Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, materrol napisał:

Koło zamachowe 130-144Nm

Tłumik drgań 88-112Nm

 

Zdążyłem poskładać, kolo zamachowe dokręciłem z siła 120nm a tłumik drgań 100nm. Myślę ze powinno być ok.

 

Czy element tłumika zaznaczony na zielono powinien być ruchomy? Wydaje mi sie że nie. U mnie lata w obudowie rury. Wydaje mi się że powinno być na sztywno a u mnie jest przepalona rura. 

Wystarczy to zaspawać czy tłumik jest dwu płaszczowy?

 

Screenshot_2022-04-04-13-27-15-676_com.android.chrome~2.jpg

Edytowane przez Ziel
Opublikowano (edytowane)
Opublikowano
Dnia 3.04.2022 o 20:31, Rowan napisał:

nie poprawiaj w ten sposób fabryki, bo to zaykła głupota. Zanim jakiekolwiek zużycie sie pojawi na koszu przedniego napędu, to co najmniej 12tys h musi być.

11600 dokładnie. U mnie i tak po wypięciu jednego z czujników przy pedałach niema stopu więc zostawiam Ori. 

Opublikowano

nie mogę załączyć przedniego napędu. Przy hamowaniu przedni napęd się załącza bo jak odpuszczam hamulec to czuć stuknięcie więc mechanicznie wszystko ok, Jak pamiętam to napęd załącza się gdy nie jest podawane  napięcie na cewkę więc wychodzi na to że u mnie napięcie podawane jest cały czas. gdzie szukać przyczyny? 

Opublikowano

Miałem to samo, ale problem jest bardziej złożony.

Mi przetarł sie kabel  niedaleko komputera, zrobił zwarcie i spaliło tranzystor w  kompie. Niestety nie szło go kupić to elektryk z serwisu  zrobił  mi na krótko załączenie napędu, Teraz mam tylko włącz i wyłącz, ale przy hamowaniu nie działa, ale to może inny problem jest bo przed tym też mi nie działał. 

Opublikowano

Ten komputer znajduje się pod prawym boczkiem? Omieneliscie komputer i poprostu daliście przełącznik ktory zjest zasilany prosto od akumulatora ? I podaje albo rozłącza prąd? Sprawdzę jeszcze dla pewności czy przedni napęd będzie włączony jeśli odepne zasilanie od cewki

Opublikowano

Komputer jest z prawej strony pod tapicerką. Elektryk z serwisu mim  to robił. miał schematy, bawił sie z  godzinę, ze wszystkim i  tak zrobił  że mam normalnie kontrolkę na  liczniku jak oryginał, nie mam tych trybów że ponad 15 sam się odłącza. Jest tylko włącz i wyłącz. 

 Jak ściągniesz kostkę  z cewki to napęd jest załączony, jak tak robiłem, ale jak ciągnik nagrzany to ręki nie włożysz tam. Więc radzę założyć drugą kostke  w  cewkę i jakiś włącznik  dołożyć, lub przerobić pod oryginał. 

Opublikowano

Byle jaki elektryk to ogarnie czy trzeba dobrego fachowca?  Kiedyś miałem też problem z przednim napędem że nie mogłem go wyłączyć i elektryk był i to ogarnął ale wziął 1300 zł . Okazało się że w sterowniku rozłączyła się masa i trzeba było poprowadzić masę od elektrozaworu na kabinę i wszystko działało aż do teraz. Wiadomo za wiedzę trzeba płacić ale jednak jakby dało radę to ogarnąć samemu to spróbowałbym to ogarnąć

Opublikowano

Przekaźnik (typ normalnie rozwarty) to poprostu podaJesz naPiecie na cewke/elektromagnes i masz zwarte zworę czyli zamknięty obwód i prąd płynie na odbiornik... Przestajesz podawć prąd włącznikiem  i masz Zwore otwarta i prąd nie płynie na odbiornik... 

 

Opublikowano

Witam panowie. McCormick mtx140. Święci się kontrolka oleju hydrauliki. Olej i filtr wymieniony po żniwach, zrobione ok. 150-200 mtg. Co może być przyczyną? Jest podejrzenie, że może być pompa słaba już więc może ktoś podpowie jakie powinna mieć ciśnienie i wogóle ktoś orientuje się o parametry pompy, bo ciągnik kupiony 2lata temu, a pompa widać, że wymieniona była.

Opublikowano (edytowane)

On ma czujnik na  ssaniu. Jak jest filtr  zanieczyszczony i ma podciśnienie  to zaczyna świecić.

Załóż nowy i lepiej  oryginalny filtr i po problemie. To norma , nie raz wymieniam  nawet po 150 h. Na zamiennikach już się przejechałem. 

W tamtym roku po złożeniu mostu po skrzyni po paru godzinach filtr zmieniłem. Wszystko czyszczone bardzo dokładnie. 

 

Edytowane przez tomek73
Opublikowano (edytowane)

Ten czujnik jest w obudowie filtra do którego podawany jest olej z pomy zasilającej  pod niedużym  ciśnieniem. Zamienniki  fitrów miałem, oryginały też, różnicy nie widziałem poza ceną, a przyczynę zapychania filtra poznałem dopiero jak ciągnik stanął  w polu. Po naprawie , wymianie oleju i filtra problem zniknął.

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano
3 godziny temu, Pigmei napisał:

Ten czujnik jest w obudowie filtra do którego podawany jest olej z pomy zasilającej  pod niedużym  ciśnieniem. Zamienniki  fitrów miałem, oryginały też, różnicy nie widziałem poza ceną, a przyczynę zapychania filtra poznałem dopiero jak ciągnik stanął  w polu. Po naprawie , wymianie oleju i filtra problem zniknął.

A co się zepsuło ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v