwyzywać. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v